לימודי הנדסת תוכנה/מערכות מידע-מכללת סמי שמעון vs בן גוריון - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לימודי הנדסת תוכנה/מערכות מידע-מכללת סמי שמעון vs בן גוריון


VeR-MaN

Recommended Posts

במצבי כיום אני עומד בפני דילמה,מצד אחד להתחיל ללמוד במכללת סמי שמעון ב"ש כבר השנה,בלימודי הנדסת תוכנה.

או האופציה השניה היא, להיכנס למכינה של האוניברסיטה,לשפר פסיכומטרי וגם דחיה של שנה שלמה להתקבל ללימודי הנדסה(תוכנה או מערכות מידע) בבן גוריון.

השאלה היא האם בתחום התעסוקה יש משמעות לאוניברסיטה לעומת מכללה?ואם כן האם זה שווה גם במאמץ של כמעט שנה שלמה של לימודים למען קבלה לבן גוריון.

תודה רבה לעונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מומחה בתחום, אבל לדעתי ניסיון משחק תפקיד הרבה יותר משמעותי מאשר מקום לימודים. מכללה מסגרת פחות תובענית מאוניברסיטת בן גוריון מה שיאפשר לך לחפש עבודה במקצוע כבר בשנה ב'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לניסיון בהחלט יש משקל, אבל כאשר אין ניסיון כמו לרוב האנשים אשר מתחילים תואר מקום הלימוד קובע בהחלט ובטכלס הוא והציון הם הגורמים היחידים.

ולגבי סמי שמעון או בן גוריון אין בכלל מה להשוות מבחינת רמה וערך התואר, האם לדחות את הלימודים בשנה או לא זאת החלטה שלך ..

כנראה שתמצא עבודה לא משנה איפה תלמד השאלה איזו עבודה ואיזה שכר תקבל..

הייתי באותו מצב כמו שלך רק התלבטות לגבי מכללה להנדסה בי-ם ובסוף הלכתי להאוניברסיטה העברית .. כי הסף קבלה שם שונה מבן גוריון שנוטים להגזים עם המתמטיקה.. אני כבר בן 25 לא רציתי לדחות את הלימודים בעוד שנה או להתפשר על מכללה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

הייתי ממליץ לך לשקול לבחור בתוכנית של מדעי המחשב בבן גוריון אם אתה יכול להתקבל אליה. היא תיתן לך הרבה יותר מהנדסת תוכנה בסמי שמעון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...