עבור לתוכן

חווית שרות עגומה בבאג (Galaxy S3)

Featured Replies

פורסם

כולם פה מתייחסים לנקודה אחת, אבל פותחת הדיון שאלה משהו אחר לגמרי.

לשאלה שלך, אם רק הזכוכית נשברה זה אמור להסתכם ב 200שח כולל עבודה.

אם המסך מגע נשבר עלות התיקון היא 1000שח ללא עבודה במקרה הטוב.

עכשיו בארץ שלנו, יש מחסור בטכנאי סלולר נורמאלים, ואני לפחות לא מכיר אפילו מעבדה אחת, שתסכים להפריד את

הזכוכית מהמסך מגע (לא שזה קשה, והאמת דיי פשוט אם יודעים מה עושים).

אז בכל מקרה עלות התיקון היא מעל 1000שח.

  • תגובות 81
  • צפיות 12.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני הייתי ממליץ לפתוח תלונה במועצה להגנת הצרכן :

http://www.consumers.org.il/category/complaint-form

ומקביל,

הייתי מדבר עם חברת האשראי במידה אם נרכש בכרטיס אשראי לבירור אם אפשר לעצור תשלומים או לבטל עסקה על מוצר לא תקין.

פורסם

לא הייתי ממליץ לבטל תשלומים לבאג. מהר מאוד זה יגיע לבית המשפט ואני לא חושב שיש לה קייס יותר מדי חזק, בטח בלי התייעצות עם עורך דין.

פורסם

קונים את החלק באיביי ומוצאים איזה WIZ-KID שיתקן.. יש המון מדריכים כתובים ומצולמים באינטרנט ואפשר ככה לתקן גם מכשירים סלולריים שניזוקו.

בכל מקרה, מדובר בקניה אימפולסיבית וחסרת אחריות (ובטח ללא השוואת מחירים שהיא הבסיס לכל רכישה בסדר גודל כזה).

פורסם

המקרה יכול היה לקרות בקלות בכל חנות אחרת גם לאחר השוואת מחירים, מה הקשר לקנייה אימפולסיבית? :-\

פורסם

המקרה יכול היה לקרות בקלות בכל חנות אחרת גם לאחר השוואת מחירים, מה הקשר לקנייה אימפולסיבית? :-\

זאת חוכמה מאד קטנה לאחר מעשה להירשם לפה לפורום ולבכות.. מדוע המתלוננת לא פנתה לפורום להתייעצות לפני גיהוץ כרטיס האשראי בבאג ? (ולא, אני ממש לא תומך בבאג והגישה שלהם למקרה פשוט גרועה).

לא לבדוק, לא להתייעץ, לא לעצור רגע ולחשוב לפני שמבצעים את הקניה זאת בדיוק ההגדרה לקנייה אימפולסיבית.

פורסם

אני מציע שתחרים לה את כרטיס האשראי.

פורסם

מה כולכם עושים עליהום על מישהו שקנה טלפון?

יכול מאד להיות שגם עם קופסא אטומה יכול היה להגרם למכשיר נזק במשלוח ובאג צריכים לתת על כך מענה.

הבעיה המרכזית פה היא שעבר זמן רב מעת הרכישה ועד שהוחזר המכשיר לבאג ולכן אפשר להבין למה הם רוצים להתנער מאחריות, אולם אם את תתעקשי ותשלחי מספיק מכתבים על כך שהמכשיר מעולם לא היה בשימוש יש סיכוי שהם יוכלו לעשות את התיקון על חשבונם במקרה הטוב למרות שגם זה קצת לא סביר.

בקיצור פעם הבאה לבדוק שמגיעים הביתה :-\ .

פורסם

זמן זמן זמן

אי אפשר לחזור לחנות אחרי כל כך הרבה זמן ולומר שקיבלת מכשיר דפוק.

נזק פיזי זה עניין שהחנות צריכה לדעת עליו באופן מיידי

פורסם

אהמ....

לא שמנו לב - אבל פותחת הדיון זו לה ההודעה הראשונה בפורום ובמשך 3 דפים לא הגיבה ולו פעם אחת....

לא נראה לכם מחשיד קצת?

פורסם

שני דברים:

1. בנאדם שפתח יוזר רק בשביל לשים את הפוסט הבודד הזה - זה מחשיד.

2. הבנאדם קיבל את המכשיר ב3/12 ולמעשה לא הדליק אותו עד ל20/12, למעלה משבועיים מן הקנייה, ואז בא להתלונן על תקלה שהיא תוצאה של נזק פיזי. אני לא יודע אם הוא קיבל מכשיר תקול שנפל או לא, אבל אחרי מעל שבועיים שהמכשיר אצלו... אני לא יודע איך באג אמורה להגיב בתור חנות. אפשר להבין מדוע לבאג יש פה מעבר לספק סביר בסיפור של פותח הת'רד.

פורסם
  • מחבר

שלום לכל התומכים והמפרגנים, זו מיכל שמיהרה לקנות מכשיר לבן החייל וכשבאה לקחת את המכשיר לא בדקה אם עובד בצורה תקינה.

תודה על כל התמיכה , פשוט לא יצא לי להיכנס לפורום בגלל עומס בעבודה (אתמול התחיל לעבוד מנכ"ל חדש אצלנו... סורי)

יש לי מה ללמוד ,אין מה לומר ובפעם הבאה אני בטוח אזהר הרבה יותר , אחשוד עוד יותר ואהיה קניינית איטית יותר.

אשמח להמשיך ולשמוע מכולכם.

פורסם
  • מחבר

אני חדשה בפורומים, לרושם תגובה 25 - אכן קניתי, קיבלתי מס' ימים אחרי ומיהרתי הביתה.

בתור אמא הכי כייף זה לראות את הבן החייל הקרבי שלי , מגיע הביתה אחרי 19 ייום בשטח והוא זה שיפתח את הקופסא ראשון .

סליחה שמיהרתי...

פורסם

לא הפגנת פה צרכנות נבונה וחבל.

א'. הסכמת לקחת מכשיר פתוח. לא עושים דבר כזה אלא אם המוצר ידוע כמוצר שלא מגיע אטום בניילון. אף פעם.

ב'. אם כבר האריזה פתוחה, אז להוציא את המכשיר, להדליק ולראות שאכן הכל בסדר. לא לצאת מתוך נק' הנחה "סטרילית" שהמוצר יהיה מושלם איך שמוציאים אותו מהקופסא. תמיד היו ויכולות להיות תקלות.

הערה כללית: מתי שאין לחנות\רשת מלאי. זה אומר שעלולים להיות בודדים במלאי שהם החזרות או מכשירים לא טובים. מומלץ לקנות רק מתי שיש במלאי ושיש יותר מיחידה אחת.

בקיצור, באחוז גדול הבעיה שנוצרה היא גם באשמתך (עם כל הצער שבדבר). לא נעים להגיד, אבל אין הרבה מה לעשות חוץ מלנסות להתלונן על הפייסבוק שלהם ולשגע את השירות לקוחות. גילוי נאות, פעם עבדתי ברשת והגיע לקוח שקנה אייפוד, יום אחרי הוא חזר עם האייפוד תקול (ההארדיסק עשה טיקים). הבת שלו פלטה שזה נפל לה על הרצפה (כלומר, אשמתם נטו) אבל הוא המשיך בצעקות טירוף עד שהחליטו להחליף לו לחדש. בקיצור, צעקות עובדות אבל מומלץ לא להגיע לזה מלכלתחילה. בעידן של היום, שכל המידע וכל הסיפורים הלא טובים על שירותי לקוחות נגישים לכל דיכפין, זה ממש טיפשות ליפול לבור הזה.

פורסם

למיכל:

אם את חושבת שנעשה לך עוול, תגישי תלונה בבית משפט לתביעות קטנות.

הצודק הוא מי שהסיפור שלו אמין יותר, הורים שקנו לבן שלהם שבצבא מתנה שהתבררה כמקולקלת או רשת חנויות גדולה שמכרה מכשיר בקופסה פתוחה והאשימה בנזק פיסי כשלא הייתה עליו שריטה.

* סתם קטע של "14 יום מהרכישה", ממה שידוע לי מדובר ב-14 ימי *עסקים* + הימים שחיכית כי לא היה מלאי וקיבלת את המוצר בפועל.

לכן מהיום בו קיבלת לידיים את המכשיר, עד ה-20 לחודש זה עדיין בזמן.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים