עבור לתוכן

כרטיס קול שקניתי מחנות בEBAY הגיע פגום וכלל לא עובד

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

צריך לבדוק מה כתוב בעמוד מוצר - אם במקרה של תקלה, ניתן להחזיר כסף או לשלוח חלופי.

ובכלל, אם לא היה פגם פיזי נראה לעין או שהחבילה לא פגומה (קיבלה מכה למשל), נשמע מאוד מוזר שהכרטיס לא תקין.

מקווה שבדקת אותו בכמה מחשבים.

פייפל מקבלים את כל המידע ובודקים אותך ואת המוכר.

אם הוא ציין נתונים שאתה 'מתווכח' בהם, אז הם יהיו לטובתו כמו למשל שישלח חלופי במקרה של פגם וכו'.

רק תוודא שאין בעיה עם שום דבר ממה שאתה דורש.

חבל באמת שמגיעים למצב כזה, לא ברור מה המוכרים חושבים, ולא תמיד אשמתם אבל עדיין מצבים לא נעימים.

נסעתי במיוחד לIQPC

  • תגובות 47
  • צפיות 8.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

לאומי עוד לא חזרו אלי

לא אמרתם שהם יוצרים קשר תוך 3 ימים?

פורסם

תנג'ס להם אל תתן לזמן לעבור יותר מידי , אם הזמן חורג מ 30/45 יום מההזמנה אי אפשר לעשות הרבה.

פורסם

כנס ל Q&A של PP

הכל מפורט שם...ו 3 ימים זה "כלום" זמן.

פורסם
  • מחבר

לאומי בכלל לא יכולים לעזור..

פורסם
  • מחבר

כל אחד אומר לי משהו אחר

האחרון אמר שאין אפשרות לעשות ביטול עסקה חד צדדית והמוכר צריך להסכים לביטול, והוא לא מוכן.

גם הקודם אמר שאין אפשרות לביטול עסקה לא זוכר מה הייתה הטענה.

פורסם

עד כמה שאני זוכר הם אמורים פשוט לבטל ואם יש בעיה המוכר תובע אותך. מה עם פייפל?

פורסם
  • מחבר

לאדע

לא קורה איתם כלום

פורסם

לי קרה משהו דומה עם BIC,קניתי חבילה,ואחרי 30 יום היא לא הגיעה,שלחתי להם מלא הודעות ולא ענו לי ובסוף פתחתי קייס בפאיפל ובגלל שעברו 45 יום הם לא רצו לעזור לי,יום אחרי זה התקשרתי אל המרכז שירות באר.,הנציג היה ממש נחד ואמר שבגלל שעברו 45 יום הוא לא יוכל לעזור לי,אבל בגלל שלא ידעתי הוא יראה מה הוא יוכל לעזור ויום אחרי זה קיבלתי החזר מלא.

קיצר,תתקשר למרכז שירות של פאיפל בארץ.

פורסם
  • מחבר

לי קרה משהו דומה עם BIC,קניתי חבילה,ואחרי 30 יום היא לא הגיעה,שלחתי להם מלא הודעות ולא ענו לי ובסוף פתחתי קייס בפאיפל ובגלל שעברו 45 יום הם לא רצו לעזור לי,יום אחרי זה התקשרתי אל המרכז שירות באר.,הנציג היה ממש נחד ואמר שבגלל שעברו 45 יום הוא לא יוכל לעזור לי,אבל בגלל שלא ידעתי הוא יראה מה הוא יוכל לעזור ויום אחרי זה קיבלתי החזר מלא.

קיצר,תתקשר למרכז שירות של פאיפל בארץ.

הם הסבירו לי שמוצר שהגיע פגום ומוצר שלא הגיע כלל זה לא אותו דבר

אני ינסה מחר

יש למישהו מושג מה הטלפון שלהם בארץ?

פורסם

איזה שטויות,זה בדיוק אותו דבר.

הטלפון:

073-7137777

לא עובדים ביום שישי. לא כזה קשה ללחוץ על צור קשר,נכון?

פורסם
  • מחבר

איזה שטויות,זה בדיוק אותו דבר.

הטלפון:

073-7137777

לא עובדים ביום שישי. לא כזה קשה ללחוץ על צור קשר,נכון?

PP?

כן קשה רצח

הכל היה שם שאלות ותשובות מוכנות

פורסם

צור קשר למטה בדף.

אותי זה שלח ישר.

אזהרת ספוילר(לא ספוילר אלא סתם משפט חרוש ;D ):

קשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים :hat:

פורסם
  • מחבר

נו בלעט! גם הם לא עוזרים.

"תחכה לתשובה הרשמית מPP שיחזרו אליך במייל" *בקול צווחני ומעצבן*.

המוח שלי כבר כואב מכל הדרדרת הזאת..........

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים