מסכנים ההומואים. מה הם יעשו עכשיו? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסכנים ההומואים. מה הם יעשו עכשיו?


vic07

Recommended Posts

בארבע השנים שעברו מאז הרצח בברנוער, המעורבים ב"קהילה" לא הפסיקו לרקוד על הדם ולזעוק "הומופוביה", לטעון שהממשלה לא עושה מספיק למיגור התופעה, לארגן עצרות מחאה והזדהות ומה לא - והנה מתברר (לכאורה, בינתיים) שהמעורבים ברצח הם בכלל אנשים "משלהם" (בחלקם), שהמניע היה נקמה אישית, ושמה שהצית את הארוע היה היותו של "בכיר" בקהילה הזו (אגב, איך בדיוק זוכים לתואר הזה?) פדופיל ואולי אנס.

מעניין האם מישהו מ"בכירי" הקהילה יתן את הדין או אפילו יתנצל על כל הוצאת הדיבה שהיתה במהלך השנים הללו כנגד "הומופובים" למיניהם... I wouldn't hold my breath.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אניח את זה כאן:

יהודי דפק מישהו בהלוואה עם ריבית קצוצה - המישהו וחבריו באו לעיירה ועשו פוגרום. נקמה אישית או פשע שנאה?

פלסטיני שאח שלו חטף כדור מחייל ישראלי מתפוצץ באוטובוס בירושלים - נקמה אישית או פשע שנאה?

יהודי שמכריו נרצחו בפיגועים מנסה לפוצץ בית ספר פלסטיני לבנות (מחתרת בת עין) - נקמה אישית או פשע שנאה?

חוואי מטקסס שבתו נאנסה ע"י "כושי" - לובש סדין ומתחיל לתלות שחורים אקראיים על עצים - נקמה אישית או פשע שנאה?

מישהו שנפגע (לכאורה) ע"י דמות בקהילה הגאה, מגיע לברנוער ומרסס את כולם - נקמה אישית או פשע שנאה?

תעשו את החשבון.

וגם אלו שישר טענו שזה בטח היה חרדי או מתנחל, יצאתם חומוס בגדול ותעשו חשבון גם אתם. הומופוביה לא מוגבלת למגזרים הנ"ל ומי כמוכם אמור היה לדעת את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אניח את זה כאן...

יפה (וגם מאוד ישר) מצדך להתעלם משתי עובדות מעניינות:

1. חלק מהמעורבים ברצח הם הומואים בעצמם, בניגוד לכל הדוגמאות הללו. האם הם שונאים את עצמם, בעצם?

2. לפי הנאמר בינתיים לגבי הסיפור, התוקף לא תקף גיי-באר אקראי, אלא הלך למקום המזוהה עם אותו "בכיר" ספציפית ואף ציפה למצוא אותו שם באופן אישי, שוב בניגוד לדוגמאות הללו.

3. גם בלי קשר לאמור קודם ולנושא הדיון הספציפי, כדי לסתור את ההקבלה הנלוזה בין המצבים השונים שהובאו כאן כדוגמאות, אדם שנפגע אישית כתוצאה מפעולתו של "נציג" של קבוצה מסויימת והולך ופועל כנגד כל אותה הקבוצה, בזאת פשע שנאה אם אין בידיו שום ראיה לכך שהפגיעה בו נעשתה כתוצאה מחברותו של אותו "נציג" באותה קבוצה או בעידודה, ונקמה אישית אם יש בידו ראיות שכאלה. טקסני שמצטרף לKKK אחרי שבתו נאנסה ע"י "כושי" לא עושה זאת כי הוא באמת חושב שה"כושים", כקבוצה, מעודדים אונס של נשים בכלל או נשים לבנות בפרט. לעומתו, יהודי שקרוביו נרצחו בפיגוע שהולך והורג "פלסטינאים" כן מחזיק בראיות לכך שהם, כקבוצה, מעודדים רציחות שכאלו. הדברים כאן נאמרו כהערת אגב, שכן כאמור בסעיפים הקודמים אין ממש קשר בין המקרה הנידון לשאר הדוגמאות.

אה, והמשפט האחרון - ההומופובים צריכים לעשות חשבון אחרי רצח שהמניע הישיר שלו כלל לא היה הומופוביה ושהמעורבים בו היו הומואים בעצמם? רק על החוצפה של מי שאמר את זה במקור, שרק ממשיך לרקוד על הדם אפילו לאור הממצאים החדשים (אני אניח שזה לא אתה), צריך להרחיב לו את התחת עם קקטוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ללא ספק מדובר באתר קיצוני, אך זה עדיין לא מונע ממנו להיות צודק בדברים מסויימים. בכתבה באתר הזה שמתוארכת לדצמבר 2009 נכתב כי לדעתו של מפעיל האתר הזה, הרצח היה מעשה נקמה של קטין שנפגע מינית במועדון ההוא:

http://www.tsofar.com/zofar/see_article.asp?id=11787

בכתבה הזו גם נטען שבתביעה אותה הגיש אחד מנפגעי הירי, יונתן בוקס, כנגד מפעילי המועדון והאגודות הקשורות אליו, נטען לא רק שבמקום לא היו סידורי מינימאליים (פרט זה מתביעתו ומתביעות דומות נוספות הוזכר לא פעם בכלי התקשורת), אלא גם, לכאורה, הדברים הבאים, שלא מצאתי להם שום אזכור בשום מקום אחר:

"(הגופים הנתבעים) אפשרו וגרמו לקטינים, דוגמת התובע, המצויים בתקופה של בלבול ותהייה אחר נטייתם המינית, להיפגש עם בגירים אשר פקדו את המועדון ולהם נטייה מינית מסוימת ומגובשת, מבלי שאבחנו את מצבם הנפשי של הקטינים וללא אישור הוריהם".

אם אכן נכתב כך בכתב התביעה (אודה לכל מי שיוכל להפנות אותי לכתב התביעה המלא הרשמי), הנחה לפיה חלק מהנערים (ואולי גם הנערות) שפקדו את המקום נפגעו או נוצלו מינית אמורה היתה לצוץ כבר אז, ולהדליק נורה אדומה לא רק בקרב חוקרי המשטרה שחקרו את הרצח, אלא גם בקרב כל אותם "בכירים" בקהילה שבמשך 4 השנים שעברו מאז ועד החשיפה הנוכחית המשיכו לזעוק "הומופוביה" ולתת גיבוי מלא למפעילי המועדון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם בכתבה שהיתה אחרי המקרה הדומה במועדון קהילת הסקס האנאלי והאורגיות העלו טענות דומות.

שכאילו נעשו דברים לא ראויים במועדן, וקטינים שהצטרפו למועדון נפגעו מינית.

מה זה השטויות האלו.

כבר אי אפשר לעזור לאנשים שאוהבים סקס אנאלי ואורגיות בלי שיאשימו אותך באונס?

וכל האורגיאפובים והאנאליפובים עכשיו שמחים שהתברר שסתם האשימו אותם, והם לא אשמים ברצח, רק בהסתה לסאדו.

בחיי איזה סיפור הזוי.

ממש מזכיר את המקרה הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...