פורסם 2004 בפברואר 921 שנים קראתי בFAQ אבל לא מצאתי תשובה אני אומר הראדון חבר שלי מתערב איתי מה יותר טוב?? ולמה תודה מראש
פורסם 2004 בפברואר 921 שנים אם אתה רוצה לקנות אחד מהכרטיסים , א שכח מי זה לגמרי! יש לך ראדון 9800פרו שלא נופל מהם ביותר מ10אחוז ועולה בערך חצי... ,אבל בוא נתייחס להשאלתך , עשו מלא ביקורות , אין תשובה אחת מובהרת , אבל יש משהו אחד שכן מובהר , כאשר לא מופעלים פילטרים הם בערך שווים אחד לשני ולפעמים אפילו הFX לוקח , אבל כאשר הפילטרים מופעלים הראדון לוקח את הFX בכ30 עד 50אחוז!
פורסם 2004 בפברואר 921 שנים 3)מהו Anisotropic filtering)AF)?השיטה הסטנדרטית למיפוי טקסטורות מניחה שכל דגימה של טקסטורה תמופה למרובע בתמונה הסופית. אך הדבר בד"כ לא נכון. טקסטורות ממופות לגופים בצורות שונות, וההנחה הזו גורמת לעיוותים שונים בתמונה הסופית. על מנת לפתור את הבעיה, פיתחו אמצעי שדוגם פיקסלים נוספים מהטקסטורה על מנת לנסות להתגבר על הבעיה. הבעיה לא נפתרת, אבל מקבלים תוצאה קרובה יותר לפתרון האולטימטיבי. דגימת הפיקסלים הנוספים, כמובן, דורשת העברת יותר מידע מהזיכרון של הכרטיס מסך ומאיטה את הביצועים.4)מהו AntiAliasing)AA)?התצוגה על המסך מורכבת ממספר סופי של נקודות. כאשר מנסים לצייר קוים שהם לא מאונכים או מאוזנים באמצעות מספר סופי של נקודות מקבלים צורה של מדרגות. פותח אמצעי שנקרא AntiAliasing שתפקידו לנסות להחליק את המדרגות ולהפוך אותן למשהו יותר קרוב לקו. אמצעים אלה דורשים חישוב של יותר פיקסלים, דבר שדורש זמן רב יותר והעברה של יותר נתונים בזיכרון של הכרטיס מסך. כתוצאה מכך הביצועים קטנים.
פורסם 2004 בפברואר 921 שנים מחבר 3)מהו Anisotropic filtering)AF)?השיטה הסטנדרטית למיפוי טקסטורות מניחה שכל דגימה של טקסטורה תמופה למרובע בתמונה הסופית. אך הדבר בד"כ לא נכון. טקסטורות ממופות לגופים בצורות שונות, וההנחה הזו גורמת לעיוותים שונים בתמונה הסופית. על מנת לפתור את הבעיה, פיתחו אמצעי שדוגם פיקסלים נוספים מהטקסטורה על מנת לנסות להתגבר על הבעיה. הבעיה לא נפתרת, אבל מקבלים תוצאה קרובה יותר לפתרון האולטימטיבי. דגימת הפיקסלים הנוספים, כמובן, דורשת העברת יותר מידע מהזיכרון של הכרטיס מסך ומאיטה את הביצועים.4)מהו AntiAliasing)AA)?התצוגה על המסך מורכבת ממספר סופי של נקודות. כאשר מנסים לצייר קוים שהם לא מאונכים או מאוזנים באמצעות מספר סופי של נקודות מקבלים צורה של מדרגות. פותח אמצעי שנקרא AntiAliasing שתפקידו לנסות להחליק את המדרגות ולהפוך אותן למשהו יותר קרוב לקו. אמצעים אלה דורשים חישוב של יותר פיקסלים, דבר שדורש זמן רב יותר והעברה של יותר נתונים בזיכרון של הכרטיס מסך. כתוצאה מכך הביצועים קטנים.אבל איך מפעילים את הפילטרים האלה(תוכנה-חומרה??)
פורסם 2004 בפברואר 921 שנים בכרטיסים של ATi דרך הקונטרול פאנל, ואצל אנווידיה דרך הדרייברים עצמם. בעקרון, הייתי לוקח את הRadeon מכיוון שכאשר הפילטרים מופעלים הראדון יותר טוב, ואיכות התמונה והפילטרים שלו יותר טובים מהFX. בתכלס לא שווה לך לקחת אף אחד מהם, תקנה את ה9800Pro של ATi ב1750 שקל בKSP (או ב1900 בPCH). תתחדש
פורסם 2004 בפברואר 921 שנים מחבר ועוד משהו מה יותר טוב??זה בשביל חבר הוא רוצה לקנות אחד מאלהmsi geforce fx 5600 s256אוredion 9600 xt 128הרדון עם 128 וג'פורס עם 256הזיכרון משנה בהרבה ת'ביצועים
פורסם 2004 בפברואר 921 שנים ללא כל צל של ספק: 9600XT.הזכרון לא משנה בגרוש את העובדה שה9600XT הרבה יותר טוב מהFX5600...
פורסם 2004 בפברואר 921 שנים עוד משהו שצריך לכתוב בFAQ : כמות הזיכרון בכרטיסי המסך בימינו אינה משנה את ביצועי הכרטיס , משמע , כמה שיותר זיכרון לא אומר כרטיס יותר טוב.אין היום שום משחק שדורש יותר מ64MB של זיכרון , וגם אם יהיה כזה , המשחק יפעל גם על כרטיס עם 64MB כל עוד הוא טוב...(TI4200)
פורסם 2004 בפברואר 921 שנים הרדאון הרבה יותר חזק שחבר שלך יקח 9600XT ולא משנה 128מ"ב... כי אין משחקים שדורשים יותר מ-128מ"ב ברזולוציות גבוהות (1600@1200) את האמת אפילו רק 64מ"ב
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.