קריאת Ntsf באנדרןאיד - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קריאת Ntsf באנדרןאיד


id3232

Recommended Posts

היי אנשים

יש לי שאלה, קניתי כבר mhl לנוט 2 לא מזמן כדי שתהיה לי אופצייה לראות סרטים בטלוויזיה. עכשיו שמתי לב שלכרטיס sd אין אפשרות להעביר קבצים גדולים מ4 גיגה,! והמכשיר לא קורא nstf! מה אפשר לעשות כדי לאחסן קבצים גדולים בכל זאת?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסית אולי לפרמט את הכרטיס ל-exFAT? היא תומכת בקבצים גדולים יותר, ולפי כל מיני מקורות באינטרנט ה-Note 2 אמור לתמוך בה.

אני מניח שגם אפשר לעשות את זה באמצעות מערכת קבצים ext3 (שהרי אנדרויד היא מערכת לינוקס) אבל אז ה- שלך לא יתמוך בכרטיס (אלא אם תתקין דרייבר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

NTFS ו- exFAT בעייתיים, במקרה ותרצה לבצע Nandroid לכרטיס הזכרון, היות וכרגע אין Recovery שתומכת במערכת קבצים בפורמטים הללו (כנראה שגם לא תהיה, הם מוגנים בפטנט של MS). יש את ext3/ext4 אבל כפי ששניצל ציין צריך להתקין תמיכה בכל מחשב שאליו תחבר את הכרטיס (ויש גם באגים ולפעמים המידע לא מועבר כמו שצריך)...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

NTFS אפשר גם לקבל עם קרנל מקוסטם תומך (בשביל exFAT לא צריך כלום). הבעיה שאי אפשר לחבר OTG בנוסף ל- MHL וכאן הבעיה (שהדפוקים בסמסונג לא חשבו עליה, ואולי כן עם התמיכה האינטגרלית של exFAT לא מעניין אותם מ- Recovery צד ג').

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן תצליח. ואם אתה לא משתמש בגיבויי Nandroid לכרטיס זכרון, אין לך כל בעיה.

שים לב שהרבה מהסרטים שמופצים בנט בעלי פס קול ב- DTS, שאולי רק 2 נגנים במרקט תומכים בו (פעם היו יותר, אך אז החברה דרשה לשלם לה תמלוגים או להפסיק להשתמש ב- Codec שלה). למיטב זכרוני Vplayer ו- יעבדו טוב, הראשון גם תומך בכתוביות בעברית כמו שצריך. אם תצליח להשיג את MX Player Pro 1.6j, הוא גם יעשה את העבודה (בגרסאות החדשות יותר, הסירו את התמיכה ב- DTS). אתה יכול גם להמיר את ה- DTS לפורמט אחר, לא חסר כלים שעושים את זה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...