פורסם 2012 באוגוסט 2713 שנים מי שיודע, שיחלוק מוזמנים גם לחלוק מידע על חנויות *לא* מומלצות ולנמק תודה!
פורסם 2012 באוגוסט 2713 שנים זה לא כזה קריטי, את האחריות אתה מקבל ישירות מהיבואן\מעבדה המתאימה בלי קשר לחנות
פורסם 2012 באוגוסט 2713 שנים - מחיר נמוך למפרט הספציפי, כי יש הרבה אותיות קטנות במפרטים ושינויים קטנים אך חשובים שלפעמים לא שמים אליהם לב.- מחשב שמגיע ומקבל אחריות מהיבואן הרשמי בלבד ו-3 שנות אחריותאלו שני הפרמטרים העיקריים שצריך לדבוק בהם.
פורסם 2012 באוגוסט 2713 שנים קשה לי להאמין שיצא לך לקנות משם, אבל חשוב שתדע ממה כדאי לך להתרחק:http://www.shopla.co.il
פורסם 2012 באוגוסט 2713 שנים באופן אישי - ענק המחשבים אחלה שירות , וזה באמת מה שחשוב לי (לא עד כמה זול - למרות שגם בזה הם יצאו בסדר )
פורסם 2012 באוגוסט 2713 שנים שירות במה? שנתנו לך לשלם? הרי ה"מערכת יחסים" שלך עם החנות מסתיימת ברגע שאתה יוצא עם המחשב מהחנות. כל טענה/בעיה/תקלה ->> יבואן. כך שהדיון הזה דיי מיותר לדעתי. כל אחד יבוא וירשום איפה הוא קנה את המחשב שלו ועד כמה אותה חנות היתה "בסדר" איתו.
פורסם 2012 באוגוסט 2713 שנים מחבר נדמה לי שאני זוכר פה איזה דיון על כך שמישהו קנה בחנות כלשהי(לא זוכר איזו, לא רוצה לומר סתם) ושהם מרחו אותו עם אספקת המחשב במשך כמה שבועות, ואז התכחשו לעיסקה או משהו. אני מעדיף לדעת מראש איפה זה קרה ולהימנע ממקומות כאלה. ברור שהאחריות אח"כ היא אך ורק מול מר-יבואן, אבל זמן האספקה וכד' זה חשוב מאוד.
פורסם 2012 באוגוסט 2713 שנים אז אתה מברר את זה. אין סיבה מיוחדת לכך שזמן אספקה למחשב נייד יהיה יותר משבוע וגם זה מוגזם. אלה מחשבים סטנדרטיים שנמכרים, מילא אם היו מרכיבים לך מפרט במיוחד בשבילך. תרים לטלפון לחנות הרצוייה ותבדוק את המלאי. עוד משהו שאולי יכול לעזור לאנשים בבחירת החנות היא עניין תשלומים שאולי יעניין.
פורסם 2012 באוגוסט 2713 שנים אין כזה דבר מרחו אותו עם אספקה ואז התכחשו לעסקה - יש לו שובר תשלום.הנה כמה כללים שאני הולך לפיהם:נתחיל מזה שעדיף לשלם באשראי, כי אז יש לך הגנה של חברת האשראי במידה ולא קבלת תמורה לכסף שלך (זה גורם מאושר לביטול עסקה והחזר כספי ללקוח)במידה ואתה מעוניין בהנחת מזומן, או תשלום בצ'ק - תרכוש את המוצר במקום ותבדוק בחנות שזהו אכן המוצר אותו בקשת.במידה ורכשת מוצר באינטרנט תשמור את עמוד ההזמנה שכולל את פרטי המוצר, דגם המוצר והמפרט. אם המוצר שתקבל לא תואם את הפירוט - יש לך זכות לבטל עסקה.בנוגע לאחריות, מומלץ תמיד לבדוק מול המוכר שהאחריות היא אחריות יבואן רשמית על ידי הכנסת המספר הסריאלי של המחשב באתר היצרנית.ככה אתה יכול בקלות לבדוק שאתה לא קונה מוצר מחודש, יד 2 או מיבוא אפור במחיר של מוצר חדש.במידה והמחשב באחריות יבואן, החנות כמו שאמרו לך, כבר לא משחקת תפקיד בתקלות או בעיות שיש לך במחשב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.