עבור לתוכן

חווית שרות עגומה בבאג (Galaxy S3)

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אני חושבת לבטל את העסקה. גם אני ספרתי פחות מ-14 ימי עסקים מאז קבלתי פיזית את המכשיר.

עכשיו הם יתקשקשו איתי על המצב של המכשיר , הוא היה באריזתו המקורית אבל לפי טענתם הוא לא הוחזר להם תקין.

מבחינתי הוא הוחזר תקין !!

  • תגובות 81
  • צפיות 12.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לאורך כל עמודי הדיון הזה נראה לי שהתפספסה שאלה חשובה - האם ניתן לראות כי הנזק הוא פיזי? כלומר, מעבר לכך שהמסך לא מציג את מה שהוא אמור להציג, האם ישנן שריטות, סדקים, כתמים, עקמומיות וכולי? אם יש, צר לי אך זו באמת בעיה שלך, שכן אריזת המכשיר נפתחה והמכשיר הוצג לך במעמד הקניה, כך שגם אם מדובר בנזק "ישר מהקופסא" אין שום דרך להוכיח זאת. אם אין, אזי לחנות בכלל אין קייס פה.

פורסם

אני חושבת לבטל את העסקה. גם אני ספרתי פחות מ-14 ימי עסקים מאז קבלתי פיזית את המכשיר.

עכשיו הם יתקשקשו איתי על המצב של המכשיר , הוא היה באריזתו המקורית אבל לפי טענתם הוא לא הוחזר להם תקין.

מבחינתי הוא הוחזר תקין !!

החוק נוגע למכשיר שהקופסא שלו לא ניפתחה

וגם אז יש תשלום של 5% או מאה שקל (הסכום שיוצא יותר נמוך ) שהחנות יכולה לקחת

פה הקופסא לא ניפתחה

אישית אני חושב שזה מיקרה בתחום האפור ,שקשה לדעת מי צודק פה

אבל עלות התיקון ניראת לי מוגזמת ,כמו שאמרו אפשר ליקנות את הרכיבים לבד בהזמנה מחול ,ואל ליתמקח על עלות התיקון

שאתה יודעת שלא יפציצו אותך בעלות הרכיבים

אבל גם אז תיקראי מדריכים טוב טוב ותבקשי להיות נוכחת במהלך התיקון ,שלא תיפלי על מישהו שפשוט יגנוב לך את המכשיר

בכל מיקרה בקניות כאלו יש גבר אחד שאני תמיד עושה וזה ליבדוק עם המוצר פועל והכל בסדר בחנות

חנות שלא מאפשרת לי לעשות את זה ,מחוץ לרשימת החנויות שאני יקנה בה את אותו המוצר

ולא איכפת לי איזה בלגן שזה יצור להם ,כמו לדוגמה חיבור קונסולה או מוצר דומה

במיקרה שלך היתי בודק גם עם הסים וWI FI וGPS פועלים ,בעיות יכולות לצוץ גם אחרי הקניה

אבל אז הסיכוי פחות גדול לקבל בעיות בתקופה שהמוצר יחסית יקר ,חוץ מנזק פיזי

סך הכל רוב המוצרים לא פגומים מהקופסא ,אבל פה ושם ניתקלים בתפוח רקוב

מה גם מיתוך 100 עובדים ,אולי תיפלי על איזה עובד 1 חרא ,שיכניס את המוצר המקולקל שלו לקופסא ,לעשות גניבה שיהיה קשה לגלות בלי בדיקת מיספרים

בכל מיקרה זה לקח לפעם הבא לעשות בדיקות וסקר שוק

עדיף ליפול על מוצר כזה ולילמוד ,מאשר לעשות עיסקה גדולה מפוקפקת ולהפסיד הרבה יותר

לי עשו עקיצות קטנות בדילים בטיול בתאילנד ,הפסדתי בערך 3 אלף שקל ,אבל למדתי המון

פורסם

אני חושב שלרכוש בבאג זה 50 אחוז לשים את הכסף על קרן הצבי

רשת באג מעסיקה מוכרנים צעירים שהקשר שלהם למחשבים הוא ברוב המקרים מקירי בהחלט

ואין להם מושג קלוש מה הפירוש להיות מוכר בעיקר בחנות כזו

לצערי רשת באג מנסיון עבר לא מתהדרת בשרות לקוחות טוב וזה בלשון המעטה

רוב הכשלים של באג מתחילים בחנות בגלל המוכרנים אילו רשת באג היו מכשירים אנשים יותר רציניים ובוגרים לעבודה ברשת חנויות אני מניח שהיו פחות בעיות

פורסם

שמע, בתור מישהו שעבד ברשת זה נכון ולא נכון. יש סניפים שרוב העובדים באמת בקיאים ויודעים מה הם עושים ואומרים ללקוחות. בוא נאמר שאופיס דיפו הרבה יותר גרועים.. יש שם אנשים שיותר מבינים בילקוטים מאשר במחשבים.

פורסם

החוק נוגע למכשיר שהקופסא שלו לא ניפתחה

וגם אז יש תשלום של 5% או מאה שקל (הסכום שיוצא יותר נמוך ) שהחנות יכולה לקחת

לא נכון

http://www.moital.gov.il/NR/exeres/FA1AD844-1B22-449E-B6C5-047877539E49.htm

לגבי פרטים 1 עד 3, 6 ו-23 לתוספת, פתיחת האריזה המקורית כשלעצמה לא תיחשב שימוש או פגימה בטובין, אלא אם כן יוכח אחרת; חיבור הטובין לחשמל, גז או מים ייחשב לעניין זה שימוש בטובין;

טלפון סלולרי הוא פרט מסוג 3

פורסם

א. עד היום שירות הלקוחות הטוב ביותר שקבלתי היה בבאג (רעננה) ומדובר עלמספר פעמים לא קטן.

ב. ברור שהחוק של הביטול לא רלוונטי כי מבחינת החנות נעשתה פגימה בטובין - שברו את המכשיר! מדובר כאן כמובן על טענת החנות, לאו דווקא שזה באמת מה שקרה.

פורסם
  • מחבר

שלום לכולם, זו מיכל . קודם כל תודה על כל מה שאתם כותבים (גם אם חלק מהדברים לא מחמיאים אבל נראה כי עשיתי שטות שבכלל נכנסתי לחנות הזו) , עכשיו אני לא יודעת מה לעשות עם הסיפור הזה.

התקשרו אלי מהרשת והציעו לי תיקון של המסך ב700 ש"ח.

מצד אחד אני חושבת לקבל את זה מצד שני בא ללכת איתם עד הסוף וללכת לתביעות קטנות.

השאלה מה עדיף? בפעם הבאה לא קונה בבאג זה בטוח!!!!!

פורסם

במיקרה רגיל היתי ממליץ לך תביעות קטנות ,הבעיה שהבן שלך חייל וזה בשבילו

ככה שיבוזבז הרבה זמן במיקרה הזה ,ואני עוד זוכר כמה מסריח יכול להיות בצבא

פורסם

תפרסמי את הסיפור בפייסבוק שלהם ותעשי share לחברים ואני דיי בטוח שתקבלי עסקה טובה יותר.

אבל יכול גם להיות שיהיה שם מישהו שיחליט ללכת עם הראש בקיר ואז באסה :\.

פורסם

למיכל,

אל תפרסמי בפייסבוק דבר, הם עלולים להאשים אותך בהוצאת דיבה, ולך אין הוכחות לכלום מלבד קבלה וטלפון תקול...

אם כבר, אז מכתב לשרות לקוחות עם איום לפניה לבית משפט.

פורסם

היא יכולה לפרסם את זה כמקרה פרטי שלה עם התייחסות ספציפית למקרה בלי התייחסויות כוללניות לבאג.

כמובן שהיא צריכה לכתוב בדיוק את שארע.

פורסם

זה עדיין נחשב להוצאת דיבה, כי זה פומבי כדי שהעולם יראה והיא לא יכולה להוכיח דבר.

פורסם

אם היא תיצמד למקרה שלה ותספר את מה שקרה למוצר הספציפי שקיבלה מהם למה שזו תהיה הוצאת דיבה ?

היא לא הולכת לומר שזה קורה באופן גורף או שהחברה פושטת רגל.

פורסם

דימקה, נדמה לי ששכחת שגם בתביעות דיבה חובת ההוכחה היא עדיין על התובע. מיכל לא יכולה להוכיח שהמכשיר הגיע שבור, אבל גם החנות בוודאי שאינה יכולה להוכיח ההיפך. הראיות היחידות שיש תומכות, אם כבר, בגרסתה של מיכל - המכשיר נמכר באריזה פתוחה והנזק נראה לעין רק בהדלקה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים