אורך חיים משוער של HD 800 ודומותיה בשימוש אחראי וזהיר - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אורך חיים משוער של HD 800 ודומותיה בשימוש אחראי וזהיר


CyborgRAT

Recommended Posts

שלום!

הייתי מעוניין לקבל קצת פרופורציות: בשימוש אחראי וזהיר, תוך כדי הקפדה שלא להוציא את האוזניות מהבית, מהו האורך חיים המשוער המצופה מאוזניות ברמה שכזאת? (אני מדבר על האוזניות עצמן, לא על הכבל).

אני יודע שזה לא מדע מדויק ואף-אחד לא יכול להבטיח כלום, אבל עדיין הייתי מעוניין לשמוע מאנשים שיש להם ברמה הזאת (לא בהכרח HD 800).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה, קצת קשה לנחש כאלה מספרים כי לא עבר הרבה זמן מאז ההשקה שלהן, אבל בהתחשב בעובדה שעדיין רצות בשוק היד השניה אזניות שנושקות ל- 40 (סקסטט לדוגמא).... הייתי אומר שהרבה מאד זמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגישה שלי טוענת שאם תעשה שימוש סטנדנטי והוגן, אין סיבה שהאוזניות לא יחזיקו לך לכל החיים.

הדברים היחידים שאני יכול לחשוב עליהם שיהרסו הם הפאדים שיתבלו אולי, והמימברנה שתתפורר שכזה וגם זה בספק רב תלוי בסוג הדרייבר (אגב סטקס- מדובר באלקטרוסטיי, דבר שלעניות דעתי יותר עמיד מאשר דרייבר דינאמי ברמת החומרים).

בסופו של יום, סנהייזר טוענים שלקחו חומרים מנאסא על מנת לייצר את ה-HD800. אני מניח שמדובר בחומרים אייכותיים שיחיזוק זמן.

להשוות אורך חיים של אוזניה זה כמו לשאול, "כמה זמן העכבר מחשב שלי יחזיק מעמד?!" :facepalm:

תשמור על המוצר טוב (לא צריך להיות פרנואיד), לדאוג שהאוזניה לא יושבת בשמש והפלסטיקה נהרסת כתוצאה מזה וכללי זהירות בסיסיים וזהו. בסופו של דבר זה "כולה אוזניות"! ::) (אני מניח שאתם לא מתכוונים לעשות להן מבחניי נפילה כמו לסמארטפונים וכאלה... ;) )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה, קצת קשה לנחש כאלה מספרים כי לא עבר הרבה זמן מאז ההשקה שלהן.

לקחתי בחשבון שנמצאות רק מספר שנים בשוק, לכן השתמשתי במילים "מצופה" ו-"משוער", כמו כן רציתי לדעת לגבי במחיר יקר כזה, לא בהכרח HD 800, ומאנשים שיכולים להגיד ממקור ראשון כמה שנים הן כבר רצות, כתבתי זאת בדיון.

בסופו של דבר זה "כולה אוזניות"! ::) (אני מניח שאתם לא מתכוונים לעשות להן מבחניי נפילה כמו לסמארטפונים וכאלה... ;) )

אני לא במצב כספי בו אני יכול להגיד "זה כולה 5600 ש"ח, כסף קטן".


מטרת הדיון התפספסה לגמרי, ועשיתי טעות שלא חיפשתי קצת בגוגל לפי כן.

קיבלתי את התשובות שהייתי צריך, מ- Head-Fi. אנשים העידו ממקור ראשון על שלהם שמחזיקות כבר 30 שנה וממשיכות לרוץ כמו חדשות, לא היה לי שמץ של מושג וטוב לדעת שכך, עכשיו אני יכול לרכוש את ה- HD 800 (אם לאחר שאשמע אותן, אכן אחפוץ בהן) ולדעת שזו השקעה לתקופת חיים, ושבעתיד לאחר שאצבור עוד כמה אלפיות בצד, אוכל לקנות להן מגבר איכותי ובכך להגיד "תם ונשלם".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא "כולה 5600 ש"ח". זה . בשימוש סביר כמו שהסברתי וכללי שימוש נורמלים ושימוש זהיר, אתה יכול להיות רגוע שהם יחזיקו כל חייך בצורה הפשוטה ביותר. אני מעריך שאם תשתמש בהם יום-יום, כולל בקיץ כשמזיעים למשך שעתיים-שלוש תצטרך יחסית מהר כעבור תקופה של נגיד 3 שנים (זורק מספרים) בערך להחליף פאדים.

זה דבר שקשה לחזות כי אין אני, ואין אף אחד בפורום שיודעים איך אתה מתייחס לאוזניות שלך. כמו שציינתי, בשימוש סביר, האוזניות יחזיקו לך שנים רבות מאוד, מקס' תצטרך להחליף כבל/פאדים וזה הליך פשוט ביותר. בכל אופן, במקרה וחלילה אפילו אם הקשת תסדק לך אני בטוח שבסנהייזר ישמחו לתקן לך את האוזניות בעלות מסוימת. הרבה אנשים את זה עם דגמיי עילית וינטאג' של החברות כדוגמת E60 וכו' של סנהייזר (אתה יכול לחפור בשירשורים מהעבר של אנטולי).

לאוזניות אין באמת בלאי רציני כי אין משהו מכני או תנועה רצינית איתם, מקס' הזדקנות של חומר או שחיקה וזה לוקח הרבה זמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. כמו יכולות לעבוד הרבה מאוד שנים.

ב. יש בלאי מסוים של הדרייברים בעיקר בתלות בחומר ממנו הם עשויים ואופן השימוש. תסתכל על ישנים עם רכיבים מספוג ותראה שהם מתפוררים בימינו. תסתכל על בני 30 שנים עם רכיבים דומים מגומי על סוגיו השונים ותראה שהם כמו חדשים בדר"כ.

ג. כמו שאמרו הדבר שצריך הכי הרבה החלפה הוא הפאדים שאחת לכמה שנים דורשים החלפה.

ד. אתה יכול להתסכל על ה-K340 בתור דוגמא - אני שיפצתי בערך 15 זוגות כמה בשנים האחרונות (בעיקר שדרוגים ולא תיקונים, אבל היו גם כאלה). אומנם חלק מהן הראו את הגיל, אבל רובן נראו מצוין לגילן. חלק מהן אפילו נראו כמו חדשות - ואני ממש לא מדבר על הפלסטיק מבחוץ אלא על הדרייברים והמילוי של האוזנייה. זה שאלה בעיקר של אופן השימוש ושל עד כמה שמרת עליהן כשהן לא היו בשימוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדברים היחידים שאני יכול לחשוב עליהם שיהרסו הם הפאדים שיתבלו אולי, והמימברנה שתתפורר שכזה וגם זה בספק רב תלוי בסוג הדרייבר (אגב סטקס- מדובר באלקטרוסטיי, דבר שלעניות דעתי יותר עמיד מאשר דרייבר דינאמי ברמת החומרים).

לא התכוונתי לסטקס אלא ל- "סקסטט" - "Sextett" כינוי לאזניות K240 של AKG משנות השבעים המאוחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם 3 שנים ואלפי שעות שימוש הן אינדקציה למשהו - הזוג שלי עדיין נראה כמו חדש.

יש שחיקה מנימלית בכריות ו...זהו. אפילו עדיין יש להן ריח של "חדש".

(אוכסנו תמיד בקופסא המקורית)

אני חושב שאפשר לצפות מהן לאורך חיים כמו האוזניות שסוון ואנטולי דיברו עליהן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלילי, Stax עוסקים רק בדרייברים אלקטרוסטטיים. אגב, יוצא סוף החודש הדגם המשך Sr-002 :D

ודרייבר אלקטרוסטטי אגב, תיאורטית באמת אמור להחזיק יותר זמן אבל מעשית הסיכוי שיהיו בעיות יותר גדול מדרייבר דינאמי בגלל הרגישות לאור שמש ישיר, אבק ולחות. והמטען הפרזיטי המזדמן על הממברנה... אבל גם אצלי עדיין לא היונבעיות בגזרה הזו, נוקון וודX3 :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...