תקלה משונה ברמקול של לוג'יטק S220 (שידור תחנות רדיו) - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלה משונה ברמקול של לוג'יטק S220 (שידור תחנות רדיו)


shelley duncan

Recommended Posts

אני משתמש ברמקול אחד שאני שם במיטה ובו אני שומע קלאסית מהנט, היום כשהערוץ האינטרנטי לא פעל, שמתי לב שכשאני מצמיד את הרמקול לאוזן שומעים זמזום וברקע איזה ערוץ רדיו (הזמזום תמיד ידעתי שקיים אבל היום זה היה נראה חזק מתמיד), שומעים את הרדיו מאוד נמוך ולא ברור כך שקשה מאוד לזהות מילים (רק בתחילת השעה שומעים את קריאת החדשות ואז שומעים יותר טוב, אז הבחנתי פעם אחד במילים שר החוץ ג'ון קרי..., ושוב שום דבר לא עבד באינטרנט ולא במחשב, (זה המשיך גם כשכיביתי את המחשב)

מה הפשר של התופעה הזו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

אני רוצה בעקבות זה להחליף מכיוון שזה מטרד מעצבן, (באופן אירוני, זה קולט בעיקר את תחנת קול המוסיקה). אך האם הבעיה הוא ספציפית ברמקולים מדגם זה, או שזה בכל הרמקולים עם סאב? האם יקרים יותר כמו Micro Lab M-119 או M-200 יפתור את זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכבל של הרמקולים וא משהוא שהכבל מחובר אליו מתפקד כמו אנטנה. ניתן לנסות לשנות את הצורה של החיבור, להוסיף נגד במקביל וכו' ואוליי כך להעלים את הרדיו - ניסוי וטעיה אבל יכול להצליח

אם הזמזום השתנה (חזק יותר ממה שהיה קודם) יכול להיות שקבל אלקטרוליטי בתוך הרמקול מתחיל להיהרס, ניתן לבדוק אם הוא נראה מנופח ולנסות להחליף אותו ולבדוק אם זה פותר את הבעיה (קבל גדול שאמור להיות אחריי מקור המתח)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...