יבואן WD, מחירים בשמיים לעומת Seagate - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יבואן WD, מחירים בשמיים לעומת Seagate


yogev_23

Recommended Posts

בחו"ל המחירים די זהים. לקנות דיסק קשיח ביבוא אישי ממש לא משתלם כי המחירים בארץ די קרובים לאמזון (100-200 ש"ח יותר בד"כ).

אבל ...... רפטור 500GB עולה פה בסביבות 1100 ש"ח כשבארה"ב 130$. גם סדרת הBlack שלהם אותו דבר, מחיר מופקע שכבר עדיף לייבא לבד (במיוחד כשזה כולל עוד כמה דברים אז המשלוח משתלם).

לא הייתי מתפלא בשוק כרטיסי המסך, שם יש אחידות וכל היבואנים פה מפקיעים מחירים. אבל בזירת הכוננים הקשיחים נוצר מצב שיש רק 2 שחקנים עיקריים ואחד מתעלם לגמרי מהתמחור של השני, לא מוזר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

3TB ירוק של ווסטרן עולה באמאזון 500 ש"ח ובארץ 800 ש"ח.

בדרך כלל לא הייתי מתפלא על הבדלי מחירים בין הארץ לחו"ל אבל אני זוכר שלפני שנה וחצי בדקתי הפרשי מחרים על חלקי מחשב בין הארץ וחו"ל ורק בהארדיסקים ומסכים לא היה הבדל רציני.

או שהיבואנים ממשיכים לחלוב את עניין השטפונות או שהם צריכים להיפטר מסחורה שהם קנו ביוקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היכן בדיוק ההשוואה? כונן רפטור הינו מיושן ולא מיועד לכל אחד. לרוב מוצרים אזוטריים יעלו הרבה יותר.

א. רפטור היתה רק דוגמא. תשווה את WD Black 1TB לST2000DM001. על מה 400 ש"ח הפרש?! זה אותו דבר, אם אני לא טועה אפילו ST2000DM001 יצא שנה וחצי אחרי ומציג ביצועים קצת יותר טובים. בחו"ל אין 400 ש"ח הפרש, שום פרופורציה.. אלה כוננים זהים שהיו אמורים בארץ להיות בתמחור צמוד

ב. רפטור לא מיושן, הסדרה האחרונה עם 64MB יצאה רק לפני חצי שנה (+-). זה ש-SSD יותר מהיר נכון, אבל יש שמעדיפים אמינות ו\או נפח פר מחיר. בחו"ל התמחור שלהם הוגן, קניתי ב-130$ חצי טרה בית מהדור החדש. בארץ אין אופציית ביניים בין כונן קשיח ל-SSD בגלל התמחור המופקע של WD. אגב קבל ציטוט מביקורת משתמש באמזון:

"I have been looking at this hard drive for at least a year and I'm glad I finally purchased it. I am using an SSD for the operating system etc and the Velociraptor is the hard drive with all my games' pictures, downloads etc. This thing is fast. I tested my old hard drive which is WD Black 7200RPM and the read speed is 70.07mb/s and the write speed is 68.42mb/s. The WD Velociraptor has a read speed of 187.5mb/s and write speed of 188.8mb/s. That is on sata 3GB (sata2) as my motherboard does not have sata 6GB (sata 3)"

http://www.amazon.com/Velociraptor-WD1000DHTZ-SATA-Hard-Drive/dp/B007VPGJIY/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1355283002&sr=8-1&keywords=wd+raptor+64mb

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יבואן אחד מוכר במחירים שקרובים יחסית לחו"ל והשני ביוקר? אני לא יודע אם הדיון נפתח לצורך פרסומת ליבואן , אבל צריך לתמוך בו ולקנות רק מוצרים שלהם.

העובדה שאתה נדהם מכך שיש הבדלים במחירים רק מוכיחה כמה אנחנו כצרכנים רגילים שכולם דופקים אותנו ביחד, במקביל ובדרך כלל בתיאום מלא גם אם אין באמת תקשורת.

Seagate סך הכול מצויינת אני לא רואה שום סיבה לקנות מוצרים של אם מה שאתה אומר נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להזמין מחו"ל לא משתלם בארץ הקודש

א.לא נכון, קניתי את הרפטור שלי במחיר של ארה"ב + מע"מ+ משלוח ימי שיצא 5$ פר מוצר (כי קניתי כמה). סכה"כ יצא 620 ש"ח, לעומת בערך 1100 ש"ח בארץ. לא אגיד דרך איזו חברה השילוח הימי אבל רובכם וודאי יודעים.. שלא תגידו פרסומת

ב. לFARKASH7, איני עושה פרסומת ליבואן , די אבסורד בהתחשב שאני עושה מאמצים לקנות raptor :) יש לי אמנם 3 כוננים קשיחים של ואיני קונה את black של בגלל שהם: 1. מרעישים 2. ישנים יותר מסדרת הSTx000DM00y (פחות מ-1TB פר פלטה למשל)

ג. שכחתי להגיב

3TB ירוק של ווסטרן עולה באמאזון 500 ש"ח ובארץ 800 ש"ח.

דיברתי על מוצרים מקו מקביל של WD ו-. ל- אין בארץ (ובכלל) מקבילה לסדרה הירוקה של , הם כבר בערך שנה עברו לייצור סדרה אחת שהיא דור 14 לברקודה (מקביל ל- Black בביצועים ובתמחור בארה"ב). בלי קשר זה אבסורד לקנות כונן 3TB ירוק של ב-800 ש"ח, כשST3000DM001 הביצועיסט עולה פחות.

אני לא מבין - אנשים יצאו לרחובות על מחירי קוטג', למה ש-HWzone לא ישמש במה כדי להתריע בשער על דברים כאלה? לדעתי צריך להיות עם יד על הדופק ולפרסם תמחור תמוהה של יבואנים בכתבות שער, כדי שיהיה impact ותחרות אמיתית כמו בסלולר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...