צריך לפרמט את עזה + היה קשה לי להתאפק - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך לפרמט את עזה + היה קשה לי להתאפק


gabriel6

Recommended Posts

מה לעשות שזה ^ אף פעם לא עובד. בטח לא ניתן להגדיר את זה כפורמט, אלא מקסימום מחיקת כמה עשרות מתוך אלפים.

ניתן לעשות הרבה מהאוויר, אבל לא ניתן למנוע שיגורים של טילים קטנים שלוקח 2 דקות לשגרם, ובטח לא ניתן להכריע את החמאס מהאוויר.

וזה לפני שלוקחים בחשבון שהם פועלים מתוך מקומות מיושבים, מה שמגביל מאוד פעילות מהאוויר וארטילריה.

זה רק יביא לשבועות של ירי הדדי, עד שישראל "תבקש" הפסקת אש שוב, עד הסיבוב הבא.

לדעתי אין טעם לעשות כלום בעזה, פרט לחיסול חוליות משגרים ובכירי חמאס וכו', במידה ולא מתכננים ללכת עד הסוף ולהביא לחיסול החמאס פעם אחת ולתמיד. (וזה כולל כניסה קרקעית כמובן)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שמספיק לפרמט את הtracks שקרובים לגבולות החיצוניים של הדיסק של עזה. ככה לוירוסים יהיה קשה להגיע אלינו והם יצתרכו לשלוח את הוירוסים הגדולים לגבולות החיצוניים של הדיסק שלנו. את הוירוסים הגדולים אנחנו יכולים לעצור אבל לא את הקטנים. את האילו שגרים בגבולות החיצוניים שלנו כבר פרמטנו מזמן וגם שמנו עליהם ECC חזק בכדי שאפשר יהיה לתקן sectors שנדפקו ע"י הוירוסים. מדי פעם צריך להוסיף איזה bad sector אבל זה לא נורא אין לנו מחסור בsectors . כל עוד הוירוסים לא מגיעים לtracks הפנימיים שם יושבת מערכת ההפעלה הכל בסדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כלומר כל עוד מדינת תל אביב בסדר אין לנו בעיה?

ברור - מי בכלל סופר את אילו שגרים בפריפריה במדינה הזאת. כל הממשלות מ*****ת על הפריפריה בקשת כבר כמה עשורים. אם האנשים בפריפריה רוצים לעשות משהו שיגרום להפסקת ירי הטילים הם פשוט צריכים לעבור למרכז. זה גם ככה לא עובד כי הפלסטינאים מגיעים לאשדוד ואשקלון וגם לגדרה. למזלי רחובות 2 ק"מ מחוץ לטווח.

אם האנשים במדינה למדו לחיות עם פיגועים אז טילים זה קטן עלינו. לפי דעתי האסטרטגיה הכי טובה להפסיק את הטילים היא לנגוס ברצועה בצורה כזאת שיוציא חלק מהערים מטווח האיום וגם צריך לפנות את השטח ממבנים כדי שלא יסכנו חיילים בגבול. שהפלסטינאים יגורו באוהל מצידי זה לא יהרוג אותם. אף אחד לא צריך למות פה. הרג הדדי כבר הוכיח שלא מביא לשום להפסקת הירי. אם זכור לי נכון השיטה שאני מציע עבדה במקרה של כיבוש הגולן. בגולן ישבו הסורים שהפציצו מדי פעם את התושבים בגליל. אם זה עבד בגולן אפשר לעשות את זה עכשיו. עדיין עדיף לעשות את זה בהדרגה בדרך שלא נקבל עוד 2 מיליון אזרחים.

כשהמצרים יבינו מה אנחנו עושים הם לא יתנו לאף אחד ברצועה לירות יותר כי בסוף אנחנו נדחוף את כולם לצד של מצריים. גם ככה לתושבי הרצועה אין עתיד בצפיפות הנוכחית שלהם. העולם מאכיל אותם כי הם פשוט לא מסוגלים לגדל מספיק אוכל בשביל עצמם. כשיפסיק להיות להם נוח בעזה הם יעזבו. מצריים זה ממש לא גן עדן ובגלל זה כל האפריקאים מנסים להגיע לישראל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...