פורסם 2013 באפריל 1012 שנים אהלן. קניתי טלוויזיה מWallashops עם תווית "קנה היום קבל מחר". וואללה אכן עמדו בזמן המשלוח, אבל עכשיו מתברר לי, שעל מנת לא לאבד אחריות, אני צריך להזמין טכנאי של מספקת האחריות, מיניליין, כדי שיבוא, יפתח לי את הקרטון, ויתקע לי את כבל החשמל לקיר. ביררתי עם מניליין ואכן צריך לחכות לטכנאי, רק שהוא יגיע אלי ביום ראשון. ועכשיו אני תקוע חמש ימים עם מוצר שאסור בכלל לפתוח אותו.האם מישהו שמע על מקרים כאלה וכיום זה הנורמה? קישור לעמוד הקניה: http://www.wallashops.co.il/a/ap.aspx?pi=1RDUA40EH5000
פורסם 2013 באפריל 1012 שנים בחיי, כל פעם אני נדהם מחדש מהעקיצות האלה.לדעתי (ותפנה לאמון הציבור / רשות להגנת הצרכן) הם לא יכולים להתנות את האחריות בפתיחה של טכנאי.בנוסף - אני יכול להזהיר אותך מראש, הטכנאי ינסה למכור לך כל מיני שטויות (מגן מתח במחיר מופקע, התקנה מיוחדת וכו')תהיה חזק ואל תשבר.... כל מה שהטכנאי מציע לך יעלה כנראה חצי אם תטפל בזה לבד.האם הדרישה הזאת הוצגה לך במהלך המכירה והתעלמת ממנה או שהיא נוספה רק אחרי שביצעת את העסקה ?** עדכון - ראיתי באתר - כתוב שחור על גבי לבן שאין לגעת בטלביזיה לפני שמגיע הטכנאי.. ותכין 100 ש"ח להתקנה. אולי זו דרישה לא סבירה, אבל אתה צריך יעוץ מקצועי פה כי התנאים רשומים מראש.
פורסם 2013 באפריל 1012 שנים לפי נסיון שלי,זה לא עולה כסף,הוא רק בא לחבר והולך,אני חיברתי את שלי בלעדיו ובכל מקרה קראתי שלו שיבוא בשביל האחריות,בא להסתכל על הטלויזיה וכמובן שהוא ניסה למכור לי מגן ברקים, סירבתי והוא הלך, פה נגמר הסיפור.
פורסם 2013 באפריל 1012 שנים מחבר לא נאמר לי כלום. מהרגע שהכנסתי את האשראי שלי לאתר, וביצעתי את ההזמנה, כלום. שום טלפון.קיבלתי לאחר כשלושים שעות את המוצר, ואת השיחה על הטכנאי ביצעתי מיוזמתי.אתם אומרים כדאי לחכות או לפתוח את האריזה? הטכנאי יבוא בכל מקרה ביום ראשון גם אם אני אפתח או לא.
פורסם 2013 באפריל 1012 שנים גם אני רכשתי מהם אבל מתוצרת lg.במקרה שלי lg ח.י. הביאו את הטלויזיה והחתימו אותי על נייר שהכל תקין בלי לפתוח את האריזה אפילו והסתלקו.
פורסם 2013 באפריל 1012 שנים מחבר דיברתי עם מיני ליין שוב והפקידה אמרה לי שהפתיחה על אחריותי ויכולים לקרות 2 מצבים: 1. אני פותח, הטלוויזיה עובדת, בא טכנאי רואה שהכל בסדר והולך 2. אני פותח, הטלוויזיה מתה, והלכה האחריות. אבל מה, הם יצאו מה זה נדיבים ובמקום שהטכנאי יבוא מ13:00-16:00 הוא יבוא מ10:00-13:00
פורסם 2013 באפריל 1012 שנים הם לא יכולים להתנות את האחריות בהגעה של טכנאי. אבל, אם תפתח את הקרטון ותגלה שהמכשיר ניזוק בהובלה, שבור, שרוט או משהו בסגנון, לא תוכל לבוא אליהם בתלונות.
פורסם 2013 באפריל 1012 שנים מחבר אני לא הבנתי רק דבר אחד.החברה שמספקת לי את האחריות מפחדת שאנסה לשבור את המוצר שסיפקו לי עם פטיש, או שאולי אנסה לדחוף את הקופסא או הטלוויזיה עצמה מהשולחן (או מהמרפסת?). מובן ולגיטימי.אבל מי אמר שלא אנסה לעשות זאת לאחר שהטכנאי יוודא ויסמן וי על זה שהמוצר תקין ויסתלק מפתח ביתי?
פורסם 2013 באפריל 1012 שנים אני הייתי מרוצה מאד מהטכנאי של מיניליין.הוא בא , התקין לי את הטלוויזיה על הקיר עם בסיס שהיה לי כבר , חוץ מברגים ,הגדיר את ההגדרות הראשוניות , והוא לא ביקש תשלום על כלום.הוא ראה שיש לי מגן חשמל , אז אולי בגלל זה הוא לא הציע למכור לי .הוא מילא את הדף של האחריות , וסך הכל אני הייתי מרוצה מההתקנה.הוא הגיע יום אחרי שהתקשרתי אליהם , אז מבחינת זמן אין לי מה להתלונן.יכולתי להתקין את הטלוויזיה לבד , אבל אם הוא כבר בא בכל מקרה , אז מה אכפת לי שהוא יעשה את העבודה...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.