עבור לתוכן

שאלה: האם החלפת מסך במעבדה/ ע"י טכנאי

Featured Replies

פורסם

מבטלת אחריות?

פורסם

אם זה לא טכנאי מורשה ע"י היצרן, אז בעקרון - כן.

פורסם

כן, מבטלת.

אם יש על המחשב אחריות, עדיף שתפנה ליבואן לטיפול בתקלה.

מה הבעיה? המסך נשבר? :s05:

פורסם
  • מחבר

אז ככה. קניתי לפני כמה ימים נייד לאחותי

Asus X55VD. i3-2350. nvidia 610

מכל בחינה שהיא, המחשב מעולה! אבל החסרון היחידי שלו זה מסך מחורבן ברמות! הכל כחול-סגול. מצד אחד כשצופים בסרטים, הצבעים מחוקים, מתים והקונטרסט די גרוע. מצד שני על דפי אינטרנט הצבעים זרחניים, מגעילים ובקושי אפשר להסתכל עליהם. זה ברור שיש בעיה איתם. שום כיול שניסיתי לא שיפר את המצב. חוץ מהענין הזה, המחשב עובד נפלא ובאמת מחשב טוב.

צילצלתי ל-IBM והם היו מאוד נחמדים אבל רוצים שאני "אצלם" את המסך ואשלח להם תמונות. בעיקרון, המסך לא "מקולקל", אין עליו פסים או נקודות והוא לא מרצד ולא שום דבר אבל הוא המסך הכי גרוע שראיתי בחיים שלי! עד כדי כל שקשה להסתכל על המסך. אני פשוט לא רוצה להתחיל התעסקות של שבועות או חודשים איתם כשבסוף הם עשויים אפילו לא להחליף אותו.

חשבתי פשוט להזמין מסך מחו"ל ולסגור עניין.

דרך אגב, איך הם יכולים לדעת שהחלפתי מסך?

פורסם

אני לא מבין אותך...

אתה מעדיף לקנות מסך חדש ללפטופ ולשלם על התקנה שלו ע"י טכנאי מאשר לנצל אחריות???

יכול להיות שבמעבדת החברה יראו את זה באותו רגע ויגידו וואלה אתה צודק,

לא בהכרח ימרחו אותך חודשים.

תנסה זה בטוח יותר מהיר מלהזמין מסך מחו"ל.

חוץ מזה למה פנית ל-IBM אם זה מחשב של ASUS?

תפנה קודם כל לחנות ממנה הוא נרכש.

פורסם

אם קנית לפני כמה ימים, תנסה לבטל את העסקה במידה ואתה ממש לא מרוצה מהמחשב.

לך תראה מחשבים דומים בתצוגה בבאג/אופיס דיפו ותשווה בין המסכים.

אם אכן השוני הוא גדול ובלתי נסבל- תחזיר או תבקש מהם שיבדקו אותו, יכול להיות משהו בצבעים לא טוב. :nixweiss:

ותעלה תמונה...

כדי להחליף אתה צריך למצוא דגם שמתאים בדיוק למחשב מבחינת החיבור וכו'... לא כל מסך מתאים

כמו כן, זה מחשב חדש בשוק אז ביקורות לא מצאתי שיכולות להצביע על בעיה כלשהי במסך

bennybl,

אחריות היא דרך היבואן בלבד.

החנות לא מטפלת בבעיות והיא כגורם מקשר בלבד שגוזר עליך אחוז רווח, זה הכל. ברגע ששילמת על המוצר, כל תקלה/בעיה ->> יבואן.

פורסם

chevy ברור שהאחריות היא בסופו של דבר היבואן,

יש חנויות שמבצעות את הקישור בין הלקוח ליבואן שווה להתקשר ולבדוק,

אני מאמין שהחנות תקבל יחס טוב יותר ומהיר יותר מהיבואן,

וזה יכול לחסוך נסיעה אם היבואן נמצא באיזה חור.

פורסם
  • מחבר

לפנות לאייבורי? מה הם יעשו? המחשב הופעל.

IBM הם נותני השירות לאסוס בין היתר. הם היו נחמדים אבל לא נראה לי שהם לוקחים את זה ברצינות אם למסך אין פגם נראה לעין. מה הטעם לשלוח תמונות של מה שרואים על המסך כשיש צורך לראות מסך במו עינהם כדי לראות את הבעיה? בנוסך, הטכנאי פלט משהו על להביא את זה לתחנת שירות כשאחת הסיבות שקניתי אסוס היא האיסוף וההחזרה.

פורסם

- תנסה לבטל עסקה אם אתה ממש לא מרוצה

- תבוא בדרישה שיאספו את המחשב ממך אם אתה באמת חושב שהמסך לא טוב.

תעלה לפה צילום של המחשב ואיפה אתה חושב שזה לא נראה טוב.. ובמקביל לך תראה מחשבים מקבילים בחנויות או אצל חברים ותשווה אם מצבך גרוע מאשר אצלם.

פורסם
  • מחבר

כנראה שלכל מי שקונה את המסך הזה לאחותו יש את אותה תופעה

http://forum.notebookreview.com/asus/695359-asus-x55vd-need-help-advice.html

;)

HAHA זאת אני. ניסיתי לקבל עצות גם שם אבל כלום. "כחלחלות" במסך לא מאוד נדירה אבל אני מתארת לעצמי שזה ענין של מידה. גם באסוס שיש לי יש קצת כחלחלות (וצבעים קרים) אבל זה אפילו לא מתקרב למצב בחדש ולשלי יש גם קונטרסט מעולה וצבעים יפים לאללה אז זה מנטרל את האפקט הכחלחל אבל בזה זה בלתי נסבל.

פורסם

רק חבל שהבאת screenshot - מה בדיוק אתה רוצה להראות בזה? :)

פורסם
  • מחבר

רק חבל שהבאת screenshot - מה בדיוק אתה רוצה להראות בזה? :)

צודק. כל מסך מתרגם את הצבעים לפי הנתונים שלו כך שתצלום מסך לא מראה כלום בעצם.

איזה מכה.

פורסם

צילום = עם מצלמה דיגיטלית

לא PrintScreen :lol:

פורסם
  • מחבר

צילום = עם מצלמה דיגיטלית

לא PrintScreen :lol:

אני יודעת אבל אני ממש לא חושבת שאפילו מצלמה דיגיטלית באמת קולטת איך מסך כזה נראה במציאות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים