פורסם 2013 בינואר 1512 שנים היי קניתי לפני חודש מחשב באייבורי והשקעתי די הרבה כדי לקבל מחשב כמה שיותר שקט - מארז FRACTAL R4, קירור מעבד NOCTUA NH-D14, ספק חדש למרות שהקודם היה מצויין אבל הרעיש מעט (היה לי SEASONIC 520W), וכרטיס מסך GTX660 של ג'יגהבייט שמתהדר בשני מאווררים "סופר שקטים". מאז שהמחשב הגיע היה לו זמזום מעצבן מהכרטיס מסך. לא זמזום חזק אבל בהחלט מעצבן, כשהמאווררים במארז על 7 וולט אפשר בהחלט לשמוע אותו גם כשהמחשב במנוחה מוחלטת והמאווררים של הכרטיס מסך במינימום (40%). במאמץ יש את אותו הצליל אבל יותר חזק, למרות שזה לא כ"כ בעייתי כי אני עם רמקולים או אוזניות כשאני משחק. מה שקורה בפועל זה שאני חייב להפעיל את המאווררים של המארז על 12 וולט כדי לא לשמוע את הזמזום מהכרטיס מסך, אחרת אין סיכוי שאני אוכל לישון עם מחשב דולק. היום הוצאתי את הכרטיס מסך להסתכל מקרוב מה יכול לגרום לזמזום, ראיתי שזה מהמאוורר השמאלי (הקרוב יותר ליציאה למסך), וניסיתי לבדוק אם הוא מסתובב פחות חלק מהשני. לא ראיתי שום דבר אבל מה שכן ראיתי זה בורג "אכול" לגמרי באחד הברגים שמחברים את הצלעות קירור לכרטיס מסך. כמובן שאני לא נגעתי בברגים, המחשב רק בן חודש ונקי מאוד מאבק (יש למארז פילטרים וכל הפתחים למאווררים נוספים חסומים כרגע), אז בטח שהוא לא הגיע למצב שהוא כל כך מאובק שצריך להתחיל לפרק דברים. שימו לב לבורג : http://srv2.jpg.co.il/8/50f6b723395d2.jpg שאר הברגים מהסוג שלו באותה השורה נראים בסדר גמור (לא רואים בתמונה אותם). הנקודות השחורות בצד שמאל למטה מופיעות בכל תמונה בפלאפון שלי - זה לא מהכרטיס. אם אני אלך עם זה לאייבורי, במקרה הכי טוב יגידו לי שישלחו את הכרטיס לבדיקה, אני אשאר בלעדיו לחודש ואז יגידו לי שהכל איתו בסדר ואני מבלבל את המוח. רוב הסיכויים שיאשימו אותי בהתעסקות עם הכרטיס ויבטלו לי את האחריות עליו לעתיד דווקא. אז זה די מפחיד אותי ואני לא מתכוון ללכת אליהם כרגע. אז יש סיכוי שכרטיס באמת יוצא ככה מג'יגהבייט עם מאוורר מזמזם ובורג אכול ואני פרנואיד ? או שבאמת קיבלתי כרטיס משופץ ? עדכון -נציג מאייבורי בפורום (שי) דיבר איתי ועם הסניף שלי ומחר אני אלך לשם , יש סיכוי שיחליפו לי לכרטיס חדש. אם זה יקרה כמובן אעדכן ובאמת אתרשם לטובה. עדכון 2 - הגעתי היום לסניף והחליפו לי במקום בכרטיס חדש! עוד לא שיחקתי איתו אבל הרצתי 3DMARK והתוצאה כמו של הישן. אני חושב גם שהרעש עליו דיברתי נעלם . :xyxthumbs: :xyxthumbs:
פורסם 2013 בינואר 1512 שנים אולי הפועל הסיני מבריג את הברגים עים מברגה ולא עצר אותה בזמן ? ביקרה בלכן יש סימן בראש הבורג !תיקנה קירור של ארטיק יהיה לך שקט וקירור טוב
פורסם 2013 בינואר 1512 שנים מחבר יש אפילו למברגה ב50 שקל בשוק מעין "קלאצ' " שמכוונים להגביל מאיזה התנגדות להברגה הראש פשוט יתחיל להחליק למנוע כדי למנוע מקרים כאלה. לא נראה לי שכרטיס אמור לצאת מג'יגהבייט ככה, אפילו אם זאת הייתה אשמת הפועל הוא היה מחליף לבורג חדש כדי שהלקוח יוכל לפרק את זה במקרה הצורך. ומה הקשר עכשיו קירור של ארטיק ? הכרטיס מתחמם ל60 מעלות במאמץ, אין שום צורך בקירור טוב יותר, וקירור כמו הTWIN TURBO 2 לא יציע קירור טוב יותר אלא גרוע יותר, הקירור הזה מתוכנן במיוחד נגד מערבולת אוויר במארז ואמור להיות סופר-שקט גם ככה.
פורסם 2013 בינואר 1512 שנים איבורי מכרו לי דיסק חדש עם וירוס עליו, כשהתקשרתי אליהם אמרו לי בשרות לקוחות "טוב מה אתה רוצה עכשיו ? להחליף אותו ? תגיע לחנות , תמסור לבדיקה ואם אתה צודק תקבל חדש....שום התיחסות לזה שהם מכרו לי מוצר משומש כחדש, או סיכנו את המחשב שלי. בסוף פרמטתי אותו כי חבל על הזמן שלי ומאז אני לא קונה שם...
פורסם 2013 בינואר 1512 שנים שלום לכל חברי הקהילה, כבר נגעתי בנושא הזה לא פעם אבל חשוב לי להבהיר שוב-אייבורי לא מכרה ולא תמכור מוצרים שאינם חדשים, אם נפל במוצר פגם מכל סוג הוא הגיע כך מהיבואן ואנו נשמח לקבל את הכרטיס, להחליף אותו במקרה שאכן יש עליו סימני בלאי לא סבירים ולהמשיך את הטיפול מול היבואן כדי למנוע את הישנות המקרה. חשוב לנו שכל לקוח יהיה מרוצה מהמוצרים שרכש אצלנו, ואם מוצר הגיע במצב שונה מ-100% מהיבואן נדע לגבות ולעזור ללקוח.מזמין את כולכם לפנות בהודעות פרטיות או במייל Facebook@Ivory.co.il כדי לקבל מענה ישיר ויעיל יותר לבעיות, כאן בקהילה לוקח לנו מעט יותר זמן לראות את ההודעות ולהגיב.kdani- אשמח לקבל את כל פרטי המקרה בהודעה פרטית כדי לבדוק את הנושא, להפיק לקחים ולסייע לך.שמח לעזור וכאן לשירותכםשי, אייבורי מחשבים
פורסם 2013 בינואר 1512 שנים לפותח הת'רד, תעשה חיפוש ל- Coil whine ותראה אם זה מה שאתה שומע, אם כן מדובר בתופעה רווחת בקרב כרטיסי High-end.
פורסם 2013 בינואר 1512 שנים מחבר לא COIL WHINE ... זה יפסיק אם אני אעצור את המאוורר וגם די נדיר COIL WHINE במנוחה. (אגב היה לי בGTX 460 אבל רק במאמץ)אגב רציתי לעדכן ששי הנציג של אייבורי כרגע מנסה לעזור לי, אם יחליפו לי לכרטיס חדש אני כמובן אעדכן והאמת שעם הסטנדרטים הקיימים של שירות לקוחות בישראל זאת תהיה חוויה נדירה שבהחלט תגרום לי לקנות שם שוב ... אם זה יקרה כמובן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.