עבור לתוכן

מה לעשות עם מוכר נוכל בEBAY?

Featured Replies

פורסם

מדורג טופ רייטד סלר,

אבל, שלח מוצר לבן משפחה קרוב שלי, כעבור זמן קצר המוצר תקלקל, סיכמנו שנשלח חזרה לחו"ל לתיקון.

עברו 3 חודשים והמוכר מתעלם מכל המיילים.

+ לא שמרנו את האישור מהדואר שהחבילה נשלחה ואני לא יודע איך לברר את זה.

כל זה במסגרת תקופת האחריות.

ניסיתי לתחיל תהליך של refund אבל זה לא מוצא שקניתי את המוצר הזה. (ובוודאות קניתי מהיוזר הזה, בדקתי התכתבויות קודמות עם המוכר).

סתם הלכו כמה מאות דולרים.

פורסם

ההתכתבויות לגבי מימוש האחריות עברו דרך eBay, אני מקווה?

אם כן, נסה לפנות אליהם.

רוב ההודעות מeBay מגיעות לדוא"ל שלך - חפש שם ובהסטורייה בeBay.

פורסם

בעיקרון אני יודע שיש לך איזה חודשיים לפתוח תיק נגדו בEBAY ואחרי זה כבר אי אפשר ולכן הוא מתעלם ממך

כי הוא חושב שאין לך מה לעשות נגדו כבר.

פעם הבאה שזה יקרה והמוצר שקיבלת פגום , תפתח תיקו נגדו וככה הוא יהיה חייב לשמור על קשר ולהיענות לבקשות שלך.

בכל מקרה , תפתח את הנושא הזה בפורום של EBAY שם תקבל עזרה יותר מקצועית.

http://answercenter.ebay.com/support-category/Answer-Center/1000000003

מתוך התקנון החזרים:

Opening a case

If you haven't received an item,

you can open a case after the estimated delivery date (if available) or 7 days

after making payment (if no estimated delivery date was provided).

If you received an item and it doesn't match the seller's description, you can open a case after receiving the item.

You must open a case within 45 days of making payment.

פורסם
  • מחבר

אני לא מסתדר עם הפורום שלהם.

יש תיעוד של השיחות ואחי כבר פנה אליהם, אבל לא מצא פיתרון. אפשר לפתוח case אם המוצר שונה ממה שקיבלתי או עוד כמה דברים אבל אין אפשרות להחזיר את המוצר. ואין אפשרות להתלונן על בעיות עם האחריות.

התשלום התבצע לפני כמה חודשים.

פורסם

אם לטענתם (הצפויה), הם לא אוכפים בעיות במימוש אחריות (או כל בעיה אחרת לאחר מכירה ותקופת ה45 יום), האופציה היחידה היא לתבוע את המוכר בבית-משפט. אין לי מושג איזה סרט זה הולך להיות - לתבוע מישהו במדינה אחרת - ואיך בכלל מתניעים תהליך כזה. וזה בתנאי שיש לך פרטים שלו מעבר לכינוי בeBay, או שeBay יסכימו לפחות לספק לך פרטים אלה.

פורסם

הוכחה שקנית זה בהיסטורית הקניות - ארכיון.

פורסם
  • מחבר

אני יכול לקבל את הטלפון שלו דרך EBAY

אני יכול לדאוג שיקבל מכתב מעורך דין שיניע אותו לזוז

אבל אני חושב שאני פשוט יעזוב את זה

יש כל כך הרבה נוכלים בעולם, עוד אחד ברשימה

לא פעם ראשונה ולא פעם אחרונה שירמו אותי

עריכה:

הקניה לא מופיע בהיסטורית קניות. מופיעות שם רק קניות מהחצי שנה-שנה האחרונות.

מהרגע שהתבצע תשלום-קבלת מוצר-גילוי תקלה-שליחה לחו"ל-לחכות שאין תגובה ממנו

כנראה כבר עבר מעל חצי שנה.

האחריות בכל מקרה, היא לשנה.

פורסם

שאלת את איביי מה לגבי האחריות?

פורסם
  • מחבר

עדכון: לפני 2 דקות כבודו ענה!!!

קיבל את המוצר וביקש להפקיד לו כסף בחשבון PAYPAL למשלוח.

הייתי שואל אותו אבל עד שהוא יענה...

אז אני שואל פה - איפה אני מוצא את פרטי ה-PAYPAL שלו?

פורסם

בקבלה שקיבלת מPAYPAL אחרי הקנייה, רשום המשתמש שלו.

פורסם
  • מחבר

תודה.

פורסם

האחריות מסופקת על ידי המוכר? זה ממש מוזר... לא?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים