פורסם 2013 ביולי 1312 שנים שלום.קראתי שעל המעבדים יש מאיצים גרפיים שיכולים לשפר את מספר הפריימים בשנייה במשחקים וכל מיני בנצ'מארקים שונים.רציתי לדעת אם I5 2500 יחד עם לוח אם ga-h61m-s2v-b3 יכולים לתמוך בזה, ואם כן אז מה אני צריך לעשות כדי להפעיל את זה... תודה.
פורסם 2013 ביולי 1312 שנים מחבר חבל אולי באמת היה כדאי להשקיע בלוח... למרות שזה נראה רכיב חסר השפעה על הביצועים במשחקים
פורסם 2013 ביולי 1312 שנים באמת שאני לא יודע.אבל סביר להניח שמשחקים יכולים לנצל את המשאבים הנוספים בדיוק כמו שהבנצ'מרקים יכולים.זה רק עניין זמן עד שיהיו משחקים שידעו לרתום את הכוח הנוסף.אולי כבר יש כמה.
פורסם 2013 ביולי 1312 שנים צריך לבדוק את הנושא לעומק, מה שאני יודע זה לא עוזר, במיוחד למי שיש כרטיס מסך עוצמתי.
פורסם 2013 ביולי 1312 שנים ברור וכבר ראינו את זה בשרשור של HEAVEN בחור בשם יוני השתמש במעבד וכרטיס מסך של AMD והגיע לתוצאות כמו שלי בבאנצ' ועם תדרים נמוכים משמעותית.
פורסם 2013 ביולי 1312 שנים The ultimate realization is this—the FPS counter shown in games when using Virtu MVP no longer means the true FPS value of the output of your GPU. The FPS counter is now a measure of responsiveness. So please be wary when reading reviews using this technology and of the analysis of the results—the refresh rate of the monitor is also a vital component of the results.http://www.anandtech.com/%28F%28QRuHtd_mh_FH7IZMXjjgvBxw8A_jJBQPMfeJMvNA6cOiDqheD-vlxo7zMFD8nY58fMkVY4Z_0drORdRmGUqEztAjE0m4bxWtoVJN4kfjYN81%29%29/show/5728/2?showAllComments=False&cPage=1
פורסם 2013 ביולי 1312 שנים ניסיתי להתקין את MVP שוב כדי לראות אם יתן משהו במשחקים, עשיתי את כל השלבים והצלחתי להעלות את התוכנה, כשאני מנסה להפעיל אפליקציה שנעזרת בvirtu הוא מקפיץ לי הודעה של איזה DLL ולא נותן לי להמשיך..בעבר כשניסיתי להתקין זה עבד, מעניין מה השתנה?
פורסם 2013 ביולי 1312 שנים תנסה להשאיר רק VIRTUAL VSYNC בלי HYPERFORMANCE בVIRTU הסיבה שזה מנפח תוצאות בבאנצ'ים זה כי זה מציג FPS מזוייף. אחד הדברים הכי מטומטים שראיתי בחיים ללא ספק. מי שמעוניין בחפירה למה אני אומר את זה (וכבר כתבתי חלק מזה פעם) : VIRTUAL VSYNC מכריח להפעיל VSYNC גם במשחק ואז יש MOUSE LAG כמו תמיד, זה לא עוזר. HYPERFORMANCE נותן קראשים וארטיפקטים (שגיאות גרפיות למיניהן - לא ארטיפקטים קלאסיים ירוקים) בכל מה שניסיתי. בכ"א התאוריה זה שזה מונע רינדור של פריימים מיותרים - למשל אם אפשר להפיק 120FPS אז זה יפיק 60 על מסך 60. אבל זה לא באמת יודע בדיוק מה הזמן רנדור שהולך להיות לפריים הבא (בלתי אפשרי לדעת ללא כדור בדולח), ככה שעדיף כדי להבטיח לקבל פריים כמה שיותר עדכני ברענון הבא של המסך - להתחיל את הרנדור בדיוק ברגע שהרנדור הקודם הסתיים. אם מחברים את המסך ללוח - הם מודים בעצמם שזה מוסיף דיליי וזה לא לגיימינג, אלא לחסכון בחשמל, שדווקא עובד להפך... אז ב2D העיבוד הגרפי יעבור לIGPU, אבל הכ.מסך במילא דלוק, והוא היה צורך אותו דבר כמעט על 0% שימוש או 0.1% שימוש. הצריכה למעשה גוברת כי יש שימוש גם בIGPU עכשיו. אם מחברים את המסך לכ.מסך היעודי, הלך הרעיון של החסכון בחשמל באופן רשמי כבר, וכרגע היא כבר לא מציעה כלום (2 האפשרויות שלה הסברתי למה הן שקר). אני מת לדעת איך זה הגיע למצב שכל החברות של הלוחות תומכות בזה ואינטל בכבודה ובעצמה גם תומכת בזה ..... ולמה בנוגע לחסכון בחשמל אין לנו שיטה כמו בניידים לעבוד עם IGPU ב2D והיעודי ב3D , ללא שום תוכנה ?
פורסם 2013 ביולי 1312 שנים אגב, תריץ בנצ'מארק 2d בכרטיס המובנה ובכרטיס מסך היי אנד התוצאות יפתיעו אותך
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.