השעון מבולבל, למה? - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

השעון מבולבל, למה?


americium

Recommended Posts

לאחרונה החלפתי את הלוח אם שלי במערכת ל- P3V4X (מבוסס על ערכת השבבים Via Apollo 133A Pro), את הלוח אם רכשתי יד שנייה מאיזה בחור (תאריך ייצור, אוקטובר 2000 כמדומני).

יש לי את הלוח כחודש ומאז נתקלתי בבעייה מוזרה, השעון יכול לעבוד בסדר גמור מספר ימים ואז סתם כך הוא מתחיל לפגר בזמן ולהציג שעות לא נכונות, לפעמים ראיתי שהוא נכנס ללופ למשל, חוזר על עצמו מ-9:00 עד 10:00 כמה פעמים ברצף.

כאשר אני נכנס להגדרות השעון בביוס אני שם לב שהשניות עומדות על אפס (XX:XX:00). אם אני מכבה את המחשב כשאני מאתחל ומדליק אותו זה בדרך כלל מסתדר. יתרה מזאת, אם אני מנסה לכבות דרך המחשב נתקע ולא כבה אוטומטית, אם אני משחק קצת בחוט של ה- POWER (החוט שמחובר לכפתור הפעלה ומגיע לחיבור שעל הלוח אם) או בחוטים שקרובים אליו (קשה להבחין מי מהם עושה את הבעיה) המחשב כבה ולאחר מכן הפעלה מחודשת מתקנת את הבעיה וגם כניסה לביוס מראה כי השניות משתנות.

לאחר שהסברתי את הבעיה השאלה הנשאלת היא האם מישהו יודע מאיפה היא נובעת, האם זה אחד החוטים שעושה בעיות, החיבור עצמו שעל הלוח או שמא הבטריה גמורה?

מקווה שיש לכם תשובה, העסק הזה מתחיל לעצבן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבטיח לך שהסוללה לשלך גמורה גם לי יש לוח שנקנה בסביבות ה- 2000 ואני כבר הייתי צריך להחליף לו ממזמן כך שלא נראה לי שהבעיה היא אחרת בקשר לשעון

בקשר לכיבוי של המחשב יכול להיות שזו תוכנה כלשהי וכדומה גם זה קורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...