FireStar פורסם 2012 באוגוסט 19 Share פורסם 2012 באוגוסט 19 שלום לכולםבתחילת חודש יולי עברתי דירה. בדירה הקודמת היה לי מנוי אינטרנט על שמי וביקשתי (שבועיים לפני המעבר) תיאום של טכנאי להעברת האינטרנט לדירתי החדשה. נשמע פשוט לא? נקבע לי טכנאי לאותו יום של המעבר... כמובן שלא הגיע, אבל זו לא עיקר הבעיה.חודש לאחר מכן אני מקבל למייל 2 חשבוניות - אחת של הדירה הנוכחית החדשה שלי, ואחת של הדירה הישנה שלי. כמובן שאני מחוייב בתשלום רק על האינטרנט על המנוי שלי, והדיירת החדשה שנכנסה משלמת על האינטרנט בדירה הישנה שלי. אבל למה לעזזאל אני עדיין צריך להיות רשום שם עדיין כבעל המנוי? באם ותקרה בעיה מסויימת לא רוצה להיות קשור למנוי הזה.טוב חושב שזה בלבול...אולי נשלחה חשבונית בטעות... מתקשר לשירות לקוחות הוט. מסביר את כל הסיפור...אומרים לי שאני צריך לעשות העברת בעלות של המנוי. למה אני צריך לעשות העברת בעלות???? הרי אני לקוח קיים של הוט, ועובר לדירה אחרת בסך הכל. המספר לקוח שלי אמור לעבור איתי, והדיירת החדשה היא לקוחה חדשה. למה אני צריך להישאר מקושר אליה??? להוט הפתרונים...טוב מבין שלא אצליח להבין את ההיגיון העקום של הוט, ומתקדם על הנציגה בתהליך. הנציגה מעלה בשיחת ועידה את הדיירת החדשה, מסבירה גם לה את כל הסיפור, ואומרת שצריך למלא טפסים בלה בלה בלה. טפסים חתומים נשלחו בתאריך ה 26.07.12, ונאמר שזה יבוצע עד 10 ימי עסקים. הימים חלפו להם ואני מתקשר ב 12.08 לוודא שהכל בוצע. הרי טפסים נשלחו (וגם קיבלתי SMS מהוט שהטפסים הגיעו) וגם בוצעה שיחה איתי ועם הדיירת החדשה - מה יותר פשוט מזה???אז זהו שלא... משום מה זה לא בוצע, ולנציגה לא הייתה בדיוק תשובה בשבילי. רק שהיא מבטיחה להעביר בקשה דחופה לטיפול, ושהיא תוך 2-3 ימים חוזרת אליי באופן אישי לוודא שהכל עבר תקין. טוב אז חשבתי שמפה הכל יעבור תקין...אז חשבתי...היום, 19.08, אני שוב מתקשר לחברת הוט אחרי שהנציגה לא חזרה אליי. שום דבר לא טופל... ועכשיו נוסף עוד שלב במדורי הגיהינום של הוט, על מנת לצלוח העברת בעלות - יש לבצע שיחת ועידה עם המנויה החדשה ולוודא איתה את כל העניין. נמסר לי שניסו להשיג אותה טלפונית ולא הצליחו. רגע אני חושב לעצמי...הרי בתחילת התהליך בוצעה כבר שיחת ועידה איתי ועם הדיירת, אז מדוע הוט נדרשת לעוד וידוא הריגה? שוב להוט הפיתרונים...ושוב הנציגה שולחת בקשה מיוחדת/דחופה/בהולה לטפל בבקשה שלי...ושוב אומרת שיחזרו אליי ושהדבר יטופל במהרה...אני כבר די מיואש מהשירות לקוחות של הוט ומכל הטירטורים שאני נאלץ לעבור. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
שחר HOT פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 שלום לכולםבתחילת חודש יולי עברתי דירה. בדירה הקודמת היה לי מנוי אינטרנט על שמי וביקשתי (שבועיים לפני המעבר) תיאום של טכנאי להעברת האינטרנט לדירתי החדשה. נשמע פשוט לא? נקבע לי טכנאי לאותו יום של המעבר... כמובן שלא הגיע, אבל זו לא עיקר הבעיה.חודש לאחר מכן אני מקבל למייל 2 חשבוניות - אחת של הדירה הנוכחית החדשה שלי, ואחת של הדירה הישנה שלי. כמובן שאני מחוייב בתשלום רק על האינטרנט על המנוי שלי, והדיירת החדשה שנכנסה משלמת על האינטרנט בדירה הישנה שלי. אבל למה לעזזאל אני עדיין צריך להיות רשום שם עדיין כבעל המנוי? באם ותקרה בעיה מסויימת לא רוצה להיות קשור למנוי הזה.טוב חושב שזה בלבול...אולי נשלחה חשבונית בטעות... מתקשר לשירות לקוחות הוט. מסביר את כל הסיפור...אומרים לי שאני צריך לעשות העברת בעלות של המנוי. למה אני צריך לעשות העברת בעלות? ??? הרי אני לקוח קיים של הוט, ועובר לדירה אחרת בסך הכל. המספר לקוח שלי אמור לעבור איתי, והדיירת החדשה היא לקוחה חדשה. למה אני צריך להישאר מקושר אליה??? להוט הפתרונים...טוב מבין שלא אצליח להבין את ההיגיון העקום של הוט, ומתקדם על הנציגה בתהליך. הנציגה מעלה בשיחת ועידה את הדיירת החדשה, מסבירה גם לה את כל הסיפור, ואומרת שצריך למלא טפסים בלה בלה בלה. טפסים חתומים נשלחו בתאריך ה 26.07.12, ונאמר שזה יבוצע עד 10 ימי עסקים. הימים חלפו להם ואני מתקשר ב 12.08 לוודא שהכל בוצע. הרי טפסים נשלחו (וגם קיבלתי SMS מהוט שהטפסים הגיעו) וגם בוצעה שיחה איתי ועם הדיירת החדשה - מה יותר פשוט מזה???אז זהו שלא... משום מה זה לא בוצע, ולנציגה לא הייתה בדיוק תשובה בשבילי. רק שהיא מבטיחה להעביר בקשה דחופה לטיפול, ושהיא תוך 2-3 ימים חוזרת אליי באופן אישי לוודא שהכל עבר תקין. טוב אז חשבתי שמפה הכל יעבור תקין...אז חשבתי...היום, 19.08, אני שוב מתקשר לחברת הוט אחרי שהנציגה לא חזרה אליי. שום דבר לא טופל... ועכשיו נוסף עוד שלב במדורי הגיהינום של הוט, על מנת לצלוח העברת בעלות - יש לבצע שיחת ועידה עם המנויה החדשה ולוודא איתה את כל העניין. נמסר לי שניסו להשיג אותה טלפונית ולא הצליחו. רגע אני חושב לעצמי...הרי בתחילת התהליך בוצעה כבר שיחת ועידה איתי ועם הדיירת, אז מדוע הוט נדרשת לעוד וידוא הריגה? שוב להוט הפיתרונים...ושוב הנציגה שולחת בקשה מיוחדת/דחופה/בהולה לטפל בבקשה שלי...ושוב אומרת שיחזרו אליי ושהדבר יטופל במהרה...אני כבר די מיואש מהשירות לקוחות של הוט ומכל הטירטורים שאני נאלץ לעבור.שלום,אשמח לבדוק את פרטי המקרה כפי שתיארת. אנא שלח אליי את פרטי המנוי שלך לכתובת Hot.socialmedia@hot.net.il ואצור עמך קשר בהקדם.יום נעים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ofeky1 פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 לחברה שלי גם היה בעיה איתם שבוע שעבר הם שיגעו אותה בטלפוניםכל שניה משהו אחר מתקשר לוודא דברים להציע חבילותוהיא מתאמת טכנאי אחרי כמה שעות היא מקבל הודעה לנייד שתואם טכני לזמן אחר ממה שתואם בטלפון זה קרה בערך 3 פעמיםהיא כמעט עזבה אותם רק בגלל זה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Animor פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 כמו הסיפור שלך קיימים עוד אלפים. או אולי מאות אלפים. אתה יודע מה? אני לא חושב שיש לקוח אחד של הוט שלא נתקל מולם בבעיה כלשהי. פשוט חוצפה שדורשים ממך לתאם מול הדיירת החדשה. ואם היא לא הייתה משתפת פעולה איתך? ואם אתה בכלל לא מכיר אותה? למה אתה צריך לרדוף אחריה? למה לא מספיק שהודעת שעברת דירה וסיפקת את הכתובת החדשה, כדי שהם יעבירו את החשבון לשם?ביום בו תהיה תחרות להוט מבחינת ספק תשתית, יקרה להם מה שקרה עכשיו לשלושת מפעילות הסלולר הגדולות כשנפתח השוק הזה לתחרות. הנקמה תהיה אפילו עזה יותר.אלא אם כן הם יתעשתו בזמן ויפסיקו להתעמר בלקוחות שלהם. אבל אני סקפטי: האדישות, חוסר המקצועיות וחוסר היעילות טבועים בהם כל כך עמוק, שהם כבר לא יכולים להיפטר מהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.