קיץ וחרקים - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קיץ וחרקים


MasterDK

Recommended Posts

הקיץ הגיעה. ויחד איתו כל נפלאות הטבע בדמות חרקים. אם אני לא אפתח , אני אחנק למוות, אם אני כן אפתח , אצטרך לערוך מסיבת תה עם כל היצורים המוזרים שהתעוררו בקיץ.

אשמח להצעות, איך להתגונן מפני יצורים שונים, ולא להיחנק למוות בדירתי הקטנה. הדירה היא לא שלי והיא בשכירות ולכן קדיחות והתקנות מסובכות למיניהן לא בא בחשבון. יש אולי כל מיני או וילונות שאפשר לקנות? המלצות מניסיון אישי אם התקנה פשוטה (כמה מסמרים וכאלה)?

תודה ושבוע נפלא!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול להכנס לכל אייס ודומיו ולקנות (20 ש"ח למטר אם אני זוכר נכון) ולחבר אותה אפילו עם נעצים למשקוף החיצוני של החלון ולודא אטימה.

אם הם כבר בפנים אז יש את האור הסגול שנותן להם זץ, השולחניים בד"כ יותר יעילים מאלה העגולים העומדים ובכלל ככל ששטח הפנים של המכשיר יותר גדול, כך הוא יותר יעיל. רצוי לשים אותם במקום גלוי שיהיו יותר אפקטיביים. הם עושים עבודה טובה מול פרפרים וברחשים, יתושים לעומת זאת פחות נמשכים אליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה שאני גר, יש בכל החלונות רשתות נגד חרקים. לי יש בחדר קוטל חרקים עם רשת מחשמלת ושתי נורות פלואורסצנט אולטרה סגולות 6W T5.

בעבר השתמשתי בדוחה כימיקלי, אך התברר לי כי אדי הכימיקלים של הדוחים הנ"ל, יותר מסוכנים מהקרינה האולטרה סגולה של מנורות לקוטלני יתושים, ורבים לא ממליצים להשתמש בו. מה גם שחובה לפתוח חלון בעת פעולת הדוחה, ואסור לישון צמוד אליו. בנוסף, אסור להפעיל אותו מעל ל-8 שעות ברצף.

יש לי גם דוחה אלקטרוני, אך נראה שהוא לא את עבודתו (כשמצמידים את האוזן אליו, הוא נשמע כעובד, אולם אני המשכתי להיעקץ גם בשימוש עם הדוחה הזה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא לא הם נופלים מהחלון לרוב. בכל מקרה לא נתקלתי בדרך אחרת בה הם נכנסים לדירה.

בסוף קניתי , קצת מסמרים ויצא מעולה! אומנם יש את החלון הגדול שהוא כולו פלסטיק ולשם לא כדי להכניס מסמרים אז אני עדיין חושב על פתרון.

תודה לכולם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...