פורסם 2012 בנובמבר 1112 שנים האם זה אפשרי?יש לי גם מטען סוללות עופרת, שמיועד לסוללות 12V. כזה:http://www.amperel.co.il/products/122174אני יכול לטעון איתו את המצבר?לפחות כדי להניע?
פורסם 2012 בנובמבר 1112 שנים אתה יכול להטעין את המצבר בעזרת המטען בקישור שצירפת.שים לב שזרם הטעינה יחסית נמוך לכן זמן הטעינה עלול להיות גבוה.האם בדקת את מתח הקטבים של המצבר ללא עומס כאשר כבל המינוס מנותק מהמצבר ?האם מתח הטעינה של האלטרנטור תקין ?
פורסם 2012 בנובמבר 1112 שנים לא ! ואל תנסה בכלל את שכתבת מכיוון שזרם ההתנעה שצורך הסטרטר בזמן ההתנעה הינו יותר מ-100 אמפר למשך זמן קצר מאוד. חבר את המטען למצבר ל-4 שעות לפחות בכדי שמתח קטבי המצבר יעלה ל-12.3 וולט לפחות ולאחר מכן נתק את המטען ונסה להניע את הרכב.הרכב הוא בעל תיבה ידנית או אוטומטית ?
פורסם 2012 בנובמבר 1112 שנים אם אורות הרכב דולקים אפילו חלש תנסה להניע את הרכב בדחיפה כאשר אתה משלב להילוך 2 והסוויץ' פתוח.
פורסם 2012 בנובמבר 1112 שנים מחבר תודה תודה, אבל בוודאי שניסיתי את זה.זה עזר אתמול.בכל מקרה, הנעתי מחבר עם כבלים, נסעתי דקה, והאוטו נכבה.קראתי לו שוב, הנעתי שוב, ונסעתי בחזרה הביתה (2 דקות). המצבר נטען ל10Vבהתחלה הוא היה 3.6. (מגניב שבנסיעה של 2 דקות הוא נטען כ"כ הרבה)לא רציתי לעשות עוד נסיעה ולהיתקע, אז עכשיו הוא ליד הבית בטעינה עם המטען. (כרגע, אחרי שעה, עומד על 11.7)מתי אני אמור לנתק אותו?כשיגיע ל12?ועוד שאלה, האם ניסיון הנעה לא יקרע אותו?
פורסם 2012 בנובמבר 1112 שנים כבר קרעת את המצבר...כאשר מתח הקטבים של המצבר יגיע ל-12.7 וולט נתק אותו (לפחות 12 שעות טעינה בזרם של 2 אמפר).האם יש מים מזוקקים בתאים של המצבר ? ייתכן מאוד שהמצבר שלך גמור כלומר לא מחזיק טעינה.בן כמה המצבר ?
פורסם 2012 בנובמבר 1112 שנים בדרך כלל מקבלים אחריות על מצבר שנתיים. אם המצבר עדיין בתקופת האחריות גש לתחנת שירות של שנפ בכדי שיבדקו לך את המצבר וגם את תקינות מערכת הטעינה.מתח טעינה של אלטרנטור תקין בסל"ד סרק ללא עומס הינו בתחום של 13.8-14.5 וולט.
פורסם 2012 בנובמבר 1212 שנים מצבר שהגיע ל 3.6V הוא דיי מצבר מת - גם זה שהוא נטען מהר כנראה פשוט אומר שהקיבול שלו נמוךאיך מצבר בן שנה הגיע למצב כזה ? יש לך קצר באוטו ?
פורסם 2012 בנובמבר 1212 שנים נסיונות רבים של התנעה גרמו לפריקה עמוקה של המצבר.ייתכן שברכב קיים צרכן פרזיטי שצורך זרם גבוה גם כאשר המנוע כבוי.
פורסם 2012 בנובמבר 1212 שנים מחבר מסתבר שהאלטרנטור לא תקין.לא נותן מספיק מתח ואולי מקצר.זה אלטרנטור משופץ שהחלפתי לפני שנתיים.מחר אלך שוב להחליף. 400 ש"ח.נראה אח"כ אם המצבר בסדר.,
פורסם 2012 בנובמבר 1212 שנים תצפצף את העומסים של האוטו במצבים שונים כשהאוטו מכובה והמצבר מנותק ממנו (תפרוק קבלים וכו - תשאיר את האור בתוך האוטו מופעל כשאתה מנתק את המצבר)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.