התקנתי תוכנת וירטואל די ג'יי והיא לא משמיעה לי טוב את השירים... - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התקנתי תוכנת וירטואל די ג'יי והיא לא משמיעה לי טוב את השירים...


ehudtr

Recommended Posts

יש לציין שהמחשב הנייד שלי הוא חזק וקניתי אותו לפי ההמלצה פה כדי שבין היתר התוכנה תעבוד עליו בצורה תקינה אך כשאני מנסה לנגן דרך התוכנה השירים לא שומרים על קצב אחיד ובמדיה פלייר הם מנוגנים כמו שצריך.מה הסיבה לכך?יש משהו שאני יכול להגדיר במחשב כדי שהקבצים ינוגנו כמו שצריך ולא יסחבו בקושי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתה מאשים את המחשב אם בפירוש לפי מה שאמרת זה בפירוש בעיה של בתוכנה?

תאפס את ההגדרות שלה / תתקין מחדש (גרסה חדשה/שונה).

יכול להיות גם שאתה משנה את הbpm בלי לשם לב..

דרך אגב שירים מתנגנים ולא מנוגנים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מדבר על מצב בו לא שיחקתי עם ה-BPM אלא סתם ניגנתי שיר.השיר שבנוי מקצב אחיד נשמע צולע בןירטואל די ג'יי בזמן שבמדיה פלייר הוא נשמע תקין ולא משנה באיזה מהירות אנגן אותו,בכל מהירות הקצב לא יהיה אחיד.איך אני מאפס את ההגדרות של התוכנה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז שיחזרתי להגדרות יצרן ואף חיפשתי עדכונים זמינים אך מסתבר שהגירסה שלי היא הכי מעודכנת,יש לציין שהתוכנה שלי היא : virtual dj version 7.4 home free(b543( ,עדיין המוזיקה צולעת ולא מתנגנת בקצב אחיד,מה שכן כשאני פותח את המחשב זה מתחיל טוב עד שבאמצע השיר או בשיר השני זה מתחיל להישמע לא טוב ובלי שנגעתי בדבר מלבד לטעון את הקובץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מוגבל באורך ההשמעה וזאת לא הבעיה אלא הבעיה היא השמעת השיר בצורה תקינה וחלקה ולא בצורה צולעת ומקרטעת.אנסה להוריד טרקטור ואחזור עם תוצאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהגדרות של התוכנה תנסה להעלות את ה-Latency ותראה אם זה מסתדר לך. אם כן, פשוט תוריד כל פעם קצת עד שתראה מה הערך הכי נמוך שלא עושה לך בעיות ותשאר איתו.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו מדהים,הגעת לבעיה וזה מתחיל להישמע טוב,יש עוד כמה דברים באותו החלון שאני צריך לשחק בהם אבל בהחלט פתרת את החידה,לא הבנתי איך זה יכול להיות שזה לא עובד אצלי כראוי.תודה לך:yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...