מחשב לסבא עד 1000 ש"ח - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב לסבא עד 1000 ש"ח


xtract1

Recommended Posts

אהלן :)

ובכן, מאחר ואני לא הכי מעודכן בדברים - אני פונה לעזרת המומחים המעודכנים...

לסבא יש היום מחשב ענתיקה ובו P4 ואיזה ג'יגה DDR1 שהצלחתי לגרד מכמה מחשבים ישנים. המחשב מדי פעם עושה בעיות וכל מיני שטיקלעך שגורמות לנו לרצות להחליף אותו במשהו חדש, עם אחריות כדי שיהיה קצת יותר שקט נפשי וכדי שלא אבלה שם שעות על גבי שעות כל חודש (או לפחות מהסיבה הטובה ולא בתיקון המחשב).

מאחר ומדובר בסבא שלי, שעם כל הכבוד לו - ויש כבוד, הוא בסה"כ גולש באינטרנט (אתרי חדשות וכו', אפילו לא משהו "קשה") ומשחק סוליטר ולכן חשבנו ללכת על משהו פשוט שבפשוטים.

אי לכך ובתהאם לזהו ראיתי באייבורי את המחשב הבא שכולל דברים נחמדים בסה"כ :

2GB זיכרון

ספק מחברה מוכרת -FSP

500GB (אבוד אם אפשר להוריד ל-250 או משהו כזה, גם כדי לחסוך 50 ש"ח שווה לי מאחר ולסבא יש היום 80 וזה גם 90% ריק)

לגבי המארז, לא מכיר האמת אבל כל עוד לא מדובר בטרקטור - נשאיר. אם כן, נשדרג תמורת ה-90 ש"ח ל-V3 הנחמד.

העניין שלי פה הוא בעיקר המעבד. האמת? לא מכיר. מבחינת הגיון אני אומר שגם אם זה "אטום" עדיין מדובר בכפול , עדיין מדובר במעבד מודרני פי כמה וכמה מה-P4 של סבא ולכן אני מניח שהוא יהיה גם מהיר משמעותית ומעל ומעבר לדרישות של סבא.

מה דעתכם? האם שווה להשקיע 350-400 ש"ח נוספים (שזה המון בהתחשב במחיר המחשב כולו) רק כדי לקחת מפרט אחר עם G620 וכו'? קחו בחשבון שכל שאר הדברים לא רלוונטים ואין צורך בספק חזק יותר, בכרטיס מסך נפרד או ב-HD גדול יותר.

בקיצור, אשמח לשמוע יותר על המעבד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגלישה המעבד הזה הרבה מעל ומעבר אבל לא בטוח שזו השאלה.

מחשבים כאלה מטבעם מזדבלים מהר מאוד ואני יכול להגיד לך מניסיון רב שגם חזקים בהרבה יכולים לקרטע בנסיבות כאלה - פשוט כי מישהו חירבש את מערכת ההפעלה עם איזה תוכנת זבל, תוסף/סרגל מפגר או מחיקת קבצים במקום הסרה למשל.

ניסיון להגדיר (כמומלץ) משתמש מוגבל מזמינים לך ולבני משפחתך סבל רב וטרטור אין סופי כך שגם אין איך להתגונן מזה.

רק בשביל הראש השקט הייתי ממליץ לך בחום להשקיע מעט יותר ולשים 4G עם מעבד . זה אמנם רק ידחה את הקץ אבל בהחלט יקטין את כמות ההתעסקות הנדרשת.

האמת - אם כבר , הייתי שוקל להשקיע אפילו מעט יותר למחשב הכי בסיסי כדי שהוא יוכל לשלוח לך אותו ל"טיפול" במידת הצורך ולצמצם למינימום את ההתעסקות עם חוטים וחיבורים (אל תשכח מקלדת/עכבר אלחוטיים).

אצל קרובים שלנו המחשב לא עבד חודש פשוט כי לא ידעו איזה כבל לחבר לאן אחרי שהטכנאי הלך... :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי בעיה לשים לו 4G למרות שאני באמת לא רואה צורך. עד לפני חודש הוא היה עם חצי ג'יגה על ה-P4 ומבחינתו הכל היה בסדר.

לגבי מחשב נייד - התקציב באמת דחוק ואני רוצה לחסוך כל גרוש שאפשר לכן זה לא בא בחשבון והאמת, שגם אין בעיה מיוחדת עם החוטים - נדמה לי שאפילו פעם אחת הוא הסתדר לחבר הכל בעצמו. ממש טכנאי סבא שלי.

יותר חשוב לי שאמרת שהמעבד מעל ומעבר לגלישה ואני מאמין שהוא באמת משמעותית יותר חזק מה-P4 שלו. זה יחד עם 2G או 4GB במידת הצורך נראה לי באמת מספק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...