עבור לתוכן

מה עדיף??? HTC ONE או גלאקסי S4 ???

Featured Replies

פורסם

גם באתר האמריקאי נגמר המלאי להזמנה מוקדמת :(

  • תגובות 315
  • צפיות 30.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

גם אני ביטלתי את ההזמנה שלי מ Handtec, פשוט התייאשתי,

יש לי חבר שיהיה בצרפת שבוע הבא אני מקוה שהוא ימצא בשבילי את המכשיר שם...

אם מישהו מכיר חנויות סלולר שם אני אשמח לשמוע שמות

פורסם

עדכון:

הזמנתי דרך VPN. שלחו לי הודעה שאני צריך ליצור קשר עם שירות לקוחות.

יצרתי איתם קשר בצ'אט, הם אמרו שאני צריך לספק order verification כלשהו ועלי ליצור איתם קשר טלפונית.

התקשרתי אליהם מהפלאפון שלי (בגולן טלקום אפשר להתקשר בחינם לארה"ב) ואחרי המתנה של בדיוק 24 דקות השיחה התנתקה. חשבתי הם ניתקו, אחרי הפעם השניה מסתבר שכנראה מדובר במגבלה של זמן שיחה בגולן, כי גם השיחה השניה התנתקה בדיוק באותו זמן.

אז אני לא יודע מה הם בדיוק יבקשו, אבל רוב הסיכויים שהם יבקשו מסמך מזהה כלשהו שיוכיח את הכתובת (האמריקאית) שלי, מה שאני כמובן לא אוכל לספק.

חשבתי להשתמש בשירות "קונים בשבילך" של ezbuyus, אבל אז ראיתי שההזמנות המוקדמות נסגרו אז כמובן שהם לא יצליחו להזמין לי.

בקיצור, החלטתי לוותר על כל העניין. אני עדיין מאוד רוצה את המכשיר הזה, אבל כפי שאמרתי בהודעות קודמות הטלפון הנוכחי שלי לא מתפקד כראוי ואני לא יכול לחכות עוד. אז אני מבטל את ההזמנה וקונה נקסוס 4 בארץ, עולה 2188 ש"ח באיליין (16GB). לדעתי כדאי להוסיף 100 ש"ח על פני המחיר בהזמנה מחו"ל בשביל אחריות בארץ.

עם כל החסרונות שיש למכשיר הזה מבחינתי על פני ה One, ההמתנה הארוכה פשוט הוציאה לי את החשק. למי שרוצה לקנות את ה One, הייתי ממליץ לחכות כחודש עד שכל הבעיות עם הספקים יסתדרו.

פורסם

התקשרתי אליהם מהפלאפון שלי (בגולן טלקום אפשר להתקשר בחינם לארה"ב) ואחרי המתנה של בדיוק 24 דקות השיחה התנתקה. חשבתי הם ניתקו, אחרי הפעם השניה מסתבר שכנראה מדובר במגבלה של זמן שיחה בגולן, כי גם השיחה השניה התנתקה בדיוק באותו זמן.

באותה מידה יכול להיות שהמרכזיה בצד השני מתוכנתת לעשות כך. בארץ זה כמעט לא קיים, אך בחו"ל לא חסרים שטויות כאלו.

בכל מקרה, תתחדש על הנקסוס. לא נראה לי שתתאכזב...

פורסם

הכל טוב ויפה, אבל איך הגעת ככה למסקנה שגולן ניתקו אותך? אני מרבה להתקשר לחו"ל ע"י גולן, מעולם לא ניתקו אותי גם מעל 40 דקות (עוד לא יצא לי להגיע לשעה).

בכל מקרה המלצה הכי טובה, היא להמתין עם הקניה של המכשיר (לא לקנות מיד כשיוצא), ככה אפשר לגלות את הבעיות שלו ע"י קונים אחרים שמיהרו לקנות. למשל רק לאחרונה למדנו ש- HTC מגרילה מסכים של המכשיר המדובר (ה- One בא עם מסכים שונים עם איכות ובהירות שונה).

פורסם

^ אתה מתכוון הלקוחות מגרילים.

איך מתבטאים ההבדלים באיכות ?

יש לינק?

פורסם

זה לא נכון

במכשיר יש סוג של פונקציה שמשנה את הקונטרסט והנגידיותבהתאם לסביבה או משה דומה

מ שנתן תוצאות שונות

אין הגרלה של מסכים

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2202869&page=20

פורסם

^ אני מבין משהו אחר ממה שאני קורא בלינק שצירפת. הוא כותב בפירוש:

Those results are not due to measurement errors, as I have myself tested 4 units with brightness ranging from 390cd/m² to 475cd/m².

על הפונקציה שאתה מדבר, זה לא מה שקיים בכל מסך ומכשיר ? ואתה לא חושב שהם מספיק חכמים כדי לבטל אותה לפני הבדיקה? או לבצע את הבדיקה תחת אותם תנאים בדיוק למכשירים שונים ?

פורסם

הכל טוב ויפה, אבל איך הגעת ככה למסקנה שגולן ניתקו אותך? אני מרבה להתקשר לחו"ל ע"י גולן, מעולם לא ניתקו אותי גם מעל 40 דקות (עוד לא יצא לי להגיע לשעה).

[/quote]

כי לא כל כך סביר שהם ניתקו אותי. השיחה הראשונה התנתקה לפני שהגעתי למענה אנושי. בשיחה השניה הספקתי לדבר עם נציגה שאמרה שהיא מעבירה אותו למחלקת וידוא הזמנות ושם ישאלו אותי "מספר שאלות אבטחה". כשהיא העבירה אותי הייתי כבר בדקה ה 20 של השיחה אז לא הספקתי להגיע למענה עד שהשיחה התנתקה.

לא ברור למה שהם ינתקו אותי, הרי זמן ההמתנה אצלהם ארוך, אם הם עושים את זה בעצם אף לקוח לא יצליח להגיע ליעדו.

אבל גם יכול להיות. אם זה באמת כך, אין לי יותר מה לעשות איתם (אני כבר ביטלתי את ההזמנה דרך הצ'אט).

פורסם

יש מקומות בעולם המערבי שהשירות הטלפוני גרוע בכל קנה מידה. בגרמניה למשל, יש חברות המתחילות לחייב אותך על כל דקה עבור שירות לקוחות/תמיכה על שירות שאתה מנוי עליו, וזה מהרגע הראשון שהגעת למרכזיה, למרות שתוכל להמתין זמן רב למענה אנושי. (שירות שבישראל הוא בחינם)

בארה"ב זה בדר"כ טוב, אך יכול להיות גם הרבה יותר גרוע.

פורסם

הגיוני. אבל בכל מקרה האתר הזה כבר לא רלוונטי למי שרצה לעשות הזמנה מוקדמת כי הם הפסיקו לקבל הזמנות.

פורסם

למה שירות טלפוני?

לא התקדמנו עדיין לשירות אינטרנטי?

פורסם

למה שירות טלפוני?

לא התקדמנו עדיין לשירות אינטרנטי?

ש להם צ'אט וזה מאוד נוח, אבל את השלב הספיציפי הזה (אימות נתונים כלשהו להזמנה) הם אמרו שניתן לעשות רק באמצעות הטלפון.

פורסם

עדכון:

הזמנתי דרך VPN. שלחו לי הודעה שאני צריך ליצור קשר עם שירות לקוחות.

יצרתי איתם קשר בצ'אט, הם אמרו שאני צריך לספק order verification כלשהו ועלי ליצור איתם קשר טלפונית.

התקשרתי אליהם מהפלאפון שלי (בגולן טלקום אפשר להתקשר בחינם לארה"ב) ואחרי המתנה של בדיוק 24 דקות השיחה התנתקה. חשבתי הם ניתקו, אחרי הפעם השניה מסתבר שכנראה מדובר במגבלה של זמן שיחה בגולן, כי גם השיחה השניה התנתקה בדיוק באותו זמן.

אז אני לא יודע מה הם בדיוק יבקשו, אבל רוב הסיכויים שהם יבקשו מסמך מזהה כלשהו שיוכיח את הכתובת (האמריקאית) שלי, מה שאני כמובן לא אוכל לספק.

חשבתי להשתמש בשירות "קונים בשבילך" של ezbuyus, אבל אז ראיתי שההזמנות המוקדמות נסגרו אז כמובן שהם לא יצליחו להזמין לי.

בקיצור, החלטתי לוותר על כל העניין. אני עדיין מאוד רוצה את המכשיר הזה, אבל כפי שאמרתי בהודעות קודמות הטלפון הנוכחי שלי לא מתפקד כראוי ואני לא יכול לחכות עוד. אז אני מבטל את ההזמנה וקונה נקסוס 4 בארץ, עולה 2188 ש"ח באיליין (16GB). לדעתי כדאי להוסיף 100 ש"ח על פני המחיר בהזמנה מחו"ל בשביל אחריות בארץ.

עם כל החסרונות שיש למכשיר הזה מבחינתי על פני ה One, ההמתנה הארוכה פשוט הוציאה לי את החשק. למי שרוצה לקנות את ה One, הייתי ממליץ לחכות כחודש עד שכל הבעיות עם הספקים יסתדרו.

ככה ויתרת אחרי כל הדיבורים??? :'(

פורסם

^1+

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים