בעיה בנגני מוזיקה ובמקלדת ב SGS1 - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בנגני מוזיקה ובמקלדת ב SGS1


pAnAhI

Recommended Posts

שלום לכולם. התקנתי לאחרונה רום של פיילוטX גרסא 2.0 ICS AOPK עם DARK DEVIL KERNEK. (אני יודע שיש גרסא חדשה יותר אבל היא בעייתית ולכן שינמכתי לזו).

בהתחלה הרום עבד מצויין אבל אז החלו לצוץ הבעיות המוזרות האלו.

בכל פעם שאני מפעיל מוזיקה המכשיר פשוט מפסיק באופן אקראי. זה יכול לקרות אם לחצתי על משהו או סתם ככה.. לא רשום שהאפליקציה קרסה אלא זה כאילו יצאתי ממנה. זה קורה בכל נגן שניסיתי ולא רק במובנה.

בנוסף יש לי בעיה עם המקלדת שלפעמים היא לא עולה כאשר אני לוחץ על באר שצריך להקליד בו משהו כדוגמא חיפוש כתיבת סמס וכדו'. בנוסף גם כשהיא עולה לפעמים היא נעלמת שוב ולא עולה חזרה.. מתסכל משהו.

אשמח לפתרונות או רעיונות בשני הנושאים הנ"ל, תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה שיש עומס על הזיכרון. אתה כנראה מפעיל כמה תוכנות בבת אחת.

עדיף שתדווח את זה למפתחים ותנקה מידי פעם תוכנות פועלות (לחיצה ממושכת על מקש תפריט, ו swipe לתוכנות שפעלו ואתה לא צריך אותם.) או לנקות cache ברקוברי.

יכול להמליץ לך להחליף רום, אבל זה יהיה רק במקרה שהעניין מקודם לא יעזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי יש בזה הגיון אבל מה שמוזר זה שיש לי אופציה לבחור בין כמה כמויות של ובאופן כללי יש יותר במכשיר כרגע ממה שהיה פנוי ברום של ושם זה לא היה קורה..

בכל מקרה יש דרך לפתור את זה לדעתכם? וחוץ מזה בקשר לנגן? גם זו בעיה של הצפת זכרון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול לנסות גם נגן אחר, כי לפעמים יש להם בעיות תאימות לרומים מסוימים.

תעשה fix permission ברקוברי פרט לניקיון ה cache. יכול להיות שיש איזה סתירה בקוד של הנגן עם הרום והפעולה הנ"ל אמורה לסדר את העניין.

אני עם CM 10, וסובל הרבה מחוסר מטמון, מה שגורם לאיטיות באת הפעלת כמה תוכנות כבדות. בינתיים יכול רק להמליץ אולי במקסימום להתקין מחדש את הרום מחדש ובלי יותר מידי שינוים במערכת. כל מה שעושה בעיות בכל זאת, חייב תמיכה מהמפתחים.

עריכה: עכשיו קלטתי- תחזיר את ה "free memory" שהגדרת "גדול יותר" למה שהוא היה.

מה שקורה הוא שכשאתה מגדיר למערכת כמה פנוי אתה מחייב למערכת- המערכת בעצמה לא תאפשר ישומים שיחרגו מהזכרון שהוקצה לה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את ה FIX PREMISSION עשיתי עוד בהתקנת הרום. מצחיק שמדובר ככ להנראה בבעית כשבעצם המכשיר מלבד הבאגים האלו מעולם לא פעל מהר כ"כ, ובפרט ביישומים כבדים שהיו מקרטעים רצים כעת מעולה כמו המשחק RUNNIG FRED שהיה פשוט זז בקצב של 1 FPS עכשיו רץ יפה.

העניין עם הזכרון שהתכוונתי אליו היה שיש לי אופציה לבחור כמה באופן כללי יהיה זמין למכשיר ולא כמה הקרל ידאג שיהיה פנוי. האופציות הן 404MB, 37XMB,3XX וכו'.. אני הייתי על האופציה הכמעט הכי גדולה אבל גם במצב ברירת מחדל לא היה הבדל.

הקרנל עד עכשיו היה מוגדר להשאיר תמיד סה"כ 44MB. עכשיו הגדלתי את זה ל 72 והמקלדת בינתיים לא קרסה לי (אם כי עדיין לא השתמשתי במכשיר באופן אינטנסיבי אז ככה שנראה בהמשך..)

ובקשר לנגן מוזיקה, תיאוריה מעניינת ובהחלט הגיונית מלבד העובדה שזה היה קורה עד עכשיו כשהמערכת הייתה מוגדרת על תמיד 44MB פנויים שזה היה ברירת מחדל. אני אנסה לבדוק את זה עם הגדרות חדשות ויעדכן

עדכון: כשמכוונים את המערכת להשאיר תמיד 75mb פנוי כמו שהבחור אמר מעליי הנגן קורס מיידית בגלל שאין מספיק כדי שהוא בכלל יעלה. כאשר מכווניר הגדרה זו על 28 הנגן עולה אך קורס בעת הפעלת כל דבר שצורך ..

מה לעשות?

תודה על התגובות עד עכשיו!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...