מבחנים מתקדמים למסלול גאמ"א - סייבר - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מבחנים מתקדמים למסלול גאמ"א - סייבר


umlal

Recommended Posts

שלום, לפני מספר שעות קבלתי זימון שני למבחנים של גאמ"א סייבר, הפעם מבחן מעשי, פאק אני מתרגש, לקח להם חודשיים להחזיר תוצאות, וסוףכל סוף אני יכול לנשום לרווחה, ידעתי שבלעתי את המבחן הקודם בלי בעיה. בכל מקרה, אני כמו כל אחד אחד, מאוד רוצה להצליח , ולהתכונן, יש לי כמה שבועות ואני אשמח אם מישהו שעבר את המבחן או שיודע עליו משהו יוכל לעזור לי להתכונן.

אוקי, אז יש לי נסיון של תיכון + ב CSharp זה היה היחידי באיזור התוכנה,

באיזור הסף אני עכשיו לומד אסמבלר, אבל אני לא בטוח שאני יהיה מספיק מוכן לדברים שהם יותר מהזרקת קוד או שינוי דרישת קלט פלט (קראק בסיסי),

באיזור האינטרנט צד לקוח יש לי ידע מצומצם של JS וJQ וידע נרחב ב HTML CSS , ועכשיו לעומק שלי, שלא בטוח שאפילו יעזור לי במבחנים הוא איזור ה PHP ו ה SQL ASP.NET אני ממש מנוסה ובכל תחום הרשתות אני פשוט מבין הרבה, האקינג ופריצת רשתות, אני ליימר מלידה, אבל יכול לתפקד טוב עם אקספלויטים והתאמתם, מבחינת תכנות רשתות, ידע בסיסי ואני כנראה אצטרך איזה textbook (gentoomen מותר??) .

חשוב לציין, שברשותי ידע מגובה בתעודות של וטכנאי (CISCO) - ITE & DISCOVERY1 , אין לי מושג איך זה יתרום אבל שתדעו.

אני מאוד רוצה לשרת את המדינה בתחום שלי, אבל אני לא יודע אם זה מספיק, ואם מישהו יודע להכוון אותי בדיוק לתחום שאני צריך להרחיב בו זה יהיה אדיר.

TL;DR מנסה להתכונן למבחן מעשי בגאמ"א סייבר ומחפש הכוונה מבעלי נסיון (תלמד את זה ETC).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואלה אחי מצטער להיות זה שאומר לך את זה, אבל פרסום העובדה שאתה מתמיין לגאמא בפורום אינטרנטי ציבורי לא יכולה להועיל לסיכויים שלך להתקבל.

לדעתי אתה טועה, בפורום הזה יש אנשים רציניים וסביר לודאי שיש פה אנשים שעברו או אפילו נגשו , אני רק מעוניין לדעת יותר פרטים על הבחינה עצמה ומה מצפים, כדי להכין את עצמי יותר טוב.

וההתמיינות לגאמא זה לא כזה ביג דיל, בעיקרון לאפחד לא איכפת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמ"ן נותים המון פעמים לבחור במועמדים ספציפיים שלא בהכרח "הפגיזו" במבחנים.

אתה יכול להיות שפיץ על וליפול, ולהיות בחור נחמד שכל הידע שלו במחשבים זה מגמת מחשבים בתיכון, והם יקבלו אותך.

לדוגמה אני, עברתי המון מבחנים ליחידת "מערכות מחשוב" ב"יחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין" ולאחר בערך ארבעה חודשים של מבדקים, סיווגים בטחוניים וכו' הגעתי למין ראיון עם שני פסיכולוגים וקצין, וכמה שבועות לאחר הראיון הנ"ל (שלא נאמרה בו מילה אחת שקשורה לטכנולוגיה\מחשוב) הודיעו לי שהופסקו המיונים שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...