המסך קורס במשחקים.נבדקה טמפ' - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המסך קורס במשחקים.נבדקה טמפ'


L1ron

Recommended Posts

שלום.המסך שלי קורס במשחקים,(לא כבדים במיוחד),למשל Dirt 1 ,combat arms וכו'.עשיתי בדיקת מאמץ של OCCT ,ודווקא בבדיקה הוא לא קורס.הכרטיס שלי הוא ATI X1950 ,וטמפ' שהוא הגיע אליה בבדיקה היא 60-63.אני מתכנן לקנות כרטיס מסך חדש,אבל אני רוצה להבין עם המסך קורס בגלל הכרטיס מסך,כי בבדיקה של הOCCT הוא לא קרס.מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שהכרטיס עבר OC,אני לא בטוח,קיבלתי את הכרטיס הזה ממישהו שמכרתי לו כרטיס אחר.אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש,אני פשוט רוצה לדדעת עם המסך נכבה במשחקים בגלל הכרטיס או שיכול להיות שזה משהו אחר שעושה את זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תודה רבה על זה שאתה עוזר לי.מה שקורה זה שאני מתחיל לשחק במשחק כל שהוא ,משחקים לא כבדים,למשל Dirt 1 ,או Combat Arms ,משחקים שהכרטיס מסך אמור להריץ .ובאמת אני מתחיל לשחק,אבל אחרי דקה המסך פשוט נכבה, .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המסך נכבה אבל המחשב לא,למשל שמתי שיר,נכנסתי למשחק,ואז המסך נכבה אבל עדיין שמעו את השיר.אני לא יודע עם זה יוצא מהמשחק,אני לא יכול לראות,המסך נכבה,אבל לפי מה שנראלי שמעתי צלילים מהמשחק.

המסך לא נכבה ,אלה נכנס למצב הזה שצריך להזיז את העכבר כדי שהוא יחזור לפעילות,רק שאצלי להזיז את העכבר לא עוזר.

עכשיו יותר מיזה,נכנסתי למשחק מקודם והוא נכבה,ניסיתי להדליק אותו,רואים את WINODWS עולה,אבל אחרי שהמחשב עולה המסך ישר נכבה,למרות שבהתחלה הוא דלוק אבל אחרי שהמחשב עולה לתפריט ההתחלה המסך נכבה.

בקיצור חשוב לי לדעת - האם זה קורה כי הכרטיס מסך תקול?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנס לאפשרויות צריכת חשמל ותשנה שם את ההגדרה, כבה את הצג שלי..

למרות שזה לא אמור לכבות לך את הצג כל עוד אתה נוגע במחשב.

בלוח הבקרה> אפשרויות צריכת חשמל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...