פורסם 2013 באפריל 2012 שנים נרשום זאת שוב.על מוצרי חשמל ואלקטרוניקה שמחירם מעל 150 שקל.האחריות על המוצר היא לבעל המוצר, גם אם הוא נמכר 10 פעם בזמן האחריות.החנות לא יכולה לבטל את זה.הבאתי קישור כבר קודם של התקנותhttp://www.nevo.co.il/law_html/law01/999_591.htmסעיף 17העברת זכויות בטובין17. זכויות הנתונות לצרכן על פי תקנות אלה או על פי תעודת האחריות או חוזה השירות, לגבי טובין אשר הבעלות בהם הועברה לצרכן אחר, יהיו נתונות לנעבר.התניה – לטובת הצרכן21. אין להתנות על הוראות תקנות אלו, אלא לטובת הצרכן.
פורסם 2013 באפריל 2012 שנים מחבר יש האמת עניין נוסף, אני הולך להשתמש בו בבית, אבל לדגם 3G, יש שווי גדול יותר ביד שניה, במידע וירצה למכור אותו בעתיד, כן עלי זה מטומטם לקנות בצורה כזאת, אבל אי אפשר באמת לדעת אם אני ישתמש בו רק בבית, ו WIFI אין בכל מקום אתם יודעים..
פורסם 2013 באפריל 2012 שנים למה אתה חושב שאתה מציג תעודת זהות כשאתה משתמש באחריות ? ואין שום בעיה לרכוש מבלי להציג תעודה מזהה
פורסם 2013 באפריל 2012 שנים לא מספיק שיחתום את החתימה שלךצריך בנוסף שילבש את הבגדים שלךואם אפשר שיסתרק כמוך.עוד לא הבנת שאת האחריות אתה תקבל בכל מקרה?
פורסם 2013 באפריל 2012 שנים מחבר אז פשוט להתעלם מהסעיף הזה ?, ונגיד והאחריות הייתה מKSP, מה אז? גם אז הייתי יכול לממש אחריות? למרות שלא על שמי?
פורסם 2013 באפריל 2012 שנים מחבר אז לפי חוק, גם אם האחריות היא של החנות, והן על קבלה ואחריות (במקרה של KSP, הקבלה היא האחריות), והיא לא על שמי, אני בכל זאת יהנה ממנה ?
פורסם 2013 באפריל 2112 שנים כן, אבל רוב הסיכויים שתצטרך לריב בשביל זה עם מנהל הסניף בו אתה רוצה לממש את האחריות. תעשה חשבון לבד האם שווה לך להתעסק עם רשת חנויות שכזו.* בהערת אגב, יצויין כי ללא קשר לתקנון החנות או לחוק הגנת הצרכן, לפי החוק אסור לקנות מוצרים באילת (עם הפטור מהמע"מ) אלא אם אתה תושב אילת או מתכוון לצרוך את המוצרים באילת. גם אם מבחינת החוק להגנת הצרכן התקנון של KSP אינו חוקי, מנהל סניף עירני יזרוק אותך מכל המדרגות, כי לא תוכל לאיים עליו בתביעה (או לפחות, לא תוכל לתבוע ולזכות) כל עוד טכנית אתה עובר על החוק.
פורסם 2013 באפריל 2112 שנים אם לא יממשו את האחריות בהחלט אפשר לתבוע.ולזכות בלא מעט פיצויים.אם במקרה "מנהל הסניף" ינסה לדווח למע"מ על האירוע.אז במקרה הכי גרוע מהפיצויים שהם ישלמו ניתן יהיה לשלם את המע"מ.למרות שקניית מוצר בודד בהחלט יכולה להחשב כצריכה באיזור אילת.
פורסם 2013 באפריל 2112 שנים * בהערת אגב, יצויין כי ללא קשר לתקנון החנות או לחוק הגנת הצרכן, לפי החוק אסור לקנות מוצרים באילת (עם הפטור מהמע"מ) אלא אם אתה תושב אילת או מתכוון לצרוך את המוצרים באילת. גם אם מבחינת החוק להגנת הצרכן התקנון של KSP אינו חוקי, מנהל סניף עירני יזרוק אותך מכל המדרגות, כי לא תוכל לאיים עליו בתביעה (או לפחות, לא תוכל לתבוע ולזכות) כל עוד טכנית אתה עובר על החוק.אתה רציני? לפי מה שאתה אומר אם אני מבקר באילת, איני זכאי לקנות מתנה לאדם שאינו תושב אילת.הייתי בטוח שהפטור ממע"מ נועד לטובת העסקים המקומיים, ולא לטובת הקונים שגרים באילת.יש מצב שאתה מקשר לחלק הרלוונטי בחוק?לגבי החלק השני לדעתי אתה טועה - אין קשר בין עבירה שלך לכאורה על חוקי מיסים, לבין מימוש אחריות מול החנות. אותה אנלוגיה לכך שפורץ לביתך יכול לתבוע אותך אם הוא נתקל במרצפת שבורה ונפצע.בנוסף, אתה קונה טאבלט באילת, משתמש בו באילת, לאחר מכן במקום מגוריך, ולאחר זמן מסוים מוכר אותו. האם היית אמור לחזות סיטואציה זו ולשלם מע"מ מראש?
פורסם 2013 באפריל 2112 שנים אני רציני לחלוטין. הנה לשון החוק:http://www.hilan.co.il/calc/Legislation.aspx?type=law&id=29אותך מעניין ספציפית סעיף 5 ג'.לגבי אי-התלות בין החוקים השונים, בוודא שאתה צודק, אלא שזה לא הופך אותי לטועה. אכן, אין קשר בין חוק הגנת הצרכן לבין החוק המגדיר את אילת כאזור סחר חפשי - אבל יש קשר בין הסיכויים שלקוח יגיש תביעה לבין גודל הנזק שעשוי להגרם ללקוח בשל אותה תביעה, גם אם מסיבות עקיפות. קח בחשבון שלרשת הזו יש עורכי דין לא רעים בכלל, וכנראה מנוסים למדי.בנוסף, קח בחשבון שיהיה בפניך עוד מכשול חוקי פוטנציאלי: גם בהעדר הבעיות שהוזכרו (שירות ללקוחות יד שנייה ועניין המע"מ), ישנו הנוסח של חוק הגנת הצרכן עצמו, המגדיר את מקום מתן האחריות, במקרה בו אין מעבדה מטעם היצרן\יבואן בקרבת מקום, בתור "נקודת המכירה" - "המקום בו מכר העוסק את הטובין לצרכן". אין שום סעיף בחוק המחייב את כל סניפי הרשת לשמש כנקודות איסוף עבור מוצר שנקנה בסניף ספציפי. כשמדובר ספציפית בסניף אילת, הבעיה עשויה להיות אף יותר חמורה (נא לקחת את האמור מנקודה זו והלאה בערבון מוגבל שכן אינני משפטן), שכן בעוד שאין צורך לשלם מע"מ על מוצרים שעוברים דרך סניף אילת (כלומר, הנמסרים ללקוח הנמצא באילת), על מוצרים שעוברים דרך סניפים אחרים צריך גם צריך - גם אם מדובר בהחלפה במסגרת האחריות. הנ"ל חל גם על לקוח פרטי, אגב - אם שלחת את המוצר עצמאית לתיקון בחו"ל, עם קבלתו בחזרה תחוייב במע"מ. החנות, כמובן, לא מעוניינת לספוג הפסד נוסף זה, ולכן כנראה תתנגד בתוקף.
פורסם 2013 באפריל 2112 שנים אתם סתם מדברים באוירKSP לא יכולים להתנות שום דבר בכך שהלקוח לא שילם מע"מ, הם גם לא יכולים להשתמש בזה כטיעון בשום מקוםובכל מקרה, זה לא חובת הצרכן לגבות מע"מ, זה חובת העסק.ולענייננו:האחריות במקרה הזה היא ע"י צד שלישי בכלל ולא ע"י KSP כך שכל הויכוח הוא מיותר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.