פורסם 2013 במרץ 212 שנים אני אמור לשלוח לחברה על חשבוני זוג זכרונות שרופים של CORSAI ואמור לקבל חזרה מהם זוג חדש...האם זה שווה את הטרחה והכסף..?-מכס,מע"מ ואני לא יודע מה עוד ידחפו כאן בכניסה לארץ.הם גם רוצים את המשלוח מאובטח דרך UPS..מה דעתכם? תודה
פורסם 2013 במרץ 212 שנים לא יודע מה הנהלי עבודה של קרוסאייר...לי יצא עכשיו פעמיים להפעיל RMA מול OCZ, בפעם הראשונה שלחתי להולנד וקיבלתי SSD שהתברר כבעייתי, בפעם השניה שלחתי לטיוואן.המשלוח עצמו נעשה בדואר רשום רגיל, זה לא יקר במיוחד 20~ שח, טיוואן אפילו שלחתי דואר מהיר בתוספת כמה שחאם זה חייב להיות דרך חברת משלוחים זה מוזר
פורסם 2013 במרץ 212 שנים רק המשלוח ב-UPS (עוד לפני תשלומי מע"מ ועמלות המכס של UPS, אלא רק נטו המשלוח) יעלה כמו כל הסטיק זיכרון עצמו.. לא נשמע לי כמו בקשה לגיטימית מבחינתם עם כל הכבוד.
פורסם 2013 במרץ 212 שנים אתה בטוח שהכוונה משלוח מאובטח UPS, ולא משלוח לUPS כמו שSEAGATE עושים?rma של SEAGATE זה משלוח המוצר לסניף UPS בלוד, ומשם הם ממשיכים.
פורסם 2013 במרץ 212 שנים מחבר זה מה שהם כתבו לי במייל: CORSAIR REPLACEMENT SHIPMENT * Once your package is received, Corsair will process your replacement order in 3-5 days. All replacements will be shipped UPS Standard. Please allow 2-4 business days transit time for delivery. We will inform you of any product delays or problems making a shipment within this time frame. * All replacement orders are shipped at Corsair's expense via UPS services אנסה לכפות עליהם לתקן אותם ככה שלא אחוייב במיסים,כי קראתי ביקורות רעות עלUPS
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.