עבור לתוכן

TMS - הסאגא נגמרה (זכיתי בתביעה)

Featured Replies

פורסם

אני מבקש שלא להגיב כנגד פותח הדיון על מנת שלא יהיה לו עילה לתבוע אתכם

לפי קריאת שתי הדיונים אני מבין שמדובר בבנאדם מבוגר ורציני מאוד

אוויש נו באמת, אחרי שנמנעתי מתגובות מיותרות אני חייב לציין שחוץ מרעש אתה לא משדר כלום

מדבר כאילו שאתה המושיע של הפורום כנגד TMS

ילד, אתה חושב שאתה צודק ? מספיק עם הרעש

לך תתבע את TMS

ויותר מזה, אני גם מאחל לך בהצלחה ושמה שמגיע לך תקבל

נ.ב.

לא הבנתי אם אתה מנסה לנהל נגדי מלחמה בגלל שלא קניתי ממך את ה 680 GTX ששלחת לי בהודעה פרטית לפני רכישת המחשב ולא עניתי לך.

לתשומת לבך, הבחור מביע דעה מוצדקת ונבונה ואתה בוחר לתקוף עם תאוריה מפגרת שממש לא במקום

וגם אני הייתי מגיב בדיוק באותה צורה כמו mishax1 על משפט כמו "אני חוזר ואומר אם TMS מזמנים אותי לפוליגרף אני בא."

בהחלט הייתי מייעץ לך לשנות את הגישה הלא נעימה הזאת !

  • תגובות 300
  • צפיות 60.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אם אין למישהו משהו חשוב להגיב, אני מבקש שלא יגיב.

מחכים להתפתחויות נוספות מצד פותח הת'ראד ו\או TMS.

פורסם

אתה קנית מחשב מורכב או בחלקים?

ההרכבה הזאת היא הגורם להרבה צרות... תמיד תשדלו להימנע ממנה.

יש הרבה פחות בעיות עם ציוד שבא ארוז כפי שהוא בא מהיצרן.

סיפור אישי...

אני גם נכוותי פעם עם סקיי פיסי. הזמנתי מחשב מורכב עם מערך קרוספייר ואחד מחריצי הלוח של כרטיסי המסך כנראה נשבר בהובלה.

תוך שעות ספורות לאחר הקבלה הבחנתי בנזק ומיהרתי לדווח על כך לחנות.

מיותר לציין שזה לא עזר לי, והחנות התנערה מהאחריות ומיהרה להאשים אותי, אף שהודעתי להם אך פרק זמן זעום ביותר לאחר שהיה באפשרותי לעשות זאת.

כבר אין סקיי פיסי, זה מקרה ישן, מעולם לא פירסמתי פוסט על כך, ואין לי אינטרס לשקר, לכן אתם יודעים שאפשר לנער את ה"ספק".

to make long story short... לאחר דין ודברים ממושך וסירובה המתמשך של החנות (לאחר שכמובן ניסו קודם את מזלם עם חברת השילוח שהתנערה אף היא מהם) הם התרצו "לפנים משורת הדין" לתת לי את האפשרות לקנות לוח נוסף בחצי מחיר ולשמור את הישן. פשוט כיף. כיף מאוד. :pissed:

בנסיוני למצוא פתרונות יצירתיים, ביקשתי מ"הטכנאים" לבדוק אם הלוח השבור עדיין תקין, אך הושבתי שהוא נמצא "בבדיקה" מקולקל.

מכיוון שמזמן איבדתי כל אמון שנותר בי בנותני שירות למיניהם בארץ, כשהלוח שב אלי ביצעתי בעצמי בדיקה ומצאתי שבניגוד להצהרתם הוא עדיין תקין ושמיש לגמרי (אפילו החריץ השבור עדיין עבד :P).

אז למרות ש"נשרפתי", התייחסו אלי בצורה מבזה ומשפילה, והרבה מורת רוח שנגרמה, החלטתי במקרה זה להרכין ראש והגעתי למסקנה, שהדרך הכי מהירה לגמור עם העניין ולא לצאת בהפסד כספי או להיגרר לסאגה משפטית, היא למכור את הלוח הלא תקין בחצי מחיר ולקנות לוח נוסף ב-50%.

ומה שהיה היה, ואכן כך קרה - הצלחתי תוך פרק זמן קצר לכסות את רוב רובו של ההפסד, אך הצלקת וחוסר האמון הותירו את חותמם...

מאז אני נושא את פעמי ליד שניה ומרוצה הרבה יותר. אנשים פרטיים הרבה יותר ישרים מכל חנות, ובמחירים שאי אפשר לנצח! חח.

חנויות רק עסוקות בלספור את רווחיהם ולא רוצים לשמוע על "הפסדים" מלקוחות "נצלים וטורדנים" בין אם הצדק איתם או לא. אפשר להוציא צדק מהמשוואה.

שהרי, בכל מקרה, "אין ממש דרך לדעת", אז למה לצאת "פרייאר" ;). ואל תשלו את עצמכם שאם התקשרתם מאית השניה אחרי שקיבלתם זה ישנה משהו, כי זה לא.

כשמעורב בזה ציוד יקר ואין צד שלישי שישא בנזק במקומם, בקלות רבה אתם עלולים להיקלע לאותה סיטואציה, ואז נשאר רק לקטר מעל דפי הפורום או בית המשפט...*

כתוצאה מכך, כבר ניסתי כמה פעמים "ללכוד" את השליח המסכן והמבולבל, שיחכה יפה במקום עד שאגמור לפתוח ולבדוק את החבילה לשביעות רצוני המלאה. :lol:

לדאבוני, התגלתה כאפשרות לא ישימה במיוחד. :smile1:

*וכן, הייתי צריך לתבוע את הבני שרמו$*%ת.

karma is a bitch, ain't? צוחק מי שצוחק אחרון. :silly:

פורסם

קראתי את הדיונים הקודמים וגם את הדיון הזה.

אני מאוד סולד מדרך ההתבטאות שלך, פאניקה או לא.

במקרה הנ"ל אין לי יכולת לשפוט מי צודק ומי לא, ולכן לא אעשה זאת.

מה שכן, אם הייתי במקום קיריל, לא יודע אם הייתי רוצה להחליף לך את המארז, גם אם זו חובתי החוקית. נטו כי כולנו בני אדם ואתה מציג את עצמך כמו אדם מאוד לא נעים - ולכן, לאחר שיחה עם אדם שכזה, בהחלט יכול לקרות. זה אולי לא נכון, אבל יכול לקרות.

אם זה היה דיון ענייני יותר, לא הייתי מגיב אפילו, אבל אני מרגיש צורך לומר כמה מילים על ההתנסות שלי עם TMS.

זהו הסיפור בקצרה: הזמנתי ספק 750 מסוג אחד. קיבלתי ספק 750 מסוג אחר. יום וחצי לאחר שהודעתי על הטעות, הופיע אצלי שליח עם ספק 850, שדרוג מתנה מהחברה. אז אמנם שכחו כמה כבלים, אבל כל החוסרים (עד לרמת המדבקה) נשלחו אלי בהקדם, עד הבית.

האם זו הייתה חווית קנייה אופטימלית? לא, אבל יכול לקרות לכל אחד, מה גם שזה היה בתקופת הBlack Friday.

האם חווית השירות הייתה אופטימלית? מעל ומעבר.

האם בסופו של דבר אני מרוצה ואקנה מהם בעתיד? בהחלט כן.

מילה נוספת אוסיף על קיריל. הוא אולי לא האדם החם והמחויך ביותר בעולם (לפחות לא מהתכתבות), אבל מבחינתי, הוא נתן תכלס עבודה, בלי התפנפנות. וזה מה שמעניין אותי בסופו של יום.

איחלתי לחייל בהצלחה.

קרה לי אותו דבר עם tms , רק עם רכיב חומרה אחר.

משום מה הם חושבים שהם יכולים לשלוח מוצר אחר שהוא דומה למוצר שהזמנת , אבל לא אותו דבר בדיוק , בלי אפילו לשאול אותך לפני זה , כנראה בגלל שנגמר להם המלאי והם מפחדים להפסיד מכירה. זה ממש שיטת "מצליח" מכוערת.

אני בטוח שיש לא מעט אנשים שאו שלא התלוננו על זה או שלא שמו לב , אבל אני מציע ל tms להפסיק עם זה , והם הוכיחו שזה לא חד פעמי , והם עשו את אותו הדבר במכירה הקבוצתית של הכרטיסי מסך.

פורסם

א. זה לא שייך לדיון.

ב. אתה מעלה ספקולציות ואתה לא יודע מה עומד מאחורי אותו מקרה או מקרים אחרים. אני לא אומר שזה לא נכון אבל אבל לטעון שכך הדבר מבלי לבדוק את הדברים לעומק זה בכלל לא במקום.

בקיצור אולי תתנו למשפט להתקיים ולחזור לנושא?

פורסם

ההרכבה הזאת היא הגורם להרבה צרות... תמיד תשדלו להימנע ממנה.

יש הרבה פחות בעיות עם ציוד שבא ארוז כפי שהוא בא מהיצרן.

ההרכבה היא לא הגורמת לצרות, ההפך, היא דווקא חוסכת המון בלגן בגלל שיש הרבה לקוחות שאין להם שמץ של מושג ולמרות זאת מחליטים לבנות בעצמם ואז מתחילות הבעיות.(אני רואה את זה בתור איש מעבדה ונמאס לי כבר מהחכמולוגים האלה).

מה שכן גורם לבעיות זו הובלה לא ראויה, בגלל זה עדיף שהלקוח יאסוף את המחשב ויבדוק אותו לפני בחנות.

פורסם

היא דווקא חוסכת המון בלגן בגלל שיש הרבה לקוחות שאין להם שמץ של מושג ולמרות זאת מחליטים לבנות בעצמם ואז מתחילות הבעיות. (אני רואה את זה בתור איש מעבדה ונמאס לי כבר מהחכמולוגים האלה)

אתה כבר מדבר על דבר אחר... ואם הוא טעה זה בעיה שלו.

מי שיודע מה הוא עושה מומלץ מאוד להימנע, רק מורת רוח תקבלו מכך (באנדל חסר, אריזות חסרות, הרכבה לקויה, נזקי הובלה/הרכבה וכו').

לכו תדעו גם מה הם שמו לכם בפועל ושהם לא מנסים להיפטר מציוד "בעיתי" דרככם.

זה גם מקשה על ההחזרה במידה ויש בעיות בהמשך.

מחשבים זה שוק עם הרבה צרות....

פורסם

קרה לי אותו דבר עם tms , רק עם רכיב חומרה אחר.

משום מה הם חושבים שהם יכולים לשלוח מוצר אחר שהוא דומה למוצר שהזמנת , אבל לא אותו דבר בדיוק , בלי אפילו לשאול אותך לפני זה , כנראה בגלל שנגמר להם המלאי והם מפחדים להפסיד מכירה. זה ממש שיטת "מצליח" מכוערת.

אני בטוח שיש לא מעט אנשים שאו שלא התלוננו על זה או שלא שמו לב , אבל אני מציע ל tms להפסיק עם זה , והם הוכיחו שזה לא חד פעמי , והם עשו את אותו הדבר במכירה הקבוצתית של הכרטיסי מסך.

למען האמת, הם שלחו לי רכיב מדגם חדש יותר שמחירו גבוה יותר.

כך שאם הם רצו לעשות קומבינה עלי ולחסל מלאי, הם היו שולחים את מה שביקשתי מלכתחילה...

לא יודע מה הסיפור עם כרטיסי המסך וגם לא יודע האם ההתנהלות לגבי המארז לא הייתה צודקת.

מה שכן, בסיפור שלי, לא נצפה נסיון רמאות.

פורסם

הבעיה היא שבשוק המחשבים , לא תמיד חדש יותר ויקר יותר אומר שהוא טוב יותר , וכשאני מזמין משהו , אני מצפה לקבל בדיוק את מה שהזמנתי או שייבררו אם התחליף מתאים לי ושלא ישלחו על דעת עצמם.

בכל מקרה זה לא בדיוק קשור לפה , ורק רציתי שקיריל יקרא את זה.

פורסם

הבקניה קבוצתית היה מדובר בכרטיס 7970 DUALX. בטעות לחלק מאנשים נשלחה גרסה עם קירור רפרנס. יום למחורת בא שליח לקח את הכרטיס והביא 7970 דגם OC עם קירור DUALX. כלומר היית טעות - ביקשנו סליחה מלקוחות - שדרגנו להם את הדגם.

אני אישית התקשרתי לכל לקוח ולקוח שיצא עליו משלוח לבדוק איזה גרסה הוא קיבל

אף לקוח מקניה קבוצתית לא ראה שום בעיה ולדעתי להיפך היה מרוצה.

נ.ב - אני עובר על כל הפוסט - לא צריך לרשום פעמיים. איפה שכן עשינו טעות אנו יודעים לבקש סליחה מלקוח - ולמצוא פתרון נדרש. גם מקרה של ספק כוח.

האם אתה חושב שניסינו כלשונך לעשות שיטת מצליח שהתחייבנו במפרוש שמדובר בדגם DUALX? אתה באמת חושב שאנו עד כדי כך טיפשים?

פורסם
  • מחבר

קודם כל לא טרחתי לקרוא יותר מדי את התגובות מאתמול.

אין לי טעם יותר לוויכוחי פורומים, אני יודע ומאמין בצדקתי.

רק רציתי לומר שהיום הבאתי את המחשב מ KSP לאחר שדאגו להרכיב לי אותו עוד היום ללא בקשה מיוחדת מצדי, לאחר שביקשתי שיפתחו את המארז מהאריזה בכדי להראות לי כי כל הרכיבים פועלים כמו שצריך בפנים והדלתות תקינות, כפתורים וכד' הודיתי להם והבאתי את המחשב החדש והמדהים שלי הביתה.

נכון לעכשיו אני נהנה מ BF3 ועוד משחקים שונים, מנסה להוציא מהראש את TMS ואתן את כל כוחי מיום שבת על כתיבת התלונה בשביל בית הדין.

סיימתי עם כל החפירות, וברצוני גם להתנצל בפני מישה.

לגבי TMS, ראיתי שהגבתם אבל החלטתי שהזמן שלי יקר מדי בשביל לקרוא את מה שרשמתם, אז החלטתי להתעלם ושהצדק יעשה את שלו.

אני גם לא מופתע מעניין ה DUALX של TMS, אני משתדל שלא לפתוח בהשמצות ומה שהיה ונרשם מתוך כעס גם היה אמת ולא היה השמצה כלשהיא, כמו כן גם טיפלתי בעניין זה ופתחתי ת'רד חדש.

אני בטוח בצדקתי ובסגנון הדיבור שלי, לא מתקרב יותר ל TMS ובזאת סיימתי, הדיון די מיצא את עצמו, תודה לכל מי שמאמין בצדקתי.

תודה רבה ל KSP על ההבנה והתמיכה, בין היתר לשי שאני יודע שמתעדכן בפוסט הזה כבר מהתחלתו, לא יצא לי להודות לך בחנות, זה מה שמגיע לך: :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap:

ולכל מי שמתעניין, לקחתי CoolMaster Storm Stryker ואני מרוצה ממנו, חיפשתי בהתחלה HAF X אבל לא היה, ותכלס אהבתי את זה יותר בכל מקרה.

תודה KSP!!

עריכה: אבוי לי, העניין עם התביעה על לשון הרע היה דוגמה, אפשר לראות בזה כבדיחה, בגלל מה שהוא רשם, כנראה שזה לא היה ברור מספיק.

חשבתי שזה די ברור שהיחידים שאני מתכוון לתבוע הם TMS, כנראה שהבדיחה עם תביעת לשון הרע לא הובנה כמו שצריך.

בימים הקרובים אפרסם פה את תאריך בית הדין וזה כנראה יהיה הפוסט שלי עד תוצאות הדיון.

כמו כן הדיון יתקיים באיזור מגורי בגלל שמדובר בקניית מכר מרחוק, כך ש TMS תצטרך להגיע מנתניה.

ודבר אחרון לפני שאני זז מפה, לא היו התלהמויות בחנות TMS, ומי שנפגע פה ממני במהלך הת'רד אני גם מתנצל, תבינו שאני הייתי מאוד נסער שהוצאתי 10K ולא זכיתי ליהנות ממחשב והפאניקה והכעס עלו לי לראש, אני חוזר ואומר שהשיחה ב TMS הייתה רגועה כי הגעתי אליהם עם שני כדורי הרגעה.

לא הייתה לי כוונה לפגוע באף אחד.

כנראה שתאריך התביעה יפורסם ביום ראשון.

פורסם

סוף סוף תגובה עניינית ושקולה !

שיהיה בהצלחה :)

מחכה לעדכון

פורסם

בהצלחה, תתחדש על המחשב! אין ספק שעם הוצאה כזאת, מגיע לך להנות ממנו בצורה מלא ולא להתבאס אפילו טיפה (בניגוד לתגובות שיגידו לך אחרת).

מקווה שידך תהיה על העליונה בבית המשפט.

פורסם

אתה כבר מדבר על דבר אחר... ואם הוא טעה זה בעיה שלו.

מי שיודע מה הוא עושה מומלץ מאוד להימנע, רק מורת רוח תקבלו מכך (באנדל חסר, אריזות חסרות, הרכבה לקויה, נזקי הובלה/הרכבה וכו').

לכו תדעו גם מה הם שמו לכם בפועל ושהם לא מנסים להיפטר מציוד "בעיתי" דרככם.

זה גם מקשה על ההחזרה במידה ויש בעיות בהמשך.

מחשבים זה שוק עם הרבה צרות....

אני לא מדבר בכלל על מקרה מסוים, אלא על העניין של הצרות מההרכבה שדיברת עליו, וכמו שאמרתי זה רק חוסך צרות.

כל מה שרשמת באנדל חסר וכו' זה כבר קשור להרכבה אלא למה שהלקוח מבקש ועד כמה החנות אמינה/מקצועית.

פורסם

כמה שטויות בהודעה אחת...

קיריל לא קדוש והקטע בסוף התגובה שלי לא קשורה בכלל למקרה.

הדיונים שעולים בפורום כל מספר ימים ככלי לנגח וגוררים גל של תגובות טפשיות מפריעים לי וזו הסיבה שכתבתי את הדברים.

מפריעים לך במה? לקבל יותר מתנות/הנחות מהחנות כדי להעלות את רייטינג/נכנסים לפורום?

תודה לאל אינטרנט לא מצונזר ומהווה את הכוח הגדול ביותר להגנת הצרכן כיום, ואני כאחד שקנה מTMS את המחשב האחרון, חשוב לדעת עם איזו חנות יש לי עסק.

אז אתה יכול להמשיך לאיים בנעילת דיונים, או שהבוס שלך (מנהל אתר) יכול שוב לשלוח לי איום בהודעה פרטית על כך שרשמתי משהו שלא נראה לו על חברה מסוימת (שכבר קרה בעבר), אבל תדע לך שטוב זה לא יעשה לפורום הזה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים