עבור לתוכן

טעינת מצבר לרכב בעזרת ספק ביתי.

Featured Replies

פורסם

האם זה אפשרי?

יש לי גם מטען סוללות עופרת, שמיועד לסוללות 12V. כזה:

http://www.amperel.co.il/products/122174

אני יכול לטעון איתו את המצבר?

לפחות כדי להניע?

פורסם

אתה יכול להטעין את המצבר בעזרת המטען בקישור שצירפת.

שים לב שזרם הטעינה יחסית נמוך לכן זמן הטעינה עלול להיות גבוה.

האם בדקת את מתח הקטבים של המצבר ללא עומס כאשר כבל המינוס מנותק מהמצבר ?

האם מתח הטעינה של האלטרנטור תקין ?

פורסם
  • מחבר

תודה.

אני יכול לחבר אותו ולנסות להניע? (לדלג על שלב הטעינה?)

פורסם

לא ! ואל תנסה בכלל את שכתבת מכיוון שזרם ההתנעה שצורך הסטרטר בזמן ההתנעה הינו יותר מ-100 אמפר למשך זמן קצר מאוד.

חבר את המטען למצבר ל-4 שעות לפחות בכדי שמתח קטבי המצבר יעלה ל-12.3 וולט לפחות ולאחר מכן נתק את המטען ונסה להניע את הרכב.

הרכב הוא בעל תיבה ידנית או אוטומטית ?

פורסם
  • מחבר

תודה.

ידנית.

פורסם

אם אורות הרכב דולקים אפילו חלש תנסה להניע את הרכב בדחיפה כאשר אתה משלב להילוך 2 והסוויץ' פתוח.

פורסם
  • מחבר

תודה תודה, אבל בוודאי שניסיתי את זה.

זה עזר אתמול.

בכל מקרה, הנעתי מחבר עם כבלים, נסעתי דקה, והאוטו נכבה.

קראתי לו שוב, הנעתי שוב, ונסעתי בחזרה הביתה (2 דקות). המצבר נטען ל10V

בהתחלה הוא היה 3.6. (מגניב שבנסיעה של 2 דקות הוא נטען כ"כ הרבה)

לא רציתי לעשות עוד נסיעה ולהיתקע, אז עכשיו הוא ליד הבית בטעינה עם המטען. (כרגע, אחרי שעה, עומד על 11.7)

מתי אני אמור לנתק אותו?

כשיגיע ל12?

ועוד שאלה, האם ניסיון הנעה לא יקרע אותו?

פורסם

כבר קרעת את המצבר...

כאשר מתח הקטבים של המצבר יגיע ל-12.7 וולט נתק אותו (לפחות 12 שעות טעינה בזרם של 2 אמפר).

האם יש מים מזוקקים בתאים של המצבר ?

ייתכן מאוד שהמצבר שלך גמור כלומר לא מחזיק טעינה.

בן כמה המצבר ?

פורסם
  • מחבר

בן שנה. שנפ

פורסם

בדרך כלל מקבלים אחריות על מצבר שנתיים. אם המצבר עדיין בתקופת האחריות גש לתחנת שירות של שנפ בכדי שיבדקו לך את המצבר וגם את תקינות מערכת הטעינה.

מתח טעינה של אלטרנטור תקין בסל"ד סרק ללא עומס הינו בתחום של 13.8-14.5 וולט.

פורסם

מצבר שהגיע ל 3.6V הוא דיי מצבר מת - גם זה שהוא נטען מהר כנראה פשוט אומר שהקיבול שלו נמוך

איך מצבר בן שנה הגיע למצב כזה ? יש לך קצר באוטו ?

פורסם

נסיונות רבים של התנעה גרמו לפריקה עמוקה של המצבר.

ייתכן שברכב קיים צרכן פרזיטי שצורך זרם גבוה גם כאשר המנוע כבוי.

פורסם
  • מחבר

מסתבר שהאלטרנטור לא תקין.

לא נותן מספיק מתח ואולי מקצר.

זה אלטרנטור משופץ שהחלפתי לפני שנתיים.

מחר אלך שוב להחליף. 400 ש"ח.

נראה אח"כ אם המצבר בסדר.,

פורסם

תצפצף את העומסים של האוטו במצבים שונים כשהאוטו מכובה והמצבר מנותק ממנו (תפרוק קבלים וכו - תשאיר את האור בתוך האוטו מופעל כשאתה מנתק את המצבר)

פורסם
  • מחבר

?

???

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים