Floaters & YOU - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Floaters & YOU


ALÞHA

Recommended Posts

מישו פה חי עם Floaters ברמה כה חריפה, עד לכדי מצב שזה פשוט מחרפן אותו לשבת מול מסך/סצינה בהירה מבלי לקרוץ/למצמץ/לשפשף אינסטנקטיבית את העין?

מאז ומתמיד הראיה שלי היתה 6/6, עד ל 2010, בה הדרעק הזה התחיל בעין שמאל ומאז אני חי עם זה. לאחרונה עושה רושם שזה קצת החריף. יש מישהו שגם מתמודד עם התופעה ועשה משהו בנידון שהיה באמת יעיל?

אם לא, פורים לא כזה רחוק ובאופן כללי פיראט יכול להיות אחלה עיסוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשזה הופיע זה פשוט הופיע בוקר אחד ומאז זה איתי. ישר נכנסתי לבדוק את הנושא והדבר הראשון שקפץ היה Retinal Detachment, שזה ממש לא כיף - הלכתי לבדוק את זה במיידית ונכון לאותו זמן האופטולוג לא ראה משו חריג. הוא ציין שמדובר ב"תקופה" בה הרבה מגיעים אליו עם התופעה הזו (טענה קצת משונה, אבל שיהיה) ולחלקם זה נעלם לאחר כמה זמן וחלק אחר פשוט חי עם זה. מכאן זה הבולשיט הסטנדרטי של "אם יש החמרה, לבוא להיבדק שוב/מיון", בלה בלה בלה...

השערה שלי - הפוביה למשקפי שמש לאורך השנים ככל הנראה עומדת מאחורי זה. לא סובל את זה.

אם היה טיפול שיכול לסייע להמסת החלקיק/ים הטורדני/ים בג'ל, שהוא לא פולשני, זה היה מבורך, אבל עושה רושם שנכון להיום לא קיים דבר כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאז שאני זוכר את עצמי. התחלתי לשים לב יותר אחרי שעשיתי ניתוח , פחות שמתי לב אליהם כשהייתי עם . המצחיק הוא שאפילו לא ידעתי שזו בעיה עד שנתקלתי בזה בFAMILY GUY. כעקרון פשוט חיים עם זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Floaters קיימים אצל כולם, ברמות שונות. הבדיקה הבסיסית היא פשוט להסתכל לשמים ביום בהיר ותראו אותם "מתרוצצים".

אצלי זה הגיע לרמה שכהעין מבצעת tracking על הטקסט, במקביל לכך ישנה נקודה שקופה למחיצה/פס שעוקבת/רודפת בהתאמה לתנועה של גלגל העין, דבר התופס כ 30-40% משדה הראיה שמתקבל בעין הספציפית הזו. זו בערך ההגדרה הכי קרובה למה שמתרחש בפועל וזה די מחרפן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את המתרוצצים אני רואה רק אחרי שאני לוחץ חזק מאוד את העפעפיים, או אחרי מאמץ גדול הכולל מתיחת שרירים עוצמתית (התמתחות אדירה של 25 שניות למשל). ואני ממש לא בטוח שזה צוללנים בכלל.

לא ידעתי שזו כזו בעיה נפוצה. מעניין.

אלפא- אתה מוכרח ללכת לרופא. זה לא תקין מה שיש לך, וגם אם אתה לא תלך לפולשני בשום אופן, חשוב לאבחן בכדי לדעת במה דברים אמורים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלפא- אתה מוכרח ללכת לרופא. זה לא תקין מה שיש לך, וגם אם אתה לא תלך לפולשני בשום אופן, חשוב לאבחן בכדי לדעת במה דברים אמורים.

אני אוכל את זה כבר שנתיים~ ואני עדיין רואה, ובמקביל מייחל לכך שזה ייעלם מעצמו. :)

מאחר וזה די ספורדי, אני אפילו לא יכול לקבוע באופן חד משמעי שאכן מדובר בהרעה. סתם תהיתי אם יש כאן חבר'ה שגם חווים את זה ואולי יכולים לייעץ...

יש עוד כמה יחידי סגולה כמוני, מכל טווחי הגילאים וה verdict הוא פשוט לחיות עם זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יזיק לאבחן לעומק... אבל זו כמובן ההחלטה הפרטית שלך :) אם אתה חושב שככה זה כי ככה זה וככה זה ישאר- זכותך. אם אתה כבר שנתיים עם זה אולי זה סתם תחושה היפוכונדרית כלשהי שיש החמרה...

אבל מאוד מעניין לדעת שזו תופעה נפוצה, לא שמעתי על זה עד עכשיו. כנראה שאנשים שנולדים עם בעיות מינוריות בראייה לא מודעים להן. אחות של אחד מחברי גילתה שהיא רואה חרא וצריכה רק כשהתחילה ללמוד נהיגה :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור מישהו עם כבר למעלה מ-10 שנים, התרגלתי לזה כבר ואני כלל לא חושב או שם לב לזה ביום יום. למעשה, עכשיו זה הרגע היחיד בחודשים האחרונים ששמתי לזה לב, וזה רק בגלל הדיון.

יש אצלי שרשרת די גדולה שתקועה במרכז העין כבר כל התקופה וכן זה מעצבן כי לפעמים אתה מסתכל על משהו שלא קיים (נראה כמו לכלוך), ולצערי זה לא שוקע, אבל אני לא אסכן את העיניים שלי בשביל להסיר את זה, פשוט ללמוד להסתדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...