Guardian Spirit פורסם 2013 באפריל 27 Share פורסם 2013 באפריל 27 להלן המקרה האישי שלי:בתאריך: 21/3/12 -> תיקון 19/3/12הזמנתי לוח אם מדגם: B75M-D3H של GIGABYTE.המוצר הגיע בזמן (דואר רשום), באריזת קרטון עטופה בניילון שחור (ללא פצפצים).כשהסרתי את הניילון גיליתי מוצר באריזתו המקורית.אומנם כשפתחתי את הקרטון, גיליתי שהלוח אם פגוע באחת הפינות.הלוח אם נמצא בתוך שקית אפורה חצי שקופה שהייתה קרועה בפינה שבה הלוח נמצא פגוע.ובבחינה נוספת גיליתי מעיכה על הקרטון בדיוק בפינה הזו. (ואפילו חור שטוח שנוצר מהפגיעה של הלוח מבפנים).התקשרתי לחנות, ענה לי בחור בשם יהב. (ככל הנראה מנהל החנות) - בעלים: י. כהן הנדסה ומחשוב (כמו שכתוב בזאפ).הסברתי לו את המקרה והוא ביקש ממני לשלוח אליו תמונות לדוא"ל, וכן עשיתי.בתחילה הוא אמר שהוא יבדוק את זה מול דואר ישראל, ושיטפל בזה.כששאלתי אותו האם יש דרך להחזיר את המוצר ולהחליפו, הוא טען שאין לו את המוצר במלאי.לאחר מכן הוא הוסיף ואמר: מבחינתי תבטל את ההזמנה, אין לי כוח לטפל בזה, עזוב אותי.לאחר שבדקתי את תנאי ביטול עסקאות אשראי גיליתי שלא ניתן לבטל עסקה אם המוצר פגוע. :'( כך בעצם מצאתי את עצמי משלם את מלוא הסכום לחנות Comp24seven, מבלי שום מענה.בהמשך אוסיף תמונות של הלוח הפגוע..עריכת 2/5/13:אני רוצה לחדד שלפני שהשיחה השנייה הסתיימה בכך: הנציג הודיע כי שהוא בכל זאת ילך לחברת דואר ישראל ביחד עם התמונות ששלחתי לו ויבדוק את הנושא, וכמו כן יחזור אלי. - ולא חזר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guardian Spirit פורסם 2013 באפריל 27 מחבר Share פורסם 2013 באפריל 27 כמו שהבטחתי, התמונות: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ash Binary פורסם 2013 באפריל 27 Share פורסם 2013 באפריל 27 ^ מדובר בחבר שלי, שנינו ביחד בדקנו את הלוח וניסינו להתקין אותו במחשב היוםהלוח מכופף מהאיזור שקיבל את המכה והלאה - במידה קטנה מאוד שלא אמורה לגרום לבעיה, אבל יתכן שבזמן המכה היה כיפוף חד יותר שגרם נזק נוסף בלוח רחוק יותר מהפינה עצמהמה ניתן לעשות כשהחנות מתנערת מאחריות בצורה כזאת ? נראה שבאותה מידה החנות היתה יכולה לשלוח במודע לוח שנפגע עוד כשהיה אצלהם (נםל אם הקופסה וכדומה), על מנת להיפטר ממנו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dids22 פורסם 2013 באפריל 28 Share פורסם 2013 באפריל 28 למה לא לבטל עסקה תוך 14 ימי עסקים? (בלי קשר בכלל לפגם במוצר)איך בצעת את הרכישה? הזמנה טלפונית? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-LosNir- פורסם 2013 באפריל 28 Share פורסם 2013 באפריל 28 בטח שאתה יכול לבטל עסקה אם המוצר פגום, ובמכר מרחוק אפילו תקבל את מלוא הסכום ולא תנוכה דמוי ביטול \ משלוח (המשלוח חזרה על חשבון המוכר). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mavingadol פורסם 2013 באפריל 28 Share פורסם 2013 באפריל 28 ^ מדובר בחבר שלי, שנינו ביחד בדקנו את הלוח וניסינו להתקין אותו במחשב היוםשלום לךלפי דעתי ,בעל החנות כשיראה את הדיון הזה יכול לטעון שאתה גרמת לנזק תוך כדי הרכבה של הלוח במחשב , לא חשוב אם זה עסקת מכר מרחוק.לפי מה שאני יודע , כל עוד פתחת את סרט הפתיחה של הקופסא או של המוצר אז אתה לא יכול להתלונן / יהיה קשה להוכיח שזה הגיע מהמשלוח . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OR2OOO פורסם 2013 באפריל 28 Share פורסם 2013 באפריל 28 במכר מרחוק, ניתן להחזיר מוצר שנפתח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guardian Spirit פורסם 2013 באפריל 28 מחבר Share פורסם 2013 באפריל 28 =נשלח בטעות פעמיים= קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guardian Spirit פורסם 2013 באפריל 28 מחבר Share פורסם 2013 באפריל 28 תקנו אותי אם אני טועה, קראתי את התקנות באינטרנט, למשל פה:http://www.beiser-law.co.il/Articles/bytwlsqh-wdsybyyzrבתאריך ה-14 לדצמבר 2010 יכנסו לתוקפן תקנות חדשות אשר עניינן הוא ביטול עסקאות. התקנות קובעות את זכות הצרכן לבטל עסקה לרכישת מוצרים או שירותים ולקבל החזר כספי. חשוב להכיר ולדעת.תנאים בסיסים ומגבלות לתחול התקנות(3) תנאי נוסף לתחולתן של התקנות, הוא שהמוצרים לא נפגמו ולא נעשה בהם שימוש.האם הבנתי משהו לא נכון?כי אכן המוצר כבר הגיע פגום, אני מבחינתי הבנתי שאין טעם לנסות לבטל ברגע שהטענה קיימת.את המוצר הזמנתי באתר האינטרנט שלהם.והעניין הוא שאין לי דרך להוכיח שהמוצר לא נפל אצלי בבית (המוכר ציין את הטענה הזו גם תוך כדי שיחה)מה שכן, 1101 היה נוכח בעת פתיחת האריזה ויוכל להעיד שהחבילה אכן הגיעה פגומה.מצד שני, מי יקבל גם את הטענות האלה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OR2OOO פורסם 2013 באפריל 28 Share פורסם 2013 באפריל 28 http://www.kolzchut.org.il/he/%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9C_%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%AA_%D7%9E%D7%9B%D7%A8_%D7%9E%D7%A8%D7%97%D7%95%D7%A7http://www.consumers.org.il/category/remote-purchase קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guardian Spirit פורסם 2013 באפריל 28 מחבר Share פורסם 2013 באפריל 28 עכשיו הבנתי, קראתי את התקנות הלא נכונות.. תודה!כנראה ששכר הלימוד על הטעות הזו עלה לי 350 ש"ח ורווח נקי לחנות.הטענה שלי כלפי החנות עדיין תקפה מכיוון שבתחילה נאמר לי כי יבררו את הבעיה עם דואר ישראל, ויחזירו תשובה.לאחר שהדיבור התחיל בהאם ניתן להחליפו בינתיים שאתם תסגרו את הנושא עם דואר ישראל, ענו לי פשוט בסגנון עזוב אין כוח להתעסק בזה, מצידי תבטל עסקה.אני תופס את זה עדיין כיחס מזלזל ללקוח והתנערות מאחריות.ברגע שיש קושי, מעדיפים ללכת על ראש קטן.עריכה: אין ולא הייתה שום טובת לקוח. מבחינתי טיפלו בי בצורה מזלזלת ולא מקצועית, בלי שום הצעות חלופיות, ללא שום התנצלות, להפך אמרו לי "מי יודע אולי אתה הפלת את זה בבית?".. "לא ראית שהחבילה פגועה?" (ברור שלא כשהיא עטופה בשקית שחורה). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2013 באפריל 28 Share פורסם 2013 באפריל 28 אם שום דבר דיפלומטי לא עובד, תמיד אפשר ללכת לתביעות קטנות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guardian Spirit פורסם 2013 באפריל 28 מחבר Share פורסם 2013 באפריל 28 אם שום דבר דיפלומטי לא עובד, תמיד אפשר ללכת לתביעות קטנות. גיל, כפי שאני רואה את המקרה הזה מבחינה משפטית אין לי בסיס לתביעה, הייתה לי את האפשרות לבטל עסקה - לא ביטלתי מחוסר ידיעת החוק. כלומר החנות לא סירבה לתת לי פיצוי כספי במידה ואני מבטל, מכיוון שלא עשיתי את זה. ולכן אני לא יכול להגיע בטענות על חוסר ידיעת החוק שלי. מה שכן אני רוצה לציין בכל המקרה הזה, הוא שהם בהחלט זלזלו בלקוח (אני). וכמובן שלא תגיעו למצבים דומים עמם. החברה פה צרכנים יותר נבונים ממני, אבל אני את הצפרדע שלי כבר בלעתי, בסה"כ רוצה לחלוק את ניסיוני וללמוד ממכם. תודה לכך העונים, למדתי דברים חדשים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2013 באפריל 28 Share פורסם 2013 באפריל 28 זה לא משנה. הוא סיפק לך מוצר שבור. אין שום חוק שפוטר אותו מאחריות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ירח אפל פורסם 2013 באפריל 28 Share פורסם 2013 באפריל 28 ברגע שהוא אמר "מבחינתי תבטל את ההזמנה"אז הוא עמד בדרישות החוק.נסה לפנות איליו שוב ולבטל, למרות שעבר הזמן המוקצב בחוק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.