עובר לגור בממ"ד במרתף - אין קליטה - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עובר לגור בממ"ד במרתף - אין קליטה


dkaro

Recommended Posts

אני עובר עוד שלושה שבועות בערך דירה לפתח תקווה (מוזמנים לכוס קפה), עדיין עם המשפוחה, לפחות עד שאסיים את התואר הראשון. בכל מקרה, מדובר בבית פרטי שבנינו, והחדר שלי הולך להיות הממ"ד, שנמצא במרתף.

הבעיה היא, מן הסתם, שאין שם שום קליטה ושם דבר. לאורך המרתף כולו אין ממש קליטה, אולי לפעמים בנקודות מסוימות, אבל בחדר שלי, כממ"ד, בכלל אין על מה לדבר. הסיכוי היחיד שלי לקלוט משהו זה לפתוח את החלון, ולעמוד ממש בצמוד אליו, וגם אז הקליטה היא חלקית ובעייתית.

דיברתי בזמנו על הנושא עם אורנג', , פלאפון והוט מובייל. רציתי לעבור לאיזור חברה שתהיה שתתן לי איזשהו פיתרון, אבל אף חברה לא הסכימה לתת לי (גם לא בתשלום) איזה מגביר קליטה, כאשר לטענתם זה נועד לחברות ועסקים בלבד. הפתרון שכולם הציעו לי זה העברת שיחות אוטומטית לטלפון הנייח בבית. לא תודה.

יש מישהו שיודע מה אני יכול לעשות ? זה ממש דחוף, ואני מתחרפן רק מהמחשבה שאני הולך לגור בחדר שאין בו קליטה. אני נמצא בחדר שלי אחוז מאוד גבוה מהיום..

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן, הכוונה היא לקליטה סלולרית.

האופציה של הטלפון נייח פרטי שלי עלה בראש, אבל זה הופך את העסק ליקר ומסורבל מאוד. ייתכן ואעשה את זה, כרגע אני מעדיף להימנע. מה גם שאז כל אופציית ה-SMS, וואטס-אפ והודעות בכלל לא תהיה רלוונטית עדיין.

עוד רעיונות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...