פורסם 2013 באפריל 1112 שנים מחבר מצטער, טעות שלי, לא קראתי נכון.אז אם זה העניין, למה הטכנאי לא בא יחד עם השליח.לא היה אכפת לי אם השליח היה בא יום ראשון, ביום שהטכנאי אמור להגיע. מפריע לי שעומד לי קרטון שתופס רבע מהחדר ואין לי מה לעשות איתו קרוב לשבוע.
פורסם 2013 באפריל 1112 שנים כי אלו 2 גופים שונים. אתה קונה מחנות שקנתה מהיבואן. החנות לא מחזיקה טכנאים וגם לא כל כך אכפת לה כי האחריות ממילא מוטלת על היבואן ולכן הוא זה ששולח את הטכנאי. אני משער שכדי לחסוך עלויות היבואן מחזיק מספר קטן של טכנאים ומכאן זמן ההמתנה הארוך יחסית. בזמנו כשקניתי טלויזיה של סמסונג הטכנאי הגיע למחרת. אולי זה פשוט זמן עמוס השנה.
פורסם 2013 באפריל 1112 שנים הכי טוב זה לקנות מחנות שאין לה מלאי והיא מוכרת ממלאי היבואןבמקרה הזה השליח הוא הטכנאי
פורסם 2013 באפריל 1112 שנים על פי תקנות הגנת הצרכן תיקון מ2006היצרן/יבואן רשאי להתנות את האחריות בהתקנה/הדרכה על ידי טכנאי.הטכנאי חייב להגיע (כמובן לאחר תאום) עד 7 ימים מיום הספקת המוצר.אז כן, מדובר במהלך חוקי ומקובל של היבואן.
פורסם 2013 באפריל 1112 שנים גם כשקניתי לפני בערך 3 שנים את ה-TV שלי (פלאזמה 50 של סמסונג) - היא חיכתה 5 ימים עד שיגיע טכנאילא נוראהגיע טכנאי אדיב ואיש מקצוע שגם תלה לי את ה-TV על הקיר (הוא חייב רק על מתקן תליה - משהו בסגנון 70 שח שזה בהחלט סביר)הוא גם נתן לי עצות לגבי ה-TV (איך לשמנור\לנקות וכיוב')אז כן - אני לא מרוצה מההמתנה וההרגשה שמנסים לשנורר אותי - אבל השירות של הבנאדם היה כל כך טוב שאני מרוצה מהעניין.בהצלחה - ותתחדש,גבריאל
פורסם 2013 באפריל 1112 שנים עדיין לא ברורה לי ההמתנה אחריות רגילה חייבת להיות ואם הטלויזיה שבורה הוא צריך לפנות לחנות שתחליף לוזה כמו שתקנה מסך של DELL ואחרי שיספקו לך תמתין חמישה ימים עד להגעת טכנאימה כבר ההבדל ?
פורסם 2013 באפריל 1112 שנים שהטכנאי הוא שפותח את האריזה כך שאם המוצר שבור הוא רואה את זה ונותן אישור החלפה.
פורסם 2013 באפריל 1112 שנים וגם כל ההתקנה וההרכבה היא על אחריותו ולא על אחריות הרוכשהעלול לטעות ולגרום נזק למכשיר (ואח"כ, "קיבלתי מסך שבור...")זה אינטרס של המוכר לוודא שהמכשיר הגיע תקין והורכב בצורה תקינהוהוסבר ללקוח אופן השימוש במכשיר.
פורסם 2013 באפריל 1112 שנים יכול להיות שהזמן שלוקח לטכנאי להגיע תלוי באזור המגורים.מבחינת עומס זה לא נראה לי , כי אני קניתי את הטלוויזיה האחרונה מסמסונג ביום האחרון של דצמבר שנה שעברה (לפני כמה חודשים) בשיא המבצעים והמכירות , ובאותה תקופה בטוח היה עומס , אבל בכל זאת הטכנאי הגיע יום אחרי שהתקשרתי אליהם.ככה מיניליין מעדיפים לעבוד , וזה עולה להם כסף , אז כנראה שיש להם את הסיבות שלהם. אני לא חושב שצריך להתלונן על זה , זה סך הכל גם יתרון להרבה אנשים וזה שירות טוב.
פורסם 2013 באפריל 1112 שנים זה אינטרס של המוכר לוודא שהמכשיר הגיע תקין והורכב בצורה תקינהוהוסבר ללקוח אופן השימוש במכשיר.נכון אבל יש גם יתרון לקונה שבמקרה של מוצר שמגיע תקול החברה לא תוכל להתנער ממנו.
פורסם 2013 באפריל 1112 שנים לא הכל מגלים באותו הרגע.חייב להיות אמון בין הקונה למוכראני רכשתי רכב ועושים לך במסירה הצגה גדולה ועוברים איתך על הרכב ואתה חותם שהכל בסדר.אחרי יומיים גיליתי שהמחיצה בין תא המטען למושב האחורי עבור מגלשי הסקי.. לא תקינה. לא התנערו מזה.
פורסם 2013 באפריל 1112 שנים מחבר שהטכנאי הוא שפותח את האריזה כך שאם המוצר שבור הוא רואה את זה ונותן אישור החלפה. לפני כחודשיים הזמנתי מחשב נייד touch להורים. הגעתי לחנות, קיבלתי את המחשב (לקח כמובן שעה כי הם "שכחו" להרכיב תוספת זיכרון שביקשתי בהזמנה) הדלקתי את המחשב. יש כתם. אני אומר למוכר שיושב לידי "מה זה הכתם הזה", אז הוא עונה לי "זה סתם אבק, זה ככה בכל המחשבים". כשהתחלתי לשאול אותו שוב ושוב הוא נכנע, סובב את הראש, וראה שזה בעצם פגם במסך. ואללה אני באמת מקווה שהטכנאים שאתם מתארים באמת מקצועיים ונותנים שירות טוב בניגוד לחנות שעליה סיפרתי. והחנות הזאת עוד חשבתם לאחת הטובות בזאפ אגב. בהזמנת הטכנאי לא ציינתי שאני רוצה להרכיב את הטלוויזיה על קיר. האם צריך להתקשר אליהם ולבקש שהטכנאי יעשה זאת או שאפשר לבקש ממנו את זה במקום? (כמובן ידוע לי שזה תוספת של 200 שקל)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.