עבור לתוכן

מישהו יודע מה המדיניות של KSP לגבי פיקסלים שרופים במסכי DELL?

Featured Replies

פורסם

אני רוצה לקנות מסך חדש(U2412M) מKSP ורציתי לדעת מה קורה אם אני מגיע הביתה ומגלה(חס וחלילה ;D ) פיקסל שרוף....

האחריות שלהם ניתנת מDELL, זה אומר שהמדיניות היא אותה מדיניות של DELL בכל החנויות?

תודה! :xyxthumbs:

פורסם

יש לי גם מסך של DELL, ואם אינני טועה האחריות היא אך ורק מול DELL עצמם (שולחים שליח שלוקח ומחזיר המסך).

אין קשר/תלות בסניף ממנו רכשת את המסך.

פורסם

מחליפים על פיקסל בהיר בודד. על כהים החל מחמישה (או שישה, לא זוכר) ומעלה.

זו מדיניות DELL. כל מי שנותן לך משהו יותר מזה עושה זאת לפנים משורת הדין.

פורסם

מחזק.

במקרה של תקלה ההתעסקות היא ישירות מול DELL.

פורסם
  • מחבר

טוב אז קניתי את ה24" :yelclap:

המוכר אמר שאם אני מגיע הביתה ומגלה פיקסל באותו יום או למחרת אז להגיע אליהם שיחליפו לי...

אחרי כמה זמן האחריות באמת מול דל..

עכשיו נשב לחפש פיקסלים בתקווה שלא יהיו :hat:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים