פורסם 2012 בנובמבר 1212 שנים תבדוק אם יש באוטו קצר על ידיי מדידת התנגדות כשהאוטו מכובה ואין בו מתח (ממצבר או מקבלים)
פורסם 2012 בנובמבר 1312 שנים בדיקת צריכת זרם פרזיטית נעשית בצורה הבאה.1. פתח מכסה מנוע ונעל את כול הדלתות והרם את השמשות (במידה ויש ברכב מרימי שמשות חשמליים).2. כבה את כול צרכני החשמל ברכב.3. נתק את כבל המינוס מהמצבר וחבר בטור למצבר מד-זרם (בתחום של 10 אמפר).4. לאחר שצריכת הזרם התייצבה סובב את הבורר לתחום הנמוך של 1 אמפר או 400 מיליאמפר וכמובן תעביר את הפרובים לשקע המתאים לבדיקת זרם נמוך.5. במידה וצריכת הזרם גבוהה מעל 50 מילי תתחיל לשלוף פיוזים של מערכות חשדות כגון: פיוז של מערכת השמע, תאורת פנים, תאורת תא מטען, דיבורית...אל תנסה להניע את הרכב כאשר מד-הזרם מחובר.צריכת זרם פרזיטית או זליגה ברכבך צריכה להיות בין 20-50 מיליאמפר.
פורסם 2012 בנובמבר 1312 שנים בדיקת צריכת זרם פרזיטית נעשית בצורה הבאה.1. פתח מכסה מנוע ונעל את כול הדלתות והרם את השמשות (במידה ויש ברכב מרימי שמשות חשמליים).2. כבה את כול צרכני החשמל ברכב.3. נתק את כבל המינוס מהמצבר וחבר בטור למצבר מד-זרם (בתחום של 10 אמפר).4. לאחר שצריכת הזרם התייצבה סובב את הבורר לתחום הנמוך של 1 אמפר או 400 מיליאמפר וכמובן תעביר את הפרובים לשקע המתאים לבדיקת זרם נמוך.5. במידה וצריכת הזרם גבוהה מעל 50 מילי תתחיל לשלוף פיוזים של מערכות חשדות כגון: פיוז של מערכת השמע, תאורת פנים, תאורת תא מטען, דיבורית...אל תנסה להניע את הרכב כאשר מד-הזרם מחובר.צריכת זרם פרזיטית או זליגה ברכבך צריכה להיות בין 20-50 מיליאמפר.מאלף - תודה - אני גם אבדוק
פורסם 2012 בנובמבר 1312 שנים בעיקרון צריכת הזרם הפרזיטית או צריכת הזרם במנוחה כאשר המנוע כבוי עשוייה להשתנות מרכב לרכב בתלות רמת האיבזור.מניסיוני בדרך כלל ברכבים עם התקנות מקומיות של מערכת שמע+קודנית+אימובילייזר+דיבורית +אזעקה צריכת הזרם היא בסביבות 50 מילי.ברכבים מודרנים לדוגמא גולף דור 5 שנת 2006 ברמת איבזור בסיסית צריכת הזרם במנוחה היא בסביבות 12-15 מיליאמפר.החישוב של סה"כ צריכת זרם ברכב מודרני מתבסס על הנתונים הבאים:ווסת המתח של האלטרנטור - 1-2 מיליאמפרשעון דיגיטאלי - 3-7 מיליאמפרמחשב הרכב (הזרקה/הצתה) - 6-8 מיליאמפרזיכרונות של מערכת שמע - 5 מיליאמפר
פורסם 2012 בנובמבר 1312 שנים ויכול להיות קטע של קצר שבא והולך - משהוא נרטב והיה רטוב במשך כמה ימים, חוט חשוף שנוגע או לא נוגע בגלל ויברציות בנסיעה, קצר אחריי ממסר (שהזרם עובר בו רק כשממסר כלשהוא עובד) וכו
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.