פורסם 2012 בדצמבר 1712 שנים מתי רכשת את המוצר?קודם כל שלח הודעה למוכר אם הוא לא עונה מהר אז פתח קייס באיביי, תפרט את המקרה, ואז צריך לחכות לתגובה המוכר.
פורסם 2012 בדצמבר 1712 שנים מחבר בעקרון הוא אומר שאני ישלח והוא יחליף לי את זהואמרתי שאני רוצה את הכסף בחזרה והמחיר של המשלוח חזרהאז בגלל שלא הייתה הסכמה החמרתי את הcase
פורסם 2012 בדצמבר 1712 שנים אתה קנית חלק חדש? משומש?אם חדש, הקופסה היתה פתוחה? אולי בא בלי קופסה מקורית?
פורסם 2012 בדצמבר 2012 שנים אתה בעצם רצית שהוא יחזיר לך את הכסף בלי להחזיר את המוצר?איזה פגם יש לו? פיזי? או פשוט שהמחשב לא מזהה אותו?
פורסם 2012 בדצמבר 2012 שנים אם יש לך paypalאו ויזהתתקשר מיד שיעבירו אותך למחלקת קניות חו"לאתה ממלא טופס ואז מבטלים לך במידה והטענות שלך צודקות.מוצר אחר ממה שהזמנת / מוצר פגום / מועדי משלוח מאוחרים.
פורסם 2012 בדצמבר 2012 שנים פייפל יעשו לו באן על החשבון. קרה לי פעם. לאחר ויכוח עם PAYPAL קיבלתי 10$ זיכוי לרכישות עתידיות בEBAY. המשלוח עלה לי רק 17 ש"ח.
פורסם 2012 בדצמבר 2012 שנים מחבר מה עדיף יותר PP או אשראי?מה הטלפון שלהם בישראל?עברו כבר 3 ימים מאז שהחמרתי את הCASE ועדיין אין תשובה
פורסם 2012 בדצמבר 2012 שנים לי היה בעבר בעיה עם ea ותבעתי אותם ב pp ובמקביל בויזה calוהויזה היתה יותר זריזה והחזירה לי את ה-200 שקל שלי בחזרה על bf3.אני ממליץ תירה בכל התותחים כי לך תדע מי יעזור לך קודם בכל מקרה can't hurtאז לך על שניהם.וpp אתה לא צריך טלפון אתה עושה את זה דרך האתר שלהם אתה עושה ערעור על עסקה וממלא את הטופס,בקשר לחברת האשראי שלך אתה תבקש מהנציג הראשוני שיפנו אותך למחלקת חו"ל*pp לוקח זמן עד שהם בוחנים את כל הצדדים ( יכול לקחת חודש+)
פורסם 2012 בדצמבר 2012 שנים מחבר לי היה בעבר בעיה עם ea ותבעתי אותם ב pp ובמקביל בויזה calוהויזה היתה יותר זריזה והחזירה לי את ה-200 שקל שלי בחזרה על bf3.אני ממליץ תירה בכל התותחים כי לך תדע מי יעזור לך קודם בכל מקרה can't hurtאז לך על שניהם.וpp אתה לא צריך טלפון אתה עושה את זה דרך האתר שלהם אתה עושה ערעור על עסקה וממלא את הטופס,בקשר לחברת האשראי שלך אתה תבקש מהנציג הראשוני שיפנו אותך למחלקת חו"ל*pp לוקח זמן עד שהם בוחנים את כל הצדדים ( יכול לקחת חודש+)סבבה אלך על זה.אגב אם כבר BF3, עד היום לא עובד לי המשחק, *** אמא שלהם.אתה בעצם רצית שהוא יחזיר לך את הכסף בלי להחזיר את המוצר?איזה פגם יש לו? פיזי? או פשוט שהמחשב לא מזהה אותו?אני מתכנן לשלוח אבל עוד לא מצאתי תזמן.הקטע שהם רוצים לשלוח לי חלופי.
פורסם 2012 בדצמבר 2012 שנים למה לא עובד לך ה bf3 , הזמנת משחק מחו"ל ולא עובד ?!או מהארץ ולא עובד ?*לפני שאתה שולח דבר עם הויזה לפעמים לא שווה לך לשלוח עדיף לך לבטל את העסקה מול הויזה.
פורסם 2012 בדצמבר 2012 שנים מחבר למה לא עובד לך ה bf3 , הזמנת משחק מחו"ל ולא עובד ?!או מהארץ ולא עובד ?*לפני שאתה שולח דבר עם הויזה לפעמים לא שווה לך לשלוח עדיף לך לבטל את העסקה מול הויזה.בסדר ייצרו איתי כבר קשר.הוא לא שחיק, תמיד DC ואם אין התנתקות אז יש 5 FPS גם על מינימום.קניתי אותו מחול(קופסא).
פורסם 2012 בדצמבר 2112 שנים צריך לבדוק מה כתוב בעמוד מוצר - אם במקרה של תקלה, ניתן להחזיר כסף או לשלוח חלופי.ובכלל, אם לא היה פגם פיזי נראה לעין או שהחבילה לא פגומה (קיבלה מכה למשל), נשמע מאוד מוזר שהכרטיס לא תקין.מקווה שבדקת אותו בכמה מחשבים.פייפל מקבלים את כל המידע ובודקים אותך ואת המוכר.אם הוא ציין נתונים שאתה 'מתווכח' בהם, אז הם יהיו לטובתו כמו למשל שישלח חלופי במקרה של פגם וכו'.רק תוודא שאין בעיה עם שום דבר ממה שאתה דורש.חבל באמת שמגיעים למצב כזה, לא ברור מה המוכרים חושבים, ולא תמיד אשמתם אבל עדיין מצבים לא נעימים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.