פורסם 2013 ביולי 1412 שנים מחבר טוב נראה לי שאני אלך על ה-770 או ה-760שאלה אחרונה: האם כל הפילטרים האלה למשל בקרייסיס 3 באמת משמעותיים? או אפילו במשחקים אחרים כמו COH2 שיש אנטי אלסינג, מה זה עושה בעצם? יש שם גם אני חושב V-SYNC או משהו כזהתודה
פורסם 2013 ביולי 1412 שנים 1.3 מהם הם פילטרים? מה הם עושים ואיזה סוגים יש? האם הפעלתם פוגעת בביצועים?פילטרים הם מסננים שיוכלים לשפר את איכות התמונה המוצגת בהמהלך משחק או תוכנת 3D, ברמות שונות ובהיבטים שונים. ישנם 2 סוגים של פילטרים:Anisotropic Filtering) AF): השיטה הסטנדרטית למיפוי טקסטורות מניחה שכל דגימה של טקסטורה תמופה למרובע בתמונה הסופית. אך הדבר בד"כ לא נכון. טקסטורות ממופות לגופים בצורות שונות, וההנחה הזו גורמת לעיוותים שונים בתמונה הסופית. על מנת לפתור את הבעיה, פיתחו אמצעי שדוגם פיקסלים נוספים מהטקסטורה על מנת לנסות להתגבר על הבעיה. הבעיה לא נפתרת, אבל מקבלים תוצאה קרובה יותר לפתרון האולטימטיבי. דגימת הפיקסלים הנוספים, כמובן, דורשת העברת יותר מידע מהזיכרון של הכרטיס מסך ומאיטה את הביצועים.Anti Aliasing) AA): התצוגה על המסך מורכבת ממספר סופי של נקודות. כאשר מנסים לצייר קווים שהם לא מאונכים או מאוזנים באמצעות מספר סופי של נקודות מקבלים צורה של מדרגות. פותח אמצעי שנקרא Anti Aliasing שתפקידו לנסות להחליק את המדרגות ולהפוך אותן למשהו יותר קרוב לקו. אמצעים אלה דורשים חישוב של יותר פיקסלים, דבר שדורש זמן רב יותר והעברה של יותר נתונים בזיכרון של הכרטיס מסך. כתוצאה מכך הביצועים קטנים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.