האם יש קשר בין ילדי הריטלין(הפרעת קשב או ריכוז) לצפייה בטלוויזיה-משחקי מחשב? - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם יש קשר בין ילדי הריטלין(הפרעת קשב או ריכוז) לצפייה בטלוויזיה-משחקי מחשב?


rikus

Recommended Posts

תגדיר הפרעות קשב וריכוז ?

זה שצלמיד לא מסתדר אם המערכת הלימודית הקיימת לא אומר בהכרח שיש לו הפרעת קשב וריכוז, אוליי הוא פשוט טוב מידי בשביל המערכת ומשתעמם (וזה קורה כל הזמן בהרבה בתי ספר בארץ)

ואז כדיי שהוא לא יפריע ליתר הכיתה (אם כל ההתנהגות הצפויה כתוצאה מזה מילד משנתון 90+) נותנים לו סמים

עכשו האם שימוש מוגזם במחשב גורם לפרעות קשב וריכוז ? לדעתי לא, אבל אני רואה פוטנציאל לקשר בכיוון השני - ילד "מתקדם" כזה מן הסתם יהרוג מלא זמן על המחשב אם אין לו משהוא טוב יותר לעשות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מחקר = בולשיט. ואם כבר אתה אומר מחקרים תראה לנו את המחקר שקראת.

לי יש "הפרעות קשב וריכוז". ביננו זה בולשיט. כי בכדי לבחון את זה צריך כמה דברים שבכיתה הממוצעת בישראל אין. זאת אומרת מורים נורמאלים + כיתת לימוד ולא שכונת לימוד. מה שאין ברוב הכיתות בארץ. אין סיבה שגם אדם עם ADD לא ילמד טוב בדיוק כמו אדם בלי אם נותנים מקור למידה טוב בין אם זה מורה, אתר או לא יודע מה. מקור טוב + מספיק תרגולים = 100 במבחן.

אגב בלי לנקוב ביותר מדי שמות רפרפתי פה קצת באשכול וראיתי כל מיני דברים על פיצוי במוח, IQ ואינטיליגנציה רגשית וגם כמה שאנשים עם ADD יצירתיים.. מרגיש לי כמו בולשיט. יש לכם מקור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקשר בין ילדי ריטלין, לצפיה בטלוויזיה-משחקי מחשב, הוא כמו הקשר בין ספגטי, לרוטב עגבניות.

הם קודם כל מתקיימים בנפרד, ולפעמים הולכים ביחד.

ספגטי גם יכול ללכת עם רוטב פטריות ושמנת.

וגם קציצות בשר יכולות ללכת עם רוטב עגבניות.

דבר אחד בטוח.

לא משנה כמה רוטב עגבניות תשים בסיר, הספגטי לא יופיע משום מקום.

אם יעשו מחקר על הקשר בין ספגטי ורוטב עגבניות, במטבח בו מבשלים הרבה ספגטי ורוטב עגבניות.

ימצאו קשר חזק מאוד... :lol:

במקום להתעסק עם שטויות ברמת מחקר של האשם המיידי,

השאלה צריכה להישאל: האם קיימים יותר מקרים של הפרעות קשב בעידן המודרני בו יש המון גירויים והסחות דעת מגיל 0 ולאורך כל ההתפתחות, להורים אין זמן להשקיע בילדים, וילדים גודלים כמו נרקומנים של סוכר?

התשובה היא כן. duh!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי ואומר שוב הלחץ של ההורים והסביבה למצוינות כבר מגיל אפס

זאת הבעיה הגדולה שגורמת להרבה בעיות בסוף יוצא שאין זמן להשקיע מספיק בדברים כי רוצים הכול

וזה יוצר לחץ וגם בינוניות ולא מצינות כי כמה ילד יכול לספוג דברים בלי לעשות אותם כמו שצריך

היום ההורים מריצים את הילדים מדבר לדבר הילד נישלט כמו הדברים היום בשלט רחוק

הרבה משפחות אין זמן לארוחת ערב משותפת ויש הורים שמכורים לעבודה

וגם מחוסר ברירה ושמגעים מאוחר הילד כבר ישן ואין זמן איכות הורה ילד

כול זה ועוד גורמים לבעיות נפשיות אצל הילד וכול ילד מגיב בצורה שונה

חלק בהפרעת קשב וריכוז וחלק מהילדים זה בא לביטויי באלמות נגד ילדים אחרים וחלק בהפרעת אכילה ועוד בעיות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל , תלמד להשתמש בסימני פיסוק דחוף!!!

שנית , תתקן שגיאות כתיב.

אורים=הורים , להשקיעה = להשקיע , משוטפת = משותפת , מחורים = מכורים

תערוך את ההודעה האחרונה שלך דחוף!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה צריכה להישאל: האם קיימים יותר מקרים של הפרעות קשב בעידן המודרני בו יש המון גירויים והסחות דעת מגיל 0 ולאורך כל ההתפתחות, להורים אין זמן להשקיע בילדים, וילדים גודלים כמו נרקומנים של סוכר?

התשובה היא כן. duh!

אפילו אם ההורים מנסים לעזור לילדיהם-אין להם ממש את הכלים, מה עוד שלשנות הרגלים הרבה יותר קשה-הילד כבר התרגל לחיות בעולם של גירויים ולכן אין לו סבלנות לכלום אם אין לו את הסוכר שיספר את הקריז.

וגם אם יש להוים את הכלים והזמן לעזור לילדיהם -זה סתם מלחמה שמעכבת את ההתפתחות של הילד. למה להלחם כל הזמן שאפשר פשוט להימנע??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת התרבות המערבית , התרבות צריכה שהיא בעייתית.

ההורה רוצה שלילד יהיה הכל ושיהיה לו כמו שיש לילד של השכן , אבל זה מכריח אותו לעבוד יותר בשביל לממן את הצרכים האלה.

אז נוצר מצב שהילד מקבל הרבה דברים "יקרים" , אבל הוא לא מקבל את ההתייחסות שהוא צריך והוא "מגדל את עצמו".

ילדים שאין להם עם מי לדבר במקרה של מצב חברתי קשה , לחץ , בעיות עם המין השני , הריונות לא רצויים ומחלות בגלל אי הבנה של איך עושים סקס בטוח , ועוד המון בעיות שנובעות מזה שאין לילד הורה שהוא יכול לדבר איתו.

ילדים יכולים להשתמש בסמים ולשתות אלכוהול בלי אחריות ויכול להיות שההורים אפילו לא ידעו מזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפילו אם ההורים מנסים לעזור לילדיהם-אין להם ממש את הכלים, מה עוד שלשנות הרגלים הרבה יותר קשה-הילד כבר התרגל לחיות בעולם של גירויים ולכן אין לו סבלנות לכלום אם אין לו את הסוכר שיספר את הקריז.

וגם אם יש להוים את הכלים והזמן לעזור לילדיהם -זה סתם מלחמה שמעכבת את ההתפתחות של הילד. למה להלחם כל הזמן שאפשר פשוט להימנע??

מה זה "אין להם את הכלים"?

אם "אין להם את הכלים" אז הם כנראה חרא הורים.

אגב מה נתפסתם על "גירויים".. אתם מדברים כאילו שלפני 10 שנים כולם דחפנו לעצמנו טקסט משעמם בהיסטוריה עם חיוך. וזה לא קרה, לפני 10 שנים הוצאנו כדור ושיחקנו כדורגל.

אתה לא הולך נגד גירוי אתה נותן משהו מגרה לעומתו. וביננו רוב חומרי הלימוד היום הם לא מגרים במיוחד. אולי זה ישמע כמו משהו של עבריין צעצוע אבל יש לי דברים יותר טובים לעשות מאשר לדחוף לעצמי למוח טקסטים וכל מיני דברים משעממים אחרים. מתי בפעם האחרונה שיטת הלימוד השתנתה? (תת-שאלה: האם השינוי היה לטובה?)

אם אתה לא תתאים את עצמך אתה תהפוך להיסטוריה. מה שקורה למערכת החינוך.

אגב שלא תגידו שנתפסתי על היסטוריה.. הרבה דברים היום זה 90% בולשיט ו10% רצינות. תנו לי את העובדות, תנו לי את התאכלס. אל תביאו לי משהו שירמס על ידי ה50 דברים האחרים שאני יכול לעשות עם הזמן הזה. אנחנו בדור של נוחות הרבה מתמיד. למה לשבור את הראש כשאפשר להנות עם משהו אחר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית נהנה ללמוד דברים חדשים , ואם אתה לא רוצה "לשבור את הראש" ואתה רק רוצה להנות , אז זאת הבעיה שלך ומערכת החינוך לא קיימת בשביל לשעשע אותך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית נהנה ללמוד דברים חדשים , ואם אתה לא רוצה "לשבור את הראש" ואתה רק רוצה להנות , אז זאת הבעיה שלך ומערכת החינוך לא קיימת בשביל לשעשע אותך...

וזה קוראינו הנכבדים ההבדל בין אדם רגיל לאדם חרשן. אולי קצת הגזמתי פה ומצטער אם הגזמתי אבל אני אישית לא מבין למה כדאי לשבור את הראש כשיש לך 50 דברים אחרים שיביאו לך חיוך.

אגב הטענה ש"מערכת החינוך לא קיימת בשביל לשעשע אותך" זאת טענה גרועה מאוד. דבר ראשון לא אמרתי שהיא צריכה לשעשע אותי היא פשוט צריכה לא לשעמם אותי, במיוחד שיש לי 50 דברים יותר כיפים לעשות. כי אחרת זה מתחיל להראות כמו סצנת BDSM עצבנית. (רמז: אתה לא בצד הדומיננטי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנרי , לא שאני מסכים עם זה שמעליי אבל אין דבר כזה אדם שנהנה ללמוד כל דבר חדש.

יש סקרנות וצמא לידע , אבל אצל כל אדם זה מגיע בנושאים מסויימים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזמן נצרב במוח.

כשהזמן מורכב ממעברים חדים בין דברים בכל פעם שנוצר קושי/שיעמום, נוצרת עם הזמן הפרעה מסוימת.

החיים הפכו להיות מלאכותיים.

הקצב הפך להיות מהיר.

יש יותר הסחות דעת כיום מאי פעם.

הכל יותר מלחיץ.

הכלכלה, התקשורת, המדינה, הסביבה.

אין ספק שיותר קל לפתח הפרעות קשב וריכוז כיום, ממה שהיה לפני 100 שנה(מבחינה סטטיסטית כמובן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא ההבדל בין אדם רגיל לאדם חרשן, זה ההבדל בין שיעור אחד ושיעור אחר. יש הבדל בין שיעור כמו שיעורים של מגמות (למה בחרת ללמוד במגמה הזאת ? כי זה מעניין אותך) או בולשיט כללי כמו תנך (שיא השיאים של הבולשיט במערכת החינוך) או ספרות (שהיה יכול להיות נחמד אם זה היה שיעור ביצירה באור חיובי, ולא שיעור על מחלות הנפש של כמה אומנים שלא היה להם סמים להעביר את הזמן אז הם כתבו יצירות במקום)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...