התנערות מאחריות בחנות Comp24seven - המוצר הגיע פגוע. - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות מאחריות בחנות Comp24seven - המוצר הגיע פגוע.


Guardian Spirit

Recommended Posts

אני לא מבין משהו..

מילא איזה שטות סינית מאיביי ב-5$..

אבל להזמין באינטרנט? נו באמת, אם זה היה מחו"ל עוד איכשהו הייתי מבין, ניסית לחסוך,

אבל כאן פשוט הזמנת מחנות בארץ.

מי קונה דברים כאלה מבלי ללכת לחנות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 77
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני, למשל. מה לעשות שאין לי רכב, ושאני לא רוצה לקנות באייבורי או בKSP?

פותח הדיון היקר, החוקים שהוזכרו כאן אינם רלוונטיים כי הם מתייחסים למצב בו הקונה קיבל את המוצר שהזמין, ואז התחרט מסיבה כלשהי. במקרה שלך, הזמנת שלם ותקין, אבל קיבלת שבור - ולכן לא קיבלת את מה שהזמנת, וזכותך לבטל את העסקה בכל זמן (סביר) שהוא. בנוסף, שים לב שהזמן נספר מיום קבלת המוצר, לא יום ההזמנה, כך שאם פנית לחנות לראשונה בסמוך לקבלת המוצר, הרי שיצאת ידי חובתך להתריע על הפגם בהקדם האפשרי.

סימן השאלה היחיד הוא תוכן השיחה בה הוצע לך לבטל את ההזמנה - האם נציג החנות נתן לך להבין שהביטול יהיה כרוך בדמי ביטול כלשהם, או שלא יוחזרו לך הוצאות המשלוח למשל? אם לא, כלומר, אם הוא הציע לך לבטל את ההזמנה כך שכל כספך יושב אליך, וסרבת, אתה בבעיה. אם כן, הרי שאותו נציג הטעה אותך ועבר על החוק, ואינו פטור מלהשיב לך את כספך (באם אין לו יכולת או רצון להחליף את הלוח הפגום באחד חדש ותקין) גם אם עבר זמן מה מקבלת המוצר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פותח הדיון היקר, החוקים שהוזכרו כאן אינם רלוונטיים כי הם מתייחסים למצב בו הקונה קיבל את המוצר שהזמין, ואז התחרט מסיבה כלשהי. במקרה שלך, הזמנת לוח אם שלם ותקין, אבל קיבלת לוח אם שבור - ולכן לא קיבלת את מה שהזמנת, וזכותך לבטל את העסקה בכל זמן (סביר) שהוא. בנוסף, שים לב שהזמן נספר מיום קבלת המוצר, לא יום ההזמנה, כך שאם פנית לחנות לראשונה בסמוך לקבלת המוצר, הרי שיצאת ידי חובתך להתריע על הפגם בהקדם האפשרי.

סימן השאלה היחיד הוא תוכן השיחה בה הוצע לך לבטל את ההזמנה - האם נציג החנות נתן לך להבין שהביטול יהיה כרוך בדמי ביטול כלשהם, או שלא יוחזרו לך הוצאות המשלוח למשל? אם לא, כלומר, אם הוא הציע לך לבטל את ההזמנה כך שכל כספך יושב אליך, וסרבת, אתה בבעיה. אם כן, הרי שאותו נציג הטעה אותך ועבר על החוק, ואינו פטור מלהשיב לך את כספך (באם אין לו יכולת או רצון להחליף את הלוח הפגום באחד חדש ותקין) גם אם עבר זמן מה מקבלת המוצר.

קודם כל, תודה רבה על התשובה העניינית!

בהמשך לדיון:

התרעתי בתוך פרק הזמן של ה 14 יום מרגע קבלת המוצר, הנציג אכן אמר לי שמבחינתו אני יכול לבטל את ההזמנה ולקבל החזר, כי אין לו כוח לטפל בזה.

אבל מה שהוא אמר לי לפני זה היה: תשלח לי את התמונות לדוא"ל, אני אסתכל עליהן אבדוק את הנושא מול דואר ואחזור אליך.

ברגע שהצעתי לו פתרון חלופי, שבזמן שהוא תובע פיצוי מדואר אני אשלח לו את הלוח הפגוע והוא ישלח לי אחד תקין במקום, הוא הודיע שאין לו במלאי את הלוח מהדגם הספציפי הזה. ואז כאמור הוא אמר: שאין לו כוח לטפל בזה ומבחינתי אני יכול לבטל ולקבל החזר, אבל הוא שוב ציין שבכל מקרה הוא יחזיר לי תשובה לגבי הבדיקה עם הדואר - מה שלא קרה.

נוסף על כך שמקריאת מידע לא רלוונטי למקרה שלי ברשת, חשבתי שאין ביכולתי לבטל עסקה זו וחיכיתי לתשובה מנציג החנות. (שעדיין לא הגיעה).

השאלה שלי היא: האם עצם זה שפניתי בדבר הפגם בעת תקופת ה 14 יום מיום קבלת המוצר, משנה את התמונה? והאם אני עדיין יכול לקבל מהם לוח תקין?

הדגשה: טכנית עברו אותם 14 יום מיום קבלת המוצר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שכוונת המחוקק זה על מוצר שאתה גרמת לקילקולו. לא שהגיע מקולקל.

ו 14 ימים זה עד רגע פנייתך אליו למימוש עסקה (קבלת מוצר תקין) או ביטול עסקה, מכיון שהוא לא יכול לספק מוצר תקין כפי שהוא בעצמו ציין. ברור שאתה לא צריך להיענש כי הוא מתחמק מעבר ל 14 יום ואתה לא יכלת להשיגו.

אם כל בכלל זה רלוונטי כאן. קיבלת מלכתחילה מוצר לא תקין, ואתה לא צריך להיענש על כך שבכל זאת היית לקוח נחמד, והסכמת לשתף פעולה עם בקשותיו לגבי התמונות.

שלח אליו מכתב רשום. דרוש לקבל מוצר חדש או לבטל עיסקה ללא דמי ביטול, ואזהרה שאם לא יטופל תוך מספר ימים תגיש תביעה עם כל הזכויות העומדות לך על פי חוק. ובמידה והוא לא מוכן, פנה לבית המשפט לתביעות קטנות, ותבע את הנזקים שלך ופיצויי עונשין בסך 10000 שח הקבועים בחוק.

אני לא הייתי מוותר. העניין שזה לא לוותר לו על 300 שח, אלא לוותר לעצמך.

תוספת: באמת שאני לא מבין ממה אתה לחוץ. יש לך בכלל ספק שאתה אמור לקבל מוצר תקין או את כספך בחזרה???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שכוונת המחוקק זה על מוצר שאתה גרמת לקילקולו. לא שהגיע מקולקל.

ו 14 ימים זה עד רגע פנייתך אליו למימוש עסקה (קבלת מוצר תקין) או ביטול עסקה, מכיון שהוא לא יכול לספק מוצר תקין כפי שהוא בעצמו ציין. ברור שאתה לא צריך להיענש כי הוא מתחמק מעבר ל 14 יום ואתה לא יכלת להשיגו.

אם כל בכלל זה רלוונטי כאן. קיבלת מלכתחילה מוצר לא תקין, ואתה לא צריך להיענש על כך שבכל זאת היית לקוח נחמד, והסכמת לשתף פעולה עם בקשותיו לגבי התמונות.

שלח אליו מכתב רשום. דרוש לקבל מוצר חדש או לבטל עיסקה ללא דמי ביטול, ואזהרה שאם לא יטופל תוך מספר ימים תגיש תביעה עם כל הזכויות העומדות לך על פי חוק. ובמידה והוא לא מוכן, פנה לבית המשפט לתביעות קטנות, ותבע את הנזקים שלך ופיצויי עונשין בסך 10000 שח הקבועים בחוק.

אני לא הייתי מוותר. העניין שזה לא לוותר לו על 300 שח, אלא לוותר לעצמך.

תוספת: באמת שאני לא מבין ממה אתה לחוץ. יש לך בכלל ספק שאתה אמור לקבל מוצר תקין או את כספך בחזרה???

אני רוצה לחדד ולשאול כמה נקודות:

1) מכתב רשום - דוא"ל תופס?

2) "תוך מספר ימים" - כמה ימים נחשב סביר לדרוש? שבוע? יומיים?

כן, העיקרון פה באמת דורש את זה. עד עכשיו הטלתי ספק שאני יכול לעשות משהו בנושא.

לא, אין לי כל ספק שאני אמור לקבל מוצר תקין או כספי בחזרה, האחד משניהם, אני אשמח מאוד.

לפעמים דברים חדשים ולא מוכרים מלחיצים תחילה, עד שמבינים אותם.

ושוב תודה רבה על התמיכה לכל מי שענה לי עד כה בתגובות ענייניות, בזכותכם עדיין קיים הסיכוי שאקבל את אחד מהפתרונות!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. כל דבר תופס. הרעיון הוא להיות יותר רשמי כדי לתת צ'אנס אחרון לפני בית משפט.

2. שבוע גג אם אתה נחמד... הרעיון הוא לתת לו זמן להגיב ולנסות לפתור את העניין כמו בן אדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כפי שכבר נאמר מעלי - החנות חייבת לסדר פתרון - יהיה זה לוח חדש, החלפת הלוח הזה, ביטול עסקה וכדומה

בקשר לנזק על הלוח - ניתן לראות שהנזק הוא לאריזה וללוח שהיה בתוכה - ולכן מן הסתם קרה לפני שפתחת את האריזה.... לכן גם ברור שאין לך חלק בנזק. נזק מהתקנה לא נכונה של הלוח במארז למשל, נראה שונה לחלוטין

כרגע אין עדיין פתרון לבעיה מצד החנות (תשובה מהדואר וכדומה), כלומר זה "בטיפול" ולא ברור לכמה זמן, לכן נראה לי סביר שיהיה ניתן להחליט לבטל את העסקה או לסדר פתרון אחרמול החנות (החלפת הלוח וכו). זה מה שהסכמנו שנכון לעשות בשלב זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאן יש לציין שגם אם נראה שהנזק נגרם בשילוח (במקרה הנ"ל אי אפשר לדעת, ובהחלט ייתכן שהנזק נגרם עוד במחסן החנות), לחנות אין זכות חוקית להפיל את הבעיה על הלקוח. הלקוח אחראי על המוצר רק מרגע קבלתו, ועד לרגע זה המוצר באחריות החנות, לפחות כלפי הלקוח. אם בחנות טוענים שהמוצר יצא מאצלם במצב תקין, הם מוזמנים להתחשבן עם דואר על הנזקים, אבל הם עדיין מחוייבים לתת לך מוצר תקין או להשיב את כספך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

די ברור מהתמונות ומטבע הפגיעה שהיא נעשתה בזמן ההובלה.

רוב הסיכויים שדואר אחראים לנזק.

סביר להניח שמישהו בדואר סגר את דלק המכונית העמוסה חזק, או דחף חזק קופסאות אחת על/ליד השניה.

לפי תגובת החנות נראה היה שהם מוכנים לקבל אחריות.

אני מאמין שגם דואר יקבלו אחריות.

אין סיבה שהעניין לא יפתר במיידי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכבוד חנות מחשבים Comp24seven

פרטי המוצר: Gigabyte B75M-D3H

מספר הזמנה: 68911

בתאריך: 19/3/13

בוצעה רכישה זו על ידי, באמצעות אתר האינטרנט שלכם.

המוצר סופק פגום, ועל כך הודעתי טלפונית בתאריך: 21/3/13

בפני נציג החנות בשם יהב.

נאמר לי על ידי הנציג כי עלי לשלוח אליו את המוצר הפגום,

בכדי להציגם לחברת "דואר ישראל" להמשך הטיפול.

התמונות נשלחו והנציג אישר את קבלתן.

הנציג הודיע כי יחזור אלי עם תשובה, מאז לא שמעתי אף תשובה ממנו או מכל נציג אחר מטעם החנות.

על כן אבקש מכם להחזיר תשובה בדבר העסקה עד ה - 6/5/13.

הנני דורש לקבל את אחד מהפתרונות הבאים:

א) מתן החזר כספי מלא תמורת המוצר הפגום.

או

ב) לספק מוצר תקין וזהה למוצר הנרכש, תמורת המוצר הפגום.

באם לא ייענו דרשותיי, אאלץ לנקוט בהליכים משפטיים.

מקווה שזה נוסח מספק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...