עבור לתוכן

חווית קנייה מאכזבת מtms - מעודכן *

Featured Replies

פורסם

מדובר בעסקת מכר מרחוק, פשוט תבטל את העסקה ותקנה במקום אחר. אם סיריל יגיד לך שאי אפשר להחזיר מוצר שהאריזה שלו נפתחה - פשוט תפנה אותו לחוק ותראה לו שהוא טועה :)

  • תגובות 46
  • צפיות 11.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני לא מצליח להבין משהו .

מה הבעיה לTMS - קיריל לפתוח מסך דומה לאחר שה"פגום" נאסף ולהשוות את צורת ההברגה או החיבור של התושבת ?

במידה ויש פגם ביצור התושבת אז תשלחו כבר מסך מהמלאי שלכם ללקוח ותשברו את הראש מול ח.י .

למה להשאיר לקוח בלי מסך חודש ימים עד שתגיעו להחלטה מול היבואן ח.י ?

אם זה פגם ביצור אז מה זה משנה ללקוח ?

פורסם
  • מחבר

זה בדיוק הדבר שהציק לי מלכתחילה ...

ד. א אפשר להפנות אותי בלינק לחוק הזה?

פורסם

לי זה נראה ממש לא הוגן שקיבלת מוצר לא תקין ורצית להחזיר אותו בתוך 14 יום לחנות והם לא קיבלו אותו , זה ממש רמאות.

ואני גם חושב שזה עבירה על החוק שהם לא מקבלים בחזרה מוצר שהם סיפקו והוא לא תקין , החוק מדבר על החנות מול הלקוח ולא היצרן או מעבדה.

אני בתור לקוח לא הייתי מוכן לקבל את זה שקניתי מסך במיטב כספי וסיפקו לי אותו לא תקין ושהחנות לא תסכים להחליף אותו מיידית.

tms שהם מוכרים בעיקר (לפי מה שידוע לי) דרך האינטרנט צריך שתהיה יותר אמינות של החנות , כי אני לא רואה את המוצר מול העיניים , אומרים שבעצם הם חושבים שהלקוח אולי גנב את הברגים מהמסך (.....) ושאם הוא היה פותח את האריזה של המסך אצלם בחנות אז הם היו מקבלים את המסך בחזרה , זה פשוט דרך בזויה להתנהג ללקוחות ושוב , יכול להיות שהם אפילו עוברים על החוק.

כל מי שרואה ויראה את הדיון הזה יחשוב פעמיים אם לקנות ממכם מוצר שעלול להגיע לא תקין ולא תקבלו אותו בחזרה...

אם אני קונה לוח אם והוא הגיע תקול (נניח שהיה חסר קבל....) , לא תקבלו אותו בחזרה?....

לtms יש מזל(או שזה בכוונה...) , שהם נפלו על לקוח שלא לחוץ ומוותר להם , אבל אתם ממש לא בסדר :pissed:

עריכה:

מויקפדיה:

תוצאותיו של ביטול עסקת מכר מרחוק

הוראות החוק מתייחסות לשני סוגים של ביטול, אשר מצויים בסעיף 14ה לחוק. הראשון- ביטול עקב פגם בנכס, או עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לצרכן בשלב השיווק ובשלב העסקה. בביטול מסוג זה, העוסק חייב להחזיר לצרכן בתוך 14 ימים מהודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, ולא לגבות את היתר. הצרכן חייב לאפשר לעוסק לאסוף את הממכר במקום בו נמסר לו. הסוג השני- ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה כאמור; במקרה זה, תוצאות הביטול יהיו זהות למקרה הראשון, מלבד ההבדלים הבאים: העוסק רשאי לגבות דמי ביטול מהצרכן בשיעור של 5% מגובה העסקה או 100 ₪, הנמוך מביניהם; הצרכן חייב למסור את הממכר לעוסק במקום עסקו, ולא במקום בו קיבל את הממכר. בשני המקרים רשאי העוסק לתבוע את הצרכן בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

פורסם

כנראה מדובר פה במזימה מתוחכמת של לקוח שגונב ברגים ממסכים תמימים ואחר כך מעז לממש אחריות...

יום חמישי בכלבוטק...

פורסם

חברים יקרים - אני מעריך את הדאגה הצרכנית שלכם, אבל בואו ניתן לחנות וללקוח למצות את ההליך שמוסכם על שני הצדדים נכון לעכשיו ואז נשפוט.

בינתיים הוא לא ביקש ביטול עיסקה ולא סרבו לבקשה כזו.

למי שלא יודע TMS היא ממש לא רק חנות אינטרנט אלא חנות פיזית לה יש חנות תאומה בירושלים בשם WELLCOM ושתיהן מקורבות מאוד ליבואן CDLOG (קיריל - תקן אותי אם אני טועה).

פורסם

במקרה זה אז אני מקווה שהחנות והלקוח יצליחו להגיע לפתרון שיספק את שני הצדדים (בעיקר הלקוח)

פורסם

למי שלא יודע TMS היא ממש לא רק חנות אינטרנט אלא חנות פיזית לה יש חנות תאומה בירושלים בשם WELLCOM ושתיהן מקורבות מאוד ליבואן CDLOG (קיריל - תקן אותי אם אני טועה).

תיקון קל - סניפי TMS בנתניה וירושלים כשוולקום היא רק נקודת שירות שלהם בראשון לציון.

פורסם

זה מעניין, כי כמדומני המחירים של וולקום שונים מאלו של TMS.

פורסם

לעניות דעתי גם אם הלקוח יורק לך בפרצוף אתה צריך להכיר באמת הלא נעימה (מבחינתך ככל הנראה) שבסופו של יום הוא זה שמשלם לך את המשכורת. ואת זה אני אומר, שוב, כאיש שירות.

לעניות דעתי כאן נסחפת קצת.

יש לקוחות שמגיע להם שישלחו אותם לכל הרוחות.

פורסם
  • מחבר

אני שמח שאנשים שמחים לעזור אבל נראה לי קצת שזה כבר סןטה מהנושא ...

במידה ולא תהיה תשובה חיובית מהחנות בשבוע הבא אז אני יעדכן

פורסם

"אעדכן"...

נחכה בסבלנות.

פורסם

בזמן האחרון TMS מעורבים בהרבה מקרים לא נעימים כלפי לקוחות וזה נותן תחושה לא נעימה כלפי החנות. אני אישית הרכבתי את הציוד ההקפי שלי מהם וגם שדרגתי מחשב שיצא שאחד הרכיבים שקניתי היה תקול ובסוף ביטלתי את כל העסקה..זה קורה לפעמים, אבל העיקר השירות במקרה שקרתה התקלה. משלוחים מהירים ושירות לקוחות הם DEAL BREAKER מבחינתי והרבה אנשים פה באתר שקנו לא מעט חומרה ומחפשים קצת יותר מלחסוך כל שקל על חשבון שירות. אישים חשבתי לקנות את המערכת החדשה שלי אצל TMS ומן הסתם חשוב בשביל החנות לסיים מקרים כאלו עוד לפני שהתחילו רק למען שמם הטוב ואנשים שעוקבים אחרי העניין פה בפורום!

נחכה לעידכון, בהצלחה.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

עדכון :אוקיי אז עברו שבועיים מאז שהם אמרו לי שהם שולחים את המסך ליבואן לבדיקה והם אמרו שזה יקח עד שבועיים!

אז היום הם לא עובדים בגלל שזה שבתון אבל זה ממש מעצבן שזה מגיע לכזה דבר

מחר על הבוקר אני מתכנן להתקשר אליהם

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים