איך ניתן לצפות במאקו VOD על גדי הוינדוס מדיה פלייר? - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך ניתן לצפות במאקו VOD על גדי הוינדוס מדיה פלייר?


stio

Recommended Posts

שלום רב,

מחשב מסוג אינטל פנטיום 3 450 עם 384MB זיכרון שנרכש לפני 12 שנה מתקשה מאוד להריץ את הפרק האחרון של "יצאת צדיק" (כל הזמן נתקע). רציתי לשאול איך אני צופה בפרק על גבי המדיה פלייר של וינדוס? יש צורך להעתיק קישור לחלון הייעודי אבל לא מצאתי מהו הקישור הנכון. מדובר בחלונות מקורי.

תודה לעונים,

גיא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מופתע שהוא עדיין עובד =], בכל מקרה אני הייתי במקומך רואה את זה דרך נגן פלאש מסודר (כמו CHROME) ולא דרך המדיה פלייר, שאגב הוא צורך יותר מנגן הפלאש הכי פשוט ובמקרה שלך זה יותר חיוני לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה שלי היא המעבד, מאקו הוא אתר כבד שפשוט טוחן לי את המעבד. אין לי בעיה עם זיכרון פנוי. אם אני מריץ קבצי AVI למשל דרך המיידה פלייר, בי אס פלייר, וינאמפ ושות' הוא מנגן בצורה מושלמת ובהתאמה מלאה לקול ולתמונה. הבעיה היא בצפיה ישירה של קבצים דרך מאקו בלבד, אז התמונה נתקעת אבל הקול ממשיך לרוץ, ולכן אני זקוק לכתובת הישירה של הסרטון כדי לצפות בו דרך המדיה פלייר ולא דרך מאקו, ובכך לסגור את הדפדפן לגמרי.

בהתחלה השתמשתי באקספלורר אבל הסרטון בכלל לא נפתח, עברתי לפיירפוקס אבל התמונה נתקעת, הורדתי גם את הכרום אבל אותו דבר כמו הפיירפוקס בדיוק. המחשב עדיין עובד כי אני טיפלתי בו לאורך השנים והחלפתי הרבה חלקים (ספק כוח, דיסק קשיח, התקנת כרטיס רשת, החלפת סי די רום). בזמנו הגיע בכלל עם 98 אבל אני החלפתי אותו ל- לפני 4 שנים בערך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע לגבי המדיה פלייר, אבל ניתן לצפות ישירות בקובץ הפלאש במקום לצפות בכל הדף במאקו. דוגמה:

http://www.mako.co.il/embed/players/facebook/VideoPlayer.swf?vcmid=129470ffd9c69310VgnVCM100000290b320aRCRD&videoChannelId=ba3cb2eb226bb110VgnVCM100000290c10acRCRD&galleryChannelId=1f6370ffd9c69310VgnVCM100000290b320aRCRD&autoplay=true

אתה צריך לעשות view source לדף שבו הסרט נמצא, ולחפש בקוד את הלינק לסרט.

בנוסף, ניתן באמצעות add-on\extension לכרום/פיירפוקס לשמור מקומית את הסרטון בדיסק קשיח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה. ניסיתי להיכנס לקישור שלך, אבל הסרטון זז לאט בדיוק כמו צפיה דרך מאקו. במנהל המשימות המעבד עומד על 100% ולכן זה מה שמאט אותו. הרצתי סרטון אחר שיש לי בנפרד במדיה פלייר, שם הוא רץ חלק ושם המעבד עומד על 22% צריכה. ניסיתי להעתיק את הקישור לכל הדפדפנים אבל אותו דבר בדיוק.

בכל זאת אם מישהו יודע מה הפטנט אשמח לשמוע, בתקופת האח הגדול זה היה עובד טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה המעבד פשוט חלש מדי להריץ את סרטי מאקו. והסרטון האחר שיש לך כנראה מקודד בצורה קלה יותר.

אם תוריד את הסרטון בדרך שכתבתי, תוכל לנגנו אח"כ במדיה פלייר.(דרך פלאגין מתאים בדפדפן) אבל בטוח שגם אז זה יקרטע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...