פורסם 2012 בדצמבר 1612 שנים יש לי ניסיון דומה עם Seagate, היה לי דיסק תקול בן 4.5 שנים (אלה שבאו עם 5 שנים אחריות), הוא נקנה מנועה בזמנו, ולא רציתי להתחיל לחפש את היבואן בארץ ולהתחיל להתווכח איתו על האחריות וכו'... פניתי לסיגייט, הם אמרו לי לבדוק שהדיסק עדיין באחריות ע"י הלינק שסופק כאן, ולפתוח RMA באתר.מכאן הכל הלך מהר, התבקשתי לסור לסניף המקומי בנתב"ג של UPS ולתת להם את הדיסק ארוז לפי דרישת ה- RMA, אחרי פחות משבוע הגיע אלי דיסק מחודש מסדרה חדשה יותר, בשליח עד הבית. ניתן לשלוח את זה לכתובת של UPS בנתב"ג (על חשבון הלקוח), במקום להגיע אליהם. כל שאר ההתנהלות על חשבון סיגייט, למעט מיסים (מכס ומע"מ) שבמקרה שלי לא היו.לדיסק החדש יש אחריות עד סוף האחריות של הדיסק המקורי.
פורסם 2012 בדצמבר 1612 שנים תודה לכם, בעקבות הדיון הזה בדקתי את הדיסק התקול שלי סיגייט 500GB 7200.11ואני רואה שיש לי אחריות עד יולי 2013שאלה למי שהחזיר את הדיסק... האם אני חייב לבדוק את הדיסק בהתאם לתוכנה שלהם הזואו שאני פשוט יכול להמשיך בתהליך ה"החזרה" ללא מספר התקלה שתתקבל מהתוכנה?!
פורסם 2012 בדצמבר 1612 שנים שים לב, למיטב זכרוני הם מזהירים שאם הם מוצאים את הדיסק תקין הם שומרים לעצמם את הזכות לחייב את הלקוח במשלוח וכו'. אני הסברתי להם את התקלה, ושמרתי צילום מסך של הבדיקה שלהם נכשלת. ממליץ לקרוא היטב את כל סעיפי ה- RMA.
פורסם 2012 בדצמבר 1612 שנים מחבר כן קראתי. במקרה שלי הדיסק דפוק בוודאות. אתה שומע רעשים מאד לא תקינים והוא נכשל כמעט בכל הטסטים.
פורסם 2012 בדצמבר 1612 שנים גם במקרה שלי הכרטיס עוש רעשים, העניין הוא שהמחשב לא מזהה כלל את הכרטיס, האם יש משהו שאני יכול לעשות?!
פורסם 2013 בינואר 712 שנים לפני למעלה משנה הכונן הפסיק לעבוד והאחריות בחנות גם הסתיימה (3 שנים אם אני לא טועה) - הכונן נשאר במחשב ללא שימוש כמעט שזרקתי אותו, עד שנתקלתי בת'רד הזה. אז בזכות הת'רד של adi518, בדקתי את האחריות באתר של סיגייט וראיתי שיש לי אחריות עד יולי 2013 . פתחתי RMA באתר שלהם ולאחר שהשלמתי את כל הפרטים באתר . הייתי צריך רק לשלוח את החבילה דרך UPS וכאן אני רוצה להגיד תודה לחבר הפורום adiz שעזר לי גם כן . את החבילה לקחתי עצמאית ל-UPS בלוד בתאריך ה- 30/12 וקיבלתי היום (07/01) את הכונן כאמור עם אחריות עד יולי 2013 (כמו הדיסק הקודם). אז שוב תודה גדולה ל- adi518 ו - adiz
פורסם 2013 בפברואר 1312 שנים מחבר עדכון. חודש ומשהו אחרי פתיחת ה rma, סוף סוף קיבלתי כונן חדש. שלחתי את זה עם דואר ישראל (רשום) לכתובת שלהם בלוד. נוצר עיכוב בגלל שפתחתי את ה rma הרבה לפני שאשכרה שלחתי את הכונן אז ה rma נסגר בטרם עת. יצרתי קשר במייל עם התמיכה של סיגייט וענו מאד מהר. תוך זמן קצר הנציג מצא את הכונן ואשרר שהוא אכן הגיע למחסן שלהם ונמצא בבדיקה. שבוע אחרי, יצא משלוח ups מהולנד והיום קיבלתי כונן חדש, דגם חדש יותר עם פלטה אחת. אגב, השמועות שצריך לשלם ל ups לא נכונות. השליח בא, נתן את החבילה, חתמתי וזהו. ההוצאה היחידה שלי הסתכמה ב 15 שקל משלוח בדואר רשום.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.