עבור לתוכן

בעיית סאונד בפיתוח לאנדרואיד

Featured Replies

פורסם

עשיתי באנדרואיד איזה כפתור שכל פעם כשלוחצים עליו שומעים צליל קצר כזה...

הבעיה, שאם אני לוחץ כמה פעמים.... בשלב מסויים כבר אני מפסיק לשמוע את הצליל.... כאילו הפקודה הפסיקה לעבוד.

השתמשתי בMediaPlayer וכך הקוד נראה:



private void bipSound() {
// TODO Auto-generated method stub
ourSong = MediaPlayer.create(Game1.this, R.raw.bip);
ourSong.start();
}

מה אתם אומרים?

תודה,

שחר

פורסם
  • מחבר

פתרתי את הבעיה הזו והופיעה לי אחרת.

הייתי צריך לשחרר את ourSong עם ourSong.release()

הבעיה, שאם אני עושה את זה אחד אחרי השני:

play

release

אז אני כביכול מפספס את הסאונד ולא שומע אותו בכלל.

איזה פקודה אני יכול להכניס בין שתי הפקודות האלה שתתן למוזיקה קצת זמן להתנגן לפני שאני משחרר אותה?

ניסיתי ourSong.wait(1000) ואז release אבל זה לא עובד...

מישהו?

פורסם

אתה יכול להשתמש ב-setOnCompletionListener בשביל לרשום פונקציה שתיקרא כשהניגון יסתיים.

פורסם
  • מחבר

אתה יכול להשתמש ב-setOnCompletionListener בשביל לרשום פונקציה שתיקרא כשהניגון יסתיים.

מושלם!

תודה יואב!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים