פורסם 2012 בספטמבר 1213 שנים היי, השאלה/בעיה בכותרת+מצורפים:כל פרטי קובץ הDump: Dump File : 091012-8564-01.dmp Crash Time : 10/09/2012 10:18:13 Bug Check String : BAD_POOL_CALLER Bug Check Code : 0x000000c2 Parameter 1 : 00000000`00000099 Parameter 2 : fffffa80`07f17010 Parameter 3 : 00000000`00000000 Parameter 4 : 00000000`00000000 Caused By Driver : ntoskrnl.exe Caused By Address : ntoskrnl.exe+7f1c0 File Description : NT Kernel & System Product Name : Microsoft® Windows® Operating System Company : Microsoft Corporation File Version : 6.1.7601.17835 (win7sp1_gdr.120503-2030) Processor : x64 Crash Address : ntoskrnl.exe+7f1c0 Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\091012-8564-01.dmp Processors Count : 4 Major Version : 15 Minor Version : 7601 Dump File Size : 285,448 ================================================== מישהו,שמבין - יכול לפענח את קובץ הDump הזה,ולאמר לי מה סיבת הקריסה? האם קריסה,שכזו מאותה הסיבה יכולה לחזור שוב? יש לי ממה לדאוג? זה משהו,שקשור לחומרה ו/או משהו אחר?,ומה ולמה קרה לפי קובץ זה...?! תודה רבה מאוד מראש .
פורסם 2012 בספטמבר 1213 שנים חיפוש קצר של השורה:fffffa80`07f17010מצא רק ציטוט אחד, מדיון ב FXP (שמשום-מה אני מאמין שאתה מכיר אותו).בכ"מ, אחת האפשרויות שעולה מהחיפוש:0x000000c2 kasperskyהיא שנדבקת באיזשהו rootkit שמונעת ממך להתקין את האנטי-וירוס של קספרסקי.יש לך אפשרות לבדוק המחשב בעזרת Live CD?
פורסם 2012 בספטמבר 1213 שנים מחבר * אוסיף עוד פרט חשוב,שנראה לי חסר:בפעם השניה,לאחר הBlue Screen - הצלחתי להתקין את Kaspersky Internet Security 2013.!
פורסם 2012 בספטמבר 1313 שנים נסה בבקשה להפעיל את הסריקה של קספרסקי, ולראות מה התוצאות.אם זה ימצא משהו ויטפל בו - מה טוב, אם לא...כדאי לחשוב על משהו.
פורסם 2012 בספטמבר 1313 שנים מחבר הפעלתי סריקה מקיפה של קספרסקי כ10 פעמים,לא נמצא כלום.! *כל בקשתי,שמישהו ינתח את קובץ הDump,ויאמר לי: 1.מה הסיבה לקריסה? 2.האם היא תחזור שוב? 3.האם היא נגרמה,עקב בעיות הקשורות בחומרה? 4.מה בעצם קרה? ** הדגש:פיענוח וניתוח של כל פרטי/סעיפי קובץ הDump,על מנת לענות על שאלותיי אילו.! שוב,תודה רבה מאוד מראש .
פורסם 2012 בספטמבר 1313 שנים אוקי, אז ככה:בגדול מדובר בבעיית תוכנה, כאשר תוכנה שהפעלת עשתה שימוש לא נכון במאגר הזיכרון המוקצה שלה (גלישה מהזיכרון? שחרור יותר מדי זיכרון? רכישת יותר מדי זיכרון? לא יודע).ברשת אפשר למצוא בעיקר איזכורים של הבעיה הזאת אם איזו Rootkit שככל-הנראה מונעת אותך מלהתקין את האנטי-וירוס של קספרסקי.אם אתה הצלחת להתקין, כנראה שאתה לא נגוע, ושיש דפקט בקובץ ההתקנה שקספרסקי כתבו (או משהו דומה), שעלול לגרום ל BSOD.אם הצלחת להתקין ולא נתקלת ב BSOD במהלך ההתקנה, יופי.אם הבעיה תחזור על עצמה, אל תתבייש לשאול שוב.על קובץ ה Dump:חלק מה Dump הוא נתונים טכניים על המערכת (גרסאת מעה"פ, כמה מעבדים יש במערכת) ונתונים טכניים על קובץ ה Dump (גודלו, איך קוראים לו ואיפה הוא נשמר).מה שמעניין אותך, כנראה, הם הסעיפים:Bug Check String - שמייצג את שם התקלה (במקרה הזה - פנייה שגויה למאגר זיכרון).Bug Check Code - קוד השגיאה, בדיוק כמו שם השגיאה.Parameter 1...Parameter 4 - פרמטרים של השגיאה. מציינים איזו שגיאה מסויימת התרחשה, מתוך כל אלו שמוכלות תחת הכותרת.Caused By Driver - איזה תהליך גרם לשגיאה (במקרה הזה - קובץ הליבה של מעה"פ, ntoskernel).Caused By Address - כתובת השגיאה: הכתובת היחסית בזיכרון לשגיאה, לא אומר לי הרבה - אולי יכול לעזור בחיפוש פתרון בגוגל.File Description - תיאור הקובץ שקרס.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.