עבור לתוכן

שאלה- קנס יציאה באורנג'

Featured Replies

פורסם

KALEN כותב:

דידי, האם בזמן החוזה המקורי חתמת על הסכם בנושא הסלולר מול הקיבוץ בנפרד או רק מול סלקום ?

לא, לא זכור לי שחתמתי על חוזה נפרד עם הקיבוץ ובוודאי לא נתתי לקיבוץ יפוי כח לחתום בשמי על חוזה כלשהו. בכל אופן אתה מעלה פה נקודה מענינת, ייתכן שמבחינת סלקום הקיבוץ פה הוא כמעין צד שלישי ביני לסלקום. כשביקשתי מאיש הקשר לצאת מהעסקה, הוא השיב לי שאני יכול, אם אני מוותר על המספר טלפון שלי, הוא יכול להעביר אותו למישהו אחר מהקיבוץ ולהכניס אותו לעיסקה [ישנם סיטואציות שבהן העסקה החדשה יכלה להראות כאילו "משתלמת", לדוגמא: אנשים שמדברים הרבה בתוך המערכת עם מיספרים מקוצרים שזה כאילו "בחינם"]. אבל אני לא יכול לוותר על המספר שלי, אני בעל עסק קטן שכולו תלוי במספר הזה שהייתי רוצה לנייד וכאמור אם אני מנייד אותו- קנס 1400 שח.

  • תגובות 34
  • צפיות 5.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

או שאולי הקיבוץ הוא הצד הראשון פה, ובעצם הוא מחויב ועל שמו הקו. סלקום לא מוכנים לשחרר את ההתחייבות ודורשים קנס, והקיבוץ מבחינתנו מעביר את הקנס אליך ככופר על המספר ששייך לקיבוץ כרגע.

אם ככה, אין לך מה לעשות. אתה לא בהתחייבות, כי אתה לא הלקוח. ולכן גם המספר לא שלך.

פורסם

kalen כותב:

או שאולי הקיבוץ הוא הצד הראשון פה, ובעצם הוא מחויב ועל שמו הקו. סלקום לא מוכנים לשחרר את ההתחייבות ודורשים קנס, והקיבוץ מבחינתנו מעביר את הקנס אליך ככופר על המספר ששייך לקיבוץ כרגע.

אם ככה, אין לך מה לעשות. אתה לא בהתחייבות, כי אתה לא הלקוח. ולכן גם המספר לא שלך.

אתה מעלה פה דבר מעניין, שהמספר אולי בעצם לא שלי, אלא שייך למעשה לקיבוץ, אם זה ככה, אז למה אני מקבל חשבונית חודשית אישית על שמי כל חודש מסלקום שמחיבת לי באופן ישיר את החשבון בנק. זה אולי ככה [מספר של הקיבוץ או "תאגיד"] במקרה שלעובד בחברה יש נייד מהמקום עבודה אבל אז המקום עבודה גם משלם את החשבונית לחברת הסלולאר. בגדול משהו פה לא תקין וגם כנראה לא חוקי או מצד הקיבוץ או מצד סלקום או שניהם ביחד.

פורסם

אם החשבון בסלקום של הקיבוץ, אז יש להם מעל 100 קווים - התחייבות.

אם החשבון הוא שלך, אז כמה קווים אתה מחזיק בחשבון? פחות מ 100 קווים? - אין התחייבות. (אם ובמידה וחתמת אחרי נובמבר 2011. אם לפני, יש קנס מקסימלי של 8% מהחשבון החודשי, כפול מספר החודשים שנותרו)

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. מי כאן הלקוח? אתה או הקיבוץ - שיחליטו.

פורסם

KALEN כותב:לא, לא זכור לי שחתמתי על חוזה נפרד עם הקיבוץ ובוודאי לא נתתי לקיבוץ יפוי כח לחתום בשמי על חוזה כלשהו. בכל אופן אתה מעלה פה נקודה מענינת, ייתכן שמבחינת סלקום הקיבוץ פה הוא כמעין צד שלישי ביני לסלקום. כשביקשתי מאיש הקשר לצאת מהעסקה, הוא השיב לי שאני יכול, אם אני מוותר על המספר טלפון שלי, הוא יכול להעביר אותו למישהו אחר מהקיבוץ ולהכניס אותו לעיסקה [ישנם סיטואציות שבהן העסקה החדשה יכלה להראות כאילו "משתלמת", לדוגמא: אנשים שמדברים הרבה בתוך המערכת עם מיספרים מקוצרים שזה כאילו "בחינם"]. אבל אני לא יכול לוותר על המספר שלי, אני בעל עסק קטן שכולו תלוי במספר הזה שהייתי רוצה לנייד וכאמור אם אני מנייד אותו- קנס 1400 שח.

מה הנזק הכלכלי הגדול יותר? 1400 שקל קנס בגלל ניוד או שינוי המספר מבחינת העסק? מבחינת הנק' האחרונה שהעלתם היא 100% נכונה. המצב הוא מאוד פשוט:1.הקיבוץ הוא הלקוח2.הבחור משלם את החשבון בעצמו ולא הקיבוץ3.לקיבוץ יש התחייבות במקרה והקו מנוייד/מנותק4.במקרה והבחור רוצה את הקו הקיבוץ מוכן לתת לו אותו ,אבל רק בתנאי שהוא יממן בכיסו הפרטי את התחייבות של הלקוח(הקיבוץ). זה אגב מצב תקין אין שום בעיה כאן. יש המון חברות,קיבוצים וארגונים למינהם שמעבירים קו של עובד\חבר חדש בהעברת בעלות תחת החברה והוא נהנה מהתוכגנית העיסקית ומהכל אבל משלם את מלוא החשבון שלו בעצמו(או לחלופין מקבל סיבסוד קטן).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים