stylus יש משהו נורמאלי? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

stylus יש משהו נורמאלי?


anatoli

Recommended Posts

לא מזמן קיבלתי טאבלט vivotab smart, ואני משתמש בו לקריאת ספרים ולרשימת הערות לא מעט. לצערי עם הסטיילוס הספוגי הפשוט לכתוב על הטאבלט זה פשוט אסון.

התחלתי לחפש חלופות, ונראה שהמומלץ ביותר הוא הgosmart שעולה יותר ממה שציפיתי, אבל נשרוד את זה (בערך 35$ עם שילוח). לפני שאני משלם על סטילוס כל כך הרבה כסף מישהו שמשתמש בסטיילוס הזה יכול לחוות דעתו לגבי עד כמה הוא מתאים לכתיבה?

כמו כן האם יש איזשהי חנות שבה אפשר לנסות סטיילוס נורמאלי? כי אני מאוד חושש שלא משנה מה אני אקנה זה פשוט לא יהיה טוב מספיק ואני אתחרט שקניתי אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית תודה.

שנית, האם יש לך מושג עד כמה הדבר הזה טוב? האם בכלל יש טעם לנסות או שכבר כדאי ישר לקפוץ לדברים שעולים פי 5 מזה (כמו gosmart)?

עריכה:

אגב, לפי זה:

http://forum.tabletpcreview.com/asus/57023-s-pen-asus-me400c.html

הוא לא יעבוד עם המכשיר שלי כיוון שהוא דורש משהו מעבר לסתם capacitive.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על מה בדיוק אתה מבסס את ההנחה שלך שהs pen , שמיועד במקור לגלקסי נוט , לא עובד עם מסך קיבולי , שקיים בגלקסי נוט??

לפני שאתה תוקף, תבדוק.

על השאלה שלך כבר ענו פה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ככל שידוע לי, משטח מגע קיבולי, בהגדרה לא מאפשר דיוק נורמלי עם סטיילוס נורמלי. אלא אם הייתה פריצת דרך טכנולוגית לאחרונה, שאני לא מודע לה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וול, אני במקרה עובד בחברה שמייצרת מסכי מגע עם סטיילוס, אז אני יכול קצת לעזור נראה לי!

בגדול, כל סטיילוס קיבולי יהיה לא מדהים, השאלה היא מה בדיוק אתה מחפש ממנו, הדיוק שלהם הוא יחסית נמוך (אתה צריך שמה שנוגע במסך יהיה בקוטר של בערך 5-6 מילימטר בשביל דיוק מוצלח.

שום עט אקטיבי לא יעבוד על הטאבלט שלך כי הוא דורש חומרה נוספת שתקלוט את הסיגנל מהעט (למעשה העטים של הם פסיביים ומקבלים את הסיגנל שלהם ממטריצה שיושבת מאחורי הLCD).

אגב, יש חברות היום שעובדת על תמיכה בגודל סטיילוס קפסיטיבי של מילימטר / שניים ואז הדיוק שלהם יהיה כבר לא מאוד רע!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה. כפי שציינתי בראש העמוד, אני מחפש משהו שאני אוכל לרשום איתו הערות בצורה נוחה (onenote לפגישות, והערות בצד ה-PDF לספרים שאני קורא). יש לך אולי המלצות לעט כלשהו שאמור להיות מוצלח יותר מהשאר? אולי דעות כלשהן לגבי ה-gosmart?

אגב, חבר פורום אחר שקנה את ה-gosmart ייתן לי לבדוק אותו כשייצא לנו להיפגש, כך שזה הפיתרון האידיאלי מבחינתי (לנסות בעצמי), אבל עדיין אשמח לשמוע דעות של מישהו שמתעסק בתחום.

ולמקרה שזה נראה אחרת, אני לא קניתי את הטאבלט ועכשיו אני מתחרט על זה שלא קניתי משהו עם מסך שיאפשר דיוק מוצלח יותר - קיבלתי את הטאבלט בחינם כך שלא הייתה האפשרות לבחור מה מקבלים (ואני חייב לומר שבסך הכל אני מרוצה מאוד מהטאבלט).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...