פורסם 2013 ביולי 1012 שנים היי,האם לאחר קבלת שירות טלפוני מאפל מתבצע חיוב כלשהו? מדובר על שירות עבור החנות, בשביל אייפון שכבר לא באחריות. מהשיחה לא ניתן היה להבין האם מחייבים או לא. מה שהתבצע בסופו של דבר היה איפוס סיסמה.במהלך השיחה לא נמסרו פרטים של אשראי או משהו כזה.תודהנ"במדובר על שיחה טלפונית לאפל ארה"ב
פורסם 2013 ביולי 1112 שנים ראשית איני מבינה בענייני אפל ולכן מנצלת שרשור זה כדי לשאול וללמוד.הלא סביר להניח שרוב האנשים הרוכשים מוצר של אפל גם נרשמים לאפסטור. גם בהנחה שבהרשמה לשם אין מחייבים את הלקוח בקישור לכרטיס אשראי (או חשבון פייפאל), בהנחה שהוא כן עשה זאת, האם על פניו הם לא יכולים להחליט שהם גובים על שירות טלפוני X$ כלשהו (ונניח לטעון שפרסמו זאת במקום כזה או אחר) ולהורידם ללקוח דרך האפסטור?
פורסם 2013 ביולי 1112 שנים הם יכולים לטעון ששיחת הטלפון אליהם עלתה הרבה כסף ואז החיוב יהיה דרך איך שיצרת איתם קשר בטלפון/ סלולרי? זה הכי הגיוני.זה כמו שבארץ אתה מתקשר ל-144 וגו(נ)בים ממך עלות נוספת.
פורסם 2013 ביולי 1112 שנים הלא סביר להניח שרוב האנשים הרוכשים מוצר של אפל גם נרשמים לאפסטור. גם בהנחה שבהרשמה לשם אין מחייבים את הלקוח בקישור לכרטיס אשראי (או חשבון פייפאל), בהנחה שהוא כן עשה זאת, האם על פניו הם לא יכולים להחליט שהם גובים על שירות טלפוני X$ כלשהו (ונניח לטעון שפרסמו זאת במקום כזה או אחר) ולהורידם ללקוח דרך האפסטור?ניסוח מעניין, בכל מקרה אם נותנים פרטי כרטיס אשראי צריכה להיות בנוסף הרשאה של הלקוח לחיוב לפני שמתבצע חיוב כלשהו.הוא יכל להסכים לחיוב גם בשיחה טלפונית. אם לא היתה הסכמה של הלקוח לחיוב אפשר לפנות לחברת כרטיסי האשראי בבקשה לזיכוי.
פורסם 2013 ביולי 1112 שנים בישראל הדבר לא קיים, אך בהרבה מוקומות בעולם גובים כסף על שירות ותמיכה טלפונים, גם כאשר מדובר בתקלה במסגרת שירות חודשי, כדוגמת אינטרנט בכבלים.
פורסם 2013 ביולי 1112 שנים מחבר בסוף היא שאלה בפורומים של אפל (זה לא מכשיר שלי) - ושם נאמר שאם לא מבקשים באופן מפורש, אין גביה. הגיוני, בעקרון. גם ההגיון שלי אומר שאם לא מבקשים אמצעי תשלום לא יהיה תשלום - אבל כן, לא תמיד ההגיון הפשוט הוא זה שקובע. מה גם שמדובר באפל. תודה נערך 2013 ביולי 1112 שנים על-ידי Ido.G
פורסם 2013 ביולי 1112 שנים בישראל הדבר לא קיים, אך בהרבה מוקומות בעולם גובים כסף על שירות ותמיכה טלפונים, גם כאשר מדובר בתקלה במסגרת שירות חודשי, כדוגמת אינטרנט בכבלים.באמת? זכור לי שהתקשרתי להוט לפני כחצי שנה כי רציתי לשנות את סיסמת הwifi אצל הורי, אך לא ידעתי מה הסיסמה ושם המשתמש לצורך הכניסה לתפריט ההגדרות בנתב שלהם (הוטבוקס). הטכנאי דרש תשלום של חמישה או חמש עשרה שקלים, לא זוכר בדיוק ורק אחרי שקצת צחקתי ואז צעקתי שאני בסה"ך צריך את השם משתמש וסיסמא של הראוטר כדי לשנות הגדרות הוא נכנע ואמר בחוסר חשק - admin :1234
פורסם 2013 ביולי 1212 שנים לי זה ממש לא היה ברור, זו היתה הפעם הראשונה שהתעסקתי עם ההוטבוקס וגיליתי שהוט תקעו להורי סיסמת wifi מסובכת מאוד. שיערתי שהם לא רוצים שאנשים יכנסו לשנות הגדרות לבד. עכשיו נזכרתי שזה היה admin:admin...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.