רכישת טלוויזיה מWallshops - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכישת טלוויזיה מWallshops


Zeev86

Recommended Posts

מצטער, טעות שלי, לא קראתי נכון.

אז אם זה העניין, למה הטכנאי לא בא יחד עם השליח.

לא היה אכפת לי אם השליח היה בא יום ראשון, ביום שהטכנאי אמור להגיע. מפריע לי שעומד לי קרטון שתופס רבע מהחדר ואין לי מה לעשות איתו קרוב לשבוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כי אלו 2 גופים שונים. אתה קונה מחנות שקנתה מהיבואן. החנות לא מחזיקה טכנאים וגם לא כל כך אכפת לה כי האחריות ממילא מוטלת על היבואן ולכן הוא זה ששולח את הטכנאי. אני משער שכדי לחסוך עלויות היבואן מחזיק מספר קטן של טכנאים ומכאן זמן ההמתנה הארוך יחסית. בזמנו כשקניתי של הטכנאי הגיע למחרת. אולי זה פשוט זמן עמוס השנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על פי תקנות הגנת הצרכן תיקון מ2006

היצרן/יבואן רשאי להתנות את האחריות בהתקנה/הדרכה על ידי טכנאי.

הטכנאי חייב להגיע (כמובן לאחר תאום) עד 7 ימים מיום הספקת המוצר.

אז כן, מדובר במהלך חוקי ומקובל של היבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם כשקניתי לפני בערך 3 שנים את ה-TV שלי (פלאזמה 50 של סמסונג) - היא חיכתה 5 ימים עד שיגיע טכנאי

לא נורא

הגיע טכנאי אדיב ואיש מקצוע שגם תלה לי את ה-TV על הקיר (הוא חייב רק על מתקן תליה - משהו בסגנון 70 שח שזה בהחלט סביר)

הוא גם נתן לי עצות לגבי ה-TV (איך לשמנור\לנקות וכיוב')

אז כן - אני לא מרוצה מההמתנה וההרגשה שמנסים לשנורר אותי - אבל השירות של הבנאדם היה כל כך טוב שאני מרוצה מהעניין.

בהצלחה - ותתחדש,

גבריאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיין לא ברורה לי ההמתנה

אחריות רגילה חייבת להיות ואם הטלויזיה שבורה הוא צריך לפנות לחנות שתחליף לו

זה כמו שתקנה מסך של ואחרי שיספקו לך תמתין חמישה ימים עד להגעת טכנאי

מה כבר ההבדל ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וגם כל ההתקנה וההרכבה היא על אחריותו ולא על אחריות הרוכש

העלול לטעות ולגרום נזק למכשיר (ואח"כ, "קיבלתי מסך שבור...")

זה אינטרס של המוכר לוודא שהמכשיר הגיע תקין והורכב בצורה תקינה

והוסבר ללקוח אופן השימוש במכשיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שהזמן שלוקח לטכנאי להגיע תלוי באזור המגורים.

מבחינת עומס זה לא נראה לי , כי אני קניתי את הטלוויזיה האחרונה מסמסונג ביום האחרון של דצמבר שנה שעברה (לפני כמה חודשים) בשיא המבצעים והמכירות , ובאותה תקופה בטוח היה עומס , אבל בכל זאת הטכנאי הגיע יום אחרי שהתקשרתי אליהם.

ככה מיניליין מעדיפים לעבוד , וזה עולה להם כסף , אז כנראה שיש להם את הסיבות שלהם. אני לא חושב שצריך להתלונן על זה , זה סך הכל גם יתרון להרבה אנשים וזה שירות טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אינטרס של המוכר לוודא שהמכשיר הגיע תקין והורכב בצורה תקינה

והוסבר ללקוח אופן השימוש במכשיר.

נכון אבל יש גם יתרון לקונה שבמקרה של מוצר שמגיע תקול החברה לא תוכל להתנער ממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הכל מגלים באותו הרגע.

חייב להיות אמון בין הקונה למוכר

אני רכשתי ועושים לך במסירה הצגה גדולה ועוברים איתך על הרכב ואתה חותם שהכל בסדר.

אחרי יומיים גיליתי שהמחיצה בין תא המטען למושב האחורי עבור מגלשי הסקי.. לא תקינה.

לא התנערו מזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שהטכנאי הוא שפותח את האריזה כך שאם המוצר שבור הוא רואה את זה ונותן אישור החלפה.

לפני כחודשיים הזמנתי מחשב נייד touch להורים. הגעתי לחנות, קיבלתי את המחשב (לקח כמובן שעה כי הם "שכחו" להרכיב תוספת שביקשתי בהזמנה)

הדלקתי את המחשב. יש כתם. אני אומר למוכר שיושב לידי "מה זה הכתם הזה", אז הוא עונה לי "זה סתם אבק, זה ככה בכל המחשבים".

כשהתחלתי לשאול אותו שוב ושוב הוא נכנע, סובב את הראש, וראה שזה בעצם פגם במסך.

ואללה אני באמת מקווה שהטכנאים שאתם מתארים באמת מקצועיים ונותנים שירות טוב בניגוד לחנות שעליה סיפרתי. והחנות הזאת עוד חשבתם לאחת הטובות בזאפ :screwy:

אגב. בהזמנת הטכנאי לא ציינתי שאני רוצה להרכיב את הטלוויזיה על קיר. האם צריך להתקשר אליהם ולבקש שהטכנאי יעשה זאת או שאפשר לבקש ממנו את זה במקום? (כמובן ידוע לי שזה תוספת של 200 שקל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...