עבור לתוכן

WARNING: CMOS CHECKSUM ERROR

Featured Replies

פורסם

כן כן, אני מכיר את הבעיה בדרך כלל..

אבל הפעם זה משהו שונה.

הלוח שלי הוא DH67CL, הגרסא המתוקנת B3

לפני כחודש עדכנתי לביוס האחרון.

לפני כשבועיים כיביתי את המחשב, הוצאתי אותו מהחשמל לגמריי כדי לחבר דיסק קשיח חדש (חיברתי אותו ל ESATA אם זה משנה אולי..)

וכשהדלקתי את המחשב קיבלתי את השגיאה הזאת.

ניסיתי לאפס את כל ההגדרות, לטעון ברירת מחדל, להוציא את הסוללה, להחליף את הסוללה, לג'מפר בלוח אם את הריסט לביוס.. כלום לא עוזר. ההודעה תקועה!

ניסיתי גם לנתק את הדיסק קשיח החדש שחיברתי, גם לא שינה את המצב.

אז מה עושים במצב כזה? הולכים לספר של הלוח אם. אז הלכתי. ולא כתוב כלום על השגיאה הזאת!

חיפשתי קצת בגוגל, לא מצאתי ממש פתרון.

בהודעה כתוב שאפשר לראות בEVENTS את השגיאה, אבל לא כתוב שם משהו מפורט, כתוב אותו הדבר CMOS CHECKSUM ERROR

אשמח לעזרה :)

פורסם

תוציא את הסוללה ותכניס במקומה משהוא שיקצר את ה + ו - בחיבור, תן לזה לעמוד 20 שניות

עכשו תחבר מחדש

תיכנס לביוס ותעשה restore defaults

ריסט

תיכנס שוב ותשנה סתם כמה דברים (פשוט שיהיה שינוי שתוכל לשמור)

תשמור ותצא

פורסם
  • מחבר

תודה על הנסיון לעזור, אבל זה לא ממש עבד :/ עבדתי לפי מה שאמרת..

פורסם

תמדוד מה המתח של הסוללה / תנסה לחבר אליה LED (מהפאנל הקדמי של המחשב) תראה אם הוא נדלק

פורסם
  • מחבר

מדדתי, יש מתח..

פניתי לאינטל.

אמרו להחליף סוללה, לא עזר. אמרו לי להחזיר גרסא אחת של ביוס אחורה - לא עזר.. אין להם בינתיים עוד רעיונות. הם בודקים :/

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

אז אחרי התכתבויות רבות עם אינטל ונסיונות להדרכה ונסיון טיפול בתקלה (הם לא יודעים מה בדיוק התקלה, אבל הם אומרים שזה יכול להיות הספק כח שלי..)

אינטל פתחו לי RMA.. זה מאד נח להחזיר להם את זה עם DHL (כמובן העלות עליהם) אבל כל התהליך של השליחה והחזרה יכול לקחת זמן.. חודש אפילו..

המערכת שלי בת שנתיים, ויש לי גם על הספק כח וגם על הלוח אם אחריות ל3 שנים, אם אינטל פתחו לי RMA אני יכול ללכת בלב שקט לחנות ממנה קניתי כדי שהם יחליפו את הלוח/ספק ויחקרו לעומק את התקלה? זה בטח לא יקח יותר משבוע.. וגם לא אצרך להתעסק עם כל הפירוק של הלוח וההרכבה בחזרה.

אבל השאלה שלי היא האם אפשר להסיק שיש תקלה בוודאות עצם זה שאינטל פתחו RMA, אחרת אם אני שלוח את המחשב לחנות ואין באמת תקלה, כנראה שאאלץ לשלם על התיקון..

ועוד שאלה, אם פתחו לי RMA, הם מחכים שאני אשלח להם את המוצר ואז הם שולחים לי את המוצר החלופי, או שהם שולחים במקביל?

מכיוון שבאימייל שקיבלתי מהם כתוב:


Products Intel is sending to you:

(Note:Product information is conditional based on substitute part availability.Actual part(s) may differ.)


Row No : 1
Part No : G10212-XXX
Product : BD, MB DH67CLB3 (COLD LAKE)


Products you are returning to Intel:


Row No : 1
Part No : G10212-XXX
Product : BD, MB DH67CLB3 (COLD LAKE)FPO : N/A ATPO/Serial No : XXXXXXXXXXXXX

פורסם

יכול להיו בגלל בעיות חשמל (ספק וכו) אבל הסיכוי נמוך. יותר נראה כמו משהוא בלוח עצמו (יכול לקרות כתוצאה מגורמים כמו כיפוף של הלוח, התחממות יתר בעבר וכו, או סתם לוח דפוק)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים