זוג שביקש להינשא נדרש לעבור בדיקת רקמות - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זוג שביקש להינשא נדרש לעבור בדיקת רקמות


Sunny Jim

Recommended Posts

http://news.walla.co.il/?w=//505656

לפני זה חשבתי שלא כדאי שיהיו נישואין אזרחיים בארץ, אבל עכשיו דעתי מתחילה להשתנות. או זה, או להעיף את כל העלק "רבנים" האלה, ופשוט לשחוט אותם.

מה זה צריך להיות השטויות האלה?! הם לא נראים לו כמו יהודים?! יש לנו כאן מדינה נאצית. עושים פה אשכרה סלקציות...

עריכה: תוקן הלינק שלא עבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שמרגיז יותר מהעובדה שהיצורים האלו מעלים ספקות במוצאם של אנשים למרות כל המסמכים ומעבירים אותם דרך מסכת השפלות, אלא העובדה שהמדינה הזאת רומסת את הערכים שעליהם כביכול נוסדה. מגילת העצמאות, אתם זוכרים? אז הרבנים, משרד הפנים ושאר חיות כנראה לא. הרי אמור להיות כאן חופש ושוויון זכויות ללא קשר למוצאך, דתך, מינך ודיעותיך. וגם אם לא היו יהודים כלל, למה שתישלל מהם הזכות להתחתן בארץ? ולמה לכל הרוחות כל זוג בארץ חייב להתחתן בדין הרבני כשנישואים זה אמנם צרמוניה אבל היא יותר משפטית ומדתית באופיה, במיוחד בזמנינו, אנחנו לא חיים עוד בימי הביניים. לכל הרוחות, למה אני חייבת לנסוע לקפריסין או להמיר את דתי, כדי להתחתן בארץ שביליתי בה את רוב חיי, שאני משרתת בצבא שלה כחוק וכדין ,שלא כמו הרבנים האלו שאני (ושאר התושבים בארץ) משלמת את המשכורת שלהם מהמיסים??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"הפקיד אמר לנו שאנחנו נראים לו לא-יהודים"-אני לא יודע מה איתכם, אבל אני אישית הייתי כולא את ה"פקיד" הזה עד סוף ימיו, ועוד בבידוד, שירקב עד יומו האחרון בחדר של מטר על מטר ואוכל פעם ביום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...